پارتیشن شیشه ای چیست ؟

پارتیشن شیشه ای یا همان دیوار شیشه ای سازه ای است که برای تفکیک بخش های مختلف در فاتر اداری یا سازمان ها استفاده می شود. این سازه دارای عایق صدا می باشد بدین معنی که همه افراد می توانند بدون مزاحمت و در سکوت کار کنند ، درنتیجه شرایط ایده آل برای دفاتر اداری و محل کار می باشد. این پارتیشن در مدل ها و طرح های متنوعی ساخته می شود.پارتیشن شیشه ای نه تنها از لحاظ ظاهری نمای زیبایی به فضا می دهد ، بلکه حریم خصوصی هر فرد را در محیط کار ایجاد می کند. اگر به دنبال کار خاصی هستید نگران نباشید زیرا محصول در رنگ های دودی ، برنزی ، شامپاینی تولید شده است. علاوه بر این ، می توانید طرح های دلخواهتان مانند لوگوی کاری خود را سفارش داده تا بر روی شیشه ها طراحی و تولید شود.

پارتیشن شیشه ای چه مزایایی دارد؟

نصب پارتیشن شیشه ای مزایای بسیاری دارد از جمله :

  • ظاهری زیبا به فضا می بخشد و فضا را بزرگتر می کند.
  • به دلیل اینکه از شیشه سکوریت ساخته شده است کاملا ایمن بوده و دو برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی است.
  • عایق صدا با فراهم کردن حریم خصوصی
  •  از فضا می توان بهترین استفاده را داشت بدین معنی که فضا به بخش های مختلفی قسمت می شود.
  • ساخت و ساز نباید استرس زا و گران باشد. این پارتیشن را می توان در 1-2 روز نصب کرد که در مقایسه با ساخت و ساز سنتی بسیار چشمگیر است. علاوه بر این ، هزینه شیشه بسیار کمتر تر است.
  • نورگیری عالی :نور طبیعی وارد با وجود پارتیشن ها وارد دفتر می شود و نیاز به نور اضافی از جمله چراغ های اضافی نیست . در نتیجه در هزینه های انرژی صرفه جویی می شود.
پارتیشن شیشه ای چیست ؟-کامادورز-1564
پارتیشن-شیشه-ای-متحرک-2697

پارتیشن شیشه ای متحرک

با توجه به بالا بودن قیمت ملک، شاید برای تمامی افراد و یا ارگان های خصوصی، امکان این وجود نداشته باشد که ملک را خریده و بعد به طراحی داخلی آن بپردازند و اکثراً ساختمان هایی که به منظور کار از آن استفاده می‌شود، استیجاری است. از مزیت‌های عالی و بسیار قابل توجه به پارتیشن های شیشه ای، قابلیت نصب مجدد آنهاست. یعنی می توان آنها را به راحتی از محلی به محل دیگر انتقال داد.

پارتیشن شیشه ای از سکوریت

پارتیشن ها را از هر نوع شیشه می توان ساخت، اما باید به این نکته توجه کرد که اگر شیشه مقاوم و مرغوب نباشد، با هر ضربه ی کوچکی، احتمال فروپاشی آن وجود دارد؛ بهترین گزینه برای پارتیشن های شیشه ای، شیشه لمینت یا سکوریت هستند که بسیار مقاوم تر از شیشه های معمولی می باشند.

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای به عواملی از جمله نوع مدل و طراحی، ابعاد آن و کیفیت یراق آلات آن بستگی دارد.مثلا قیمت پارتیشن شیشه ای ثابت بر اساس مترمربع محاسبه می شود که هر متر آن 1،150،000 تومان می باشد که هزینه نصب به طور میانگین 150،000 تومان می باشد.قیمت هر مترمربع پارتیشن شیشه ای فریم لس ن 1،550،000 تومانو هزینه نصب آن متری 120،000 تومان می باشد.

انواع پارتیشن شیشه ای

۱. پارتیشن شیشه ای تک جداره یا ثابت

پارتیشن شیشه ای عمدتاً در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید می‌شوند. پارتیشن شیشه ای تک جداره یا ثابت متناسب با هر مساحت و متراژی بوده و در ساختمان ها و شرکت های اداری ، ویلاها و دفاتر استفاده می شود. این پارتیشن از شیشه سکوریت ساخته می شود و در برابر شکستن مقاوم می باشد.خود پارتیشن های تک جداره نیز به چند نوع تک جداره فریم لس، تک جداره ام دی اف و یا چوبی تقسیم می گردند.

