مکان های مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای

مکان های مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای کدامند؟ بهتر است پارتیشن شیشه ای در چه مکان هایی نصب شود؟ خیلی از افراد قبل از نصب پارتیشن شیشه ای در رابطه با مکان های مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای سوال دارند.

کاربردهای بی شماری برای پارتیشن های شیشه ای وجود دارد، از شیشه های ساختاری و نرده های شیشه ای گرفته تا درهای شیشه ای بدون قاب و صفحه های شیشه ای ایستاده.

اگر به دنبال الهام بخشی از پارتیشن شیشه ای هستید، می توانید نمونه هایی از کارهای ما را در بخش نمونه کار سایت مشاهده کنید. در این صفحه خواهید دید که چگونه می توانیم از شیشه برای شکل دادن به ورودی ها، ایمن سازی راه پله ها و بالکن ها، ایجاد مناطق اتاق باز و موارد دیگر استفاده کنیم.

شما می توانید برای تهیه پارتیشن شیشه ای دو جداره به این صفحه بروید.

بهترین مکان های مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای

دفاتر تجاری و خدمات عمومی

پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای یکی از محبوب‌ترین کاربردها هستند، زیرا دفاتر شرکت‌های مدرن تمایل به پلان‌های طبقه باز دارند. با این حال، این محیط‌ ها می‌توانند به شدت پر سر و صدا و به هم ریخته باشند، و باید فضاهای آرام با حریم خصوصی بیشتری برای جلسات و استراحت‌های محرمانه وجود داشته باشد.

این جایی است که پانل های شیشه ای به عنوان جداکننده های عالی اتاق، وارد می شوند. پارتیشن‌های شیشه ‌ای می‌توانند اتاق‌هایی با دیوارها و درها از کف تا سقف، یا موانعی با ارتفاع نیم‌ بلند بین کناره‌های میز تشکیل دهند. نسخه های جداشدنی می توانند پیکربندی مجدد چیدمان دفتر شما را آسان کنند و حتی می توانید پارتیشن های شیشه ای آکوستیک با عایق صوتی پیشرفته را انتخاب کنید.

تصویر-مکان-های-مناسب-برای-نصب-پارتیشن-شیشه-ای-9795

لابی هتل و تراس ها

از دیگر مکان های مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای از لابی هتل گرفته تا تراس کافه‌ها و همه چیز بین آن‌ها، شیشه‌ها دیوارها، درها و جداکننده‌های کاربردی را تشکیل می‌دهند و در عین حال فضاهای مطبوع و باز ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود افراد احساس خوب و راحتی داشته باشند، می باشد.

رستوران ها و امکانات اقامتی به محیطی تمیز و آرامش بخش با حریم خصوصی مناسب نیاز دارند تا مشتریانی را جذب کنند، و آنها اغلب برای انجام این کار به ویژگی های شیشه ای ساختاری متکی هستند. همچنین می تواند هدف اضافی نشان دادن نام تجاری شرکت از طریق شیشه ها را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

کدام شیشه برای پارتیشن های شیشه ای بهتر است؟

انواع پارتیشن اداری: پارتیشن چوبی ، پارتیشن شیشه ای و…

همچنین ویترین مغازه ها و نرده های نیم طبقه در مراکز خرید، و نمایشگاه های حفاظت شده موزه، نمایندگی‌های خودرو، نمایشگاه‌ها، سالن‌های بازی، کازینو، استادیوم‌های ورزشی، مکان‌های موسیقی و… از دیگر مکان های مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای هستند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای نه تنها می‌توانند به ساده‌سازی رفت و آمد در فضاهای محدود کمک کنند، بلکه صفحه‌های شیشه‌ای ایستاده نیز می‌توانند به محافظت از کارکنان در موقعیت‌هایی که نیاز به امنیت بیشتری دارند، مانند بانک‌ها، کمک کند.

منازل مسکونی

شیشه های مقاوم در حال تبدیل شدن به یک انتخاب به طور فزاینده ای محبوب و مقرون به صرفه برای دکوراسیون های مدرن خانه هستند، از صفحه های دوش گرفته تا نرده های راه پله. فرقی نمی‌کند یک حمام اختصاصی یا کمد لباسی داشته باشید که می‌تواند از درهای شیشه‌ای شیک استفاده کند، یا عرشه‌هایی در حیاط خلوت خود که از نرده‌های شیشه‌ای بهره می‌برند، راه‌های کوچک زیادی وجود دارد که شیشه می‌تواند تفاوت بزرگی در خانه شما ایجاد کند.

برای راهروها و راه پله‌های باریک، نصب نرده‌های شیشه‌ای می‌تواند جریان نور طبیعی را بازیابی کند، و باعث می‌شود منطقه روشن ‌تر و بزرگ ‌تر از قبل شود. اگر فضای نشیمن با پلان باز دارید و می خواهید آشپزخانه را بدون نیاز به دیوار محکم از سالن جدا کنید، پارتیشن های شیشه ای می توانند مفید باشند.

اموال خود را با پارتیشن های شیشه ای کامادر تقویت کنید

همانطور که می بینید، مکان های مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای تقریبا بی پایان هستند. خواه صاحب خانه، صاحب کسب و کار یا پیمانکار باشید، تنها محدودیت های واقعی در مورد نحوه نصب پارتیشن های شیشه ای، چیدمان ساختار موجود، مقررات محلی ساختمان و بودجه شما است.

اگر به دنبال تامین کننده پارتیشن شیشه ای برای تولید و جا دادن عناصر شیشه ای سخت شده سفارشی برای خانه یا محل کار خود هستید، حتماً با شرکت کامادر تماس بگیرید.