پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن شیشه ای چیست؟، یکی از سوالات رایجی است که ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید. اما در جواب این سوال می توان گفت پارتیشن شیشه‌ ای یک محفظه شیشه ای است که به عنوان یک راهکار مدرن، برای جداسازی دو محیط از یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین یک وسیله برای دکوراسیون داخلی است که از شیشه ساخته شده و برای تقسیم کردن فضا های داخلی، استفاده می‌ شود. پارتیشن‌ های شیشه‌ ای معمولاً ظاهری شیک و مدرن دارند و می‌ توانند به زیبایی و انعطاف‌ پذیری فضا ها بیفزایند. این نوع پارتیشن‌ ها به‌ طور معمول در منازل، دفاتر کار، رستوران‌ ها و فضا های تجاری دیگر استفاده می‌ شوند.

یک فضای اداری مدرن را به تصویر می کشد که پارتیشن های شیشه ای بزرگ به طور طبیعی نور را به داخل اتاق می‌ آورند. این اداره دارای یک میز چوبی با یک کامپیوتر رومیزی و یک صندلی ارگونومیک است. پارتیشن‌ های شیشه‌ای با چارچوب‌ های سیاه طراخی شده توسط شرکت کامادر، فضاهای کاری جداگانه‌ ای را ایجاد می‌ کنند در حالی که احساس باز بودن را حفظ می‌ کنند. پنل‌ های قرمز به بخش پایین این پارتیشن‌ ها متصل شده‌ اند و به دکور اضافه‌ ای از رنگ می‌ دهند. کف‌ پوش اتاق رنگی روشن دارد و چشم‌ اندازی از بیرون پنجره به محیط سبزی اشاره دارد که نشان‌ دهنده این است که این اداره در محیطی آرام قرار دارد.

مزایا استفاده از پارتیشن شیشه ای

زیبایی ظاهری : پارتیشن‌ های شیشه‌ ای به دلیل شفافیت و نورگیری، فضا ها را بزرگتر و روشن‌ تر نشان می‌ دهند. آن‌ ها به دکوراسیون داخلی شما شکوه و زیبایی خاصی می‌ بخشند.

افزایش نور طبیعی : با نصب پارتیشن های شیشه‌ ای، نور خورشید بهتر در فضا ها پخش می‌ شود و احساس شادابی و انرژی بخشی به فضا اضافه می‌ شود.

جدا کردن فضا ها : پارتیشن های شیشه‌ ای می‌ توانند فضا ها را به طور مؤثری تقسیم کنند. همچنین حفظ حریم خصوصی را تضمین می کنند بدون اینکه فضا را تاریک نشان دهند.

سهولت در تمیزی و نگهداری : پارتیشن‌ های شیشه‌ ای به طور کلی آسان تر تمیز می‌ شوند. و به دلیل برخورداری از این ویژگی، برای محیط‌ هایی که به نظافت و بهداشت اهمیت می دهند، مناسب هستند.

خلق احساس همبستگی و اتصال : پارتیشن شیشه ای، با ایجاد و حفظ ارتباط بین فضا ها، احساس همبستگی و اتصال بین افراد را تقویت می‌ کند.

آیا پارتیشن شیشه ای ایمن است؟

بله، پارتیشن شیشه‌ ای اگر با استاندارد های لازم و مناسب ساخته شده و نصب شود، ایمن است. در واقع شیشه‌ های استفاده شده برای ساخت پارتیشن‌ های شیشه‌ ای، معمولاً از جنس شیشه سکوریت یا لمینت می باشد که دارای ویژگی‌ های ایمنی بالایی است.

شیشه لمینت شده، در اصل شامل دو یا چند لایه شیشه با یک لایه پلی وینیل بین آن ها است که به وسیله یک فرآیند خاص با هم لمینت شده‌ اند. این ساختار باعث می‌ شود که شیشه شکسته شده به هم‌ متصل بماند. و خراش‌ های ناشی از ضربات کوچک روی شیشه به سادگی پخش و به صورت خطی در پهنای شیشه پخش نشوند. در نتیجه این ویژگی ایمنی مطلوبی را ایجاد می کند.