مکانیزم پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای عمدتاً در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید می‌شوند. پارتیشن شیشه ای تک جداره یا ثابت متناسب با هر مساحت و متراژی بوده و در ساختمان ها و شرکت های اداری ، ویلاها و دفاتر استفاده می شود. این پارتیشن از شیشه سکوریت ساخته می شود و در برابر شکستن مقاوم می باشد.خود پارتیشن های تک جداره نیز به چند نوع تک جداره فریم لس، تک جداره ام دی اف و یا چوبی تقسیم می گردند.

آیا پارتیشن های شیشه ای تک جداره نشکن است؟

پارتیشن ها در هر نوعی که باشند، تک جداره و یا دوجداره، متریال اصلی ساخت آنها شیشه است. شیشه مصرفی در پارتیشن ها نیز عمدتاً شیشه سکوریت می باشد. شیشه های سکوریت، نوعی از شیشه هستند که نسبت به شیشه های معمولی بسیار مقاوم ترند و به راحتی شکسته نمی‌ شود و در صورت شکستگی نیز خطری را برای افراد به دنبال نخواهند داشت.

یراق آلات پارتیشن شیشه ای تک جداره

یراق آلات و پروفیل ها، لوازمی هستند که بدنه ی شیشه‌ ای پارتیشن ها را به هم متصل می کنند و آنها را کنار هم نگه می دارند. این یراق آلات معمولاً جنسی آلومینیومی دارند و بسته به نوع پارتیشن مصرفی، مقدار و میزان آن متفاوت خواهد بود؛ رنگ یراق آلات مورد استفاده در پارتیشن های شیشه ای، برنز، سفید، مشکی، طلایی یا نقره‌ای می‌تواند باشد.پارتیشن های شیشه ای تک جداره بروزترین و جدیدترین نوع دکوراسیون در ساختمان ها هستند. امروزه پا به هر ساختمان مدرنی که می گذارید از پارتیشن های شیشه ای بهره برده اند. با وجود این همه گیری متاسفانه اکثراًیراق آلات مصرفی در پارتیشن ها وارداتی بوده و از کشورهای خارجی وارد می‌شود.

قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره

قیمت پارتیشن شیشه ای ثابت بر اساس مترمربع محاسبه می شود که هر متر آن 1،150،000 تومان می باشد که هزینه نصب به طور میانگین 150،000 تومان می باشد

پارتیشن-شیشه-ای-دوجداره-0487

2. پارتیشن شیشه ای دو جداره

آیا  پارتیشن شیشه ای دو جداره  از همه انواع پارتیشن ها مستحکم تر است؟ پارتیشن شیشه ای دو جداره با افزایش عملکرد ، راه حلی پیشرفته برای تقسیم مکان های نوآورانه با آلودگی های صوتی زیاد است. شیشه دو جداره با رتبه بندی آکوستیک پیشرفته ، کاملاً مناسب برای ایجاد فضای حریم خصوصی به دفاتر ، نمایشگاه ها ، شرکت و سازمان های اداری بزرگ است. اگر فضای کوچک اما شلوغی دارید، پارتیشن دوجداره بهترین گزینه می باشد.

مزایای پارتیشن شیشه ای دو جداره

  • عایق صدا : به دلیل ضخامت شیشه های سکوریت در برابر آلودگی های صوتی پیرامون عایق می باشد. این شیشه ها میزان 40-44 دی سی بل صدا را کاهش دهد. به همین دلیل معمولا برای ایجاد اتاق مدیریت ، اتاق کنفرانس و برگزاری جلسه از این نوع پارتیشن استفاده می شود.
  • امکان نصب پرده کرکره ای برای این نوع پارتیشن ها
  • مقاومت در برابر حرارات و شکستن
  • امکان سفارشی کردن شیشه ها بر اساس طرح پیشنهادی

انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره

۱. پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس دو جداره  به معنای این نیست که هیچ فریمی در نصب آن استفاده نمی شود بلکه از فریم های کشویی که به صورت مخفی می باشد استفاده می شود. این پارتیشن ها ظرافت و زیبایی خاصی به فضای اداری می بخشد.

۲. پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم دار

برای نصب پارتیشن شیشه ای فریم دار از فریم های آلومینیومی استفاده می شود . این نوع پارتیشن برای فضاهای کوچک و شلوغ مناسب می باشد و عایق صدا اس

تفاوت پارتیشن شیشه ای دوجداره با پارتیشن شیشه ای تک جداره

هر دو شیشه ها شفاف هستند و نور هم می تواند به داخل فضا برساند.در حالی که هر دو پارتیشن کاربرد یکسان دارند و معمولا در اماکن اداری و دفاتر استفاده می شود اما تفاوت هایی با هم دارند. شیشه دو جداره از دو لایه شیشه سکوریت 10-12 میل استفاده می شود که به هم چسبیده اند تا عایق بیشتری ایجاد کنند. این بدان معناست که دیوارهای شیشه ای دو جداره نسبت به سیستم های تک جداره ما عایق صوتی بهتری دارند و مقاوم تر است. از نظر ظاهری پارتیشن شیشه ای تک جداره به دلیل ضخامت کمتر شیشه ها و ظرافت کار ظاهری زیباتر از پارتیشن شیشه ای دوجداره است.

همچنین در پارتیشن شیشه ای دوجداره می توان بین دو لایه شیشه سکوریت پرده کرکره ای نصب کنید و با تنها یک پیچ می توان اتاق شیشه ای را تاریک یا روشن کنید. این کار علاوه بر ایجاد حریم خصوصی سبکی منحصر به فرد و شیک به دفتر کاری شما می دهد.

قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره

این نوع پارتیشن به ابعاد و نوع فریم آن  قیمتش بستگی دارد. قیمت این پارتیشن گرانتر از پارتیشن تک جداره است.
به طور کلی پارتیشن شیشه ای تک جداره به دلیل مقاومت شیشه سکوریت و قابل نصب در هر فضایی و قیمت پایین تر بهتر از نوع دو جداره آن می باشد.

3. پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ

پارتیشن شیشه ای متحرک به صورت اتاق شیشه ای که دارای درب می باشد، باز و بسته می شود. این درب ها به صورت لولایی نصب می شود و ممکن است برای فضاهای بزرگتر چند درب نصب شود. این نوع پارتیشن ها برای ایجاد اتاق های شیشه ای گزینه مناسبی می باشد.

پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ از چند درب شیشه ای تشکیل شده است که یک همه درب ها متحرک می باشد که برای باز و بسته کردن این پارتیشن درب اول به صورت کشویی بر روی درب دوم حرکت می کند. سپس هردو درب به صورت کشویی روی درب چهارم حرکت می کند.در نهایت لنگه اول درب روی لنگه انتهایی درب قرار می گیرد. این درب ها به راحتی و تنها با هل دادن درب ها باز و بسته می شود .

پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ چه کاربردی دارد؟

برای نصب پارتیشن شیشه ای فریم دار از فریم های آلومینیومی استفاده می شود . این نوع پارتیشن برای فضاهای کوچک و شلوغ مناسب می باشد و عایق صدا اس

تفاوت پارتیشن شیشه ای دوجداره با پارتیشن شیشه ای تک جداره

این نوع پارتیشن شیشه ای را می توان در هر جایی نصب و اجرا کرد اما در موارد زیر بیشتر استفاده می شود:

  1. فضاهایی با ورود و خروج بزرگ

در فضاهای بزرگ که جمعیت و تردد زیاد است برای پیشگیری از هجوم یکباره افراد به درب های خروجی (بخصوص در همایش و سمینار و نمایشگاهها) از این درب ها استفاده می شود تا از ازدحام و دشواری در تردد جلوگیری شود.

  1. فضاهایی با تفاوت دمایی در داخل و خارج آن

برخی از فضاها مانند رستوران ها ، تالار پذیرایی و سفره خانه ها که در خارج از شهر یا اطراف شهرها قرار دارند ، دارای اختلاف دما در طول روز و شب هستند. بدین معنی که در فصل تابستان روزهای گرم و شب های خنکی دارند. برای تعادل و جلوگیری از اتلاف انرژی از اینن درب ها استفاده می شود. بدین صورت که در روز درب ها بسته می شود تا از اتلاف هوای خنک جلوگیری شود و در شب درب ها باز می ماند تا هوای خنک از بیرون به داخل وارد شود. به طور کلی برای مکان هایی که در موقعیت آب و هوایی متفاوت در طول شبانه روز قرار دارند، درب های اسلایدینگ بسیار مناسب است.