بنابراین، اگر پارتیشن شیشه‌ ای با استفاده از شیشه لمینت شده ساخته شود و به درستی نصب شود، امکان ایجاد آسیب و خطر جدی برای افراد کمتر می‌ شود و امنیت بالاتری فراهم می‌ شود.

آیا پارتیشن شیشه ای قابلیت سفارشی سازی دارد؟

بله، پارتیشن‌ های شیشه‌ ای قابلیت سفارشی سازی دارند و می‌ توانند بر اساس نیاز ها و سلیقه‌ های شما طراحی و تولید شوند. مواردی که می‌ توانید در پارتیشن شیشه‌ ای سفارشی انتخاب کنید، شامل طرح، اندازه، شکل، رنگ، گرافیک و حتی نوع شیشه می باشد. در واقع می توان طراحی و سفارش دلخواه را ارائه داد تا پارتیشن شیشه‌ ای به صورت منحصر به فرد، تولید شود. این امر اجازه می‌ دهد تا یک پارتیشن با کیفیت و زیبا را انتخاب کرده و تولید کنید که با زیبایی و سلیقه دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر متناسب باشد.

فضای داخلی را نشان می‌ دهد، احتمالاً یک دفتر کار، از یک راهرو دیده شده است. در سمت چپ، یک دیوار قرمز شاداب و یک صندلی قرمز با طراحی منحصر به فرد قرار دارد. در وسط، از طریق پارتیشن های شیشه‌ ای کامادر، می‌ توان به یک اتاق دیگر با میزها و صندلی‌ های سفید نگاه کرد. همچنین قفسه‌ هایی با اقلام مختلف و گیاهان تزئینی وجود دارد. نور این دو اتاق از پنل‌ های سقفی می‌ آید.

نحوه نگهداری و تمیز کاری پارتیشن شیشه ای

استفاده از مواد مناسب : برای تمیز کردن پارتیشن‌ های شیشه‌ ای، از مواد شیشه پاک کننده مناسب استفاده کنید تا به راحتی اثرات انگشت‌، چرک و لکه‌ ها را از شیشه پاک کند.

استفاده از آب و صابون : برای تمیزی سطح پارتیشن شیشه‌ ای، می‌ توانید از آب و صابون استفاده کنید. همچنین پس از شست و شو، با یک پارچه نرم و تمیز پارتیشن را کاملا خشک کنید.

استفاده از پارچه نرم : برای تمیزی و پاک کردن پارتیشن های شیشه‌ ای، از پارچه نرم و غیر خیس استفاده کنید تا از ایجاد خط و خش بر روی سطح شیشه جلوگیری کند.

تمیزی منظم : برای حفظ و نگهداری از پارتیشن شیشه‌ ای، بهتر است تمیزی و شست و شو را به صورت منظم و دوره‌ ای انجام دهید تا از بروز لکه‌ ها و کثیفی‌ ها جلوگیری شود.

جلوگیری از خراشیدگی : برای جلوگیری از خراشیدگی و آسیب دیدگی پارتیشن شیشه‌ ای، هنگام جا به جایی و نصب آن به دقت و با استفاده از ابزار مناسب و دستکش یا پارچه نرم انجام دهید.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

پروژه اجرایی پارتیشن شیشه ای اداری در غرب تهران

پارتیشن شیشه ای تک جدارهپارتیشن شیشه ای تک جداره
پارتیشن شیشه ای
قیمت پارتیشن اداری شیشه ای
پارتیشن شیشه ای اداری 2 پارتیشن شیشه ای چیست؟
پارتیشن-شیشه-ای-مات
پارتیشن--شیشه-ای-اداری-سندبلاست

پروژه اجرایی پارتیشن شیشه ای در فرودگاه

پارتیشن-شیشه-ای-اسپایدری
پارتیشن-شیشه-ای فرودگاه
پارتیشن شیشه ای فرودگاه پارتیشن شیشه ای چیست؟

پروژه اجرایی پارتیشن شیشه ای در دفاتر

پارتیشن شیشه ای بیدارسازه
پارتیشن-شیشه-ای-اداری
پارتیشن شیشه ای اداری 2 پارتیشن شیشه ای چیست؟