  1. فضاهایی با حمل و نقل سنگین

یکی از کاربردهای درب های اسلایدینگ در فضاهایی مانند نمایشگاه اتومبیل ، فروشگاهها و لوازم خانگی و.. است که جا به جایی لوازم سنگین در آن نیاز به فضای زیادی دارد. با این درب ها نه تنها به راحتی لوازم سنگین مانند اتومبیل ، یخچال ، مبلمان و.. وارد یا خارج از فضا می شود بلکه از آسیب دیدگی لوازم جلوگیری کرده و درزمان و هزینه صرفه جویی می شود.

  1. استخر

یکی از پرکاربردترین پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ کاربرد آن در استخر می باشد . محصور کردن استخر در دیوار شیشه ای علاوه بر حفاظت از کودکان و حیوانات در برابر افتادن در آب ، جلوه خاصی به استخر می بخشد.

پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ چه مزایایی دارد؟

  • بیشترین استفاده از کمترین فضا: یکی از فاکتورهای مهم بخصوص در فضاهای تجاری ارزش فضای موجود است که از هر متر آن بهترین استفاده را داشت. این درب ها به دلیل اینکه فضای کمی در باز و بسته شدن اشغال می کند بهترین گزینه برای اماکن تجاری و اداری است. همچنین به دلیل اینکه همه درب ها متحرک هستند و درب ثابتی وجود ندارد درنتیجه محدودیتی ایجاد نمی کند. درب های کنونی مانند درب های ریلی و کشویی یه درب ثابت و یک درب متحرک می باشد که در تردد محدودیت ایجاد می کند.
  • برای باز شدن درب نیاز به زاویه 90 درجه می باشد که به صورت افقی باز و بسته می شود.
  • تعداد نامحدود پنل شیشه برای دهانه هایب با عرض بیشتر امکان پذیر است
  • باعث بهره وری و صرفه جویی در انرژی می شود از خروج سرما و گرما به خارج از فضا جلوگیری می شود.
  • سهولت در تردد و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مکان های شلوغ·
  • استفاده از بهترین فریم ها در طراحی و نصب
  • نیاز به تخریب و تغییر سازه ساختمانی ندارد.
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • عایق صدا ، دما
  • قابلیت استفاده در همه اماکن های تجاری ، اداری و مسکونی

پارتیشن شیشه متحرک برای چه ابعادی مناسب است؟

پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ فریم لس معمولا برای دهنه هایی تا عرض  5 مترمربع استفاده می شود. اگر دهنه بالای 5 متر مربع بود باید شیشه به دو طرف جمع شود که در مکان هایی از جمله استخر، بالکن و نمایشگاه تا ارتفاع 280 متر نصب می شود.

رنگهای پارتیشن شیشه ای متحرک

رنگهای موجود برای پارتیشن شیشه ای متحرک سفید ، آنادایز و مشکی می باشد.

پارتیشن شیشه ای اداری متحرک ریلی

این نوع پارتیشن از یک درب ثابت و یک درب متحرک تشکیل شده است و به صورت افقی و با کمک دست باز و بسته می شود .

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ

قیمت این نوع پارتیشن به صورت لتی ( تعداد درب ها ) و با توجه به تعداد یراق آلات و ابعاد فضا محاسبه می شود.

پارتیشن شیشه ای اسلاینگ همان شیشه تاشو بالکنی است؟

برای بسیاری از افراد سوال پیش می آید که پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ همان شیشه بالکنی تاشو است؟در پاسخ باید گفت خیر یکی نیست در واقع تفاوت در نحوه باز و بسته شدن این دو درب می باشد. شیشه بالکنی در محور قائم به زاویه حرکت می کند و به صورت لنگه ای در ابتدا یا انتهای درب جمع یا باز می شود همچنین برای باز شدن نیاز به مساحت شعاع هرلنگه درب دارد. اما پارتیشن اسلایدینگ برای باز و بسته شدن تنها نیاز به فضای یک لنگه درب دارد و در محور افقی باز و بسته می شود. برای اینکه بهتر متوجه شوید نحوه باز و بسته شدن این دو درب را در فیلم های ذیل مشاهده کنید:

4. پارتیشن شیشه ای فریم لس یا بدون قاب

پارتیشن شیشه ای فریم لس Frameless جایگزینی مدرن برای ساختار دیوارهای معمولی است.این پارتیشن برای فضاهای تجاری و مسکونی مناسب است. قابل نصب در فضاهای کوچک ،برای استفاده از حداکثر فضا بهترین گزینه است. از مزایای این پارتیشن ها برای منازل و فضاهای اداری ، انتقال نور طبیعی به داخل است که به نوبه خود در هزینه مصرف انرژی صرفه جویی می شود و فضای زیبا و دلنوازی را ایجاد می کند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس مقاوم است؟

پارتیشن فریم لس یا بدون قاب، به این معنا نیست که در نصب آن از هیچگونه را قابی و یراق آلاتی استفاده نشده باشد، بلکه منظور این است که از حداقل یراق آلات و یک قاب بسیار نازک که به صورت کشویی باز و بسته می شود، بهره برده است، که نهایت وضوح را به وجود خواهد آورد؛ به همین دلیل این پارتیشن ها امروزه یکی از ابزارهای مهم طراحی دکوراسیون داخلی به حساب می آیند.

کاربرد پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای بدون قاب و یا فریم لس، کمترین میزان یراق‌آلات را دارند و قابی بسیار نازک در ساخت آنها استفاده شده است. به همین دلیل استفاده از آن زیبایی منحصر به فردی به فضای داخلی ساختمان می بخشد. این پارتیشن های شیشه ای، در تمام اماکن از جمله شرکت ها، ادارات، منازل، مغازه ها، مدارس، سالن های زیبایی و … قابل استفاده هستند. شاید پارتیشن های فریم لس، به دلیل دارا بودن از قابی بسیار نازک، مقاوم به نظر نرسند؛ اما این فرض اشتباه است و با اطمینان می توان گفت که این پارتیشن ها مقاومت بسیار بالایی دارند.

پارتیشن-شیشه-ای-فریم-لس-1487

پارتیشن های شیشه ای فریم لس از چه نوع شیشه ای ساخته می شود؟

پارتیشن های بدون قاب مانند پارتیشن های دارای قاب و انواع دیگر آن، از جنس شیشه سکوریت هستند. شیشه ی سکوریت، شکل مقاوم شده ی شیشه های معمولی است؛ به این صورت که طی مراحلی مقاومت آن را بسیار بالا می‌برند و همین دلیلی برای مستحکم بودن این شیشه هاست. سکوریت در برابر ضربات و برخوردها مقاوم است و به راحتی نمی شکند و به همین دلیل استفاده ازاین  شیشه ها در پارتیشن های شیشه های یک گزینه عالی محسوب می شود.

طریقه ی نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس

بعد از طی مراحل اندازه گیری و برش پارتیشن ها، با استفاده از یراق آلات مخصوص که عمدتاً از جنس آلومینیوم هستند، اتصالات خطی به کف و سقف ساختمان متصل شده و محکم می گردند. گفتنی است ضخامت شیشه ها در پارتیشن فریم لس یا بدون چهارچوب، معمولاً زیاد است و به همینی دلیل بر افزایش وزن آن خواهد بود.

مزایای استفاده از پارتیشن های شیشه ای فریم لس

  • ایجاد ظاهر مدرن و زیبا به فضای داخلی
  • مناسب برای استفاده در فضاهایی با مساحت کم و کوچک
  • فضا را بزرگ تر نشان می دهد.
  • عایق صوتی و حرارتی
  • نصب سریع و آسان
  • قابلیت استفاده از شیشه ی مات، رنگی، سندبلاست
  • آماده‌سازی زودتر محیط داخلی نسبت به ساخت دیوار های آجری

جدول قیمت پارتیشن شیشه ای

  • 2 الی 6 متر 2،350،000 تومان
  • 6 الی 10 متر 2،150،000 تومان
  • 10-15 متر 2،050،000 تومان
  • 20-15 متر 1،880،000 تومان
  • 20-40 متر 1،690،000 تومان
  • 100-40 متر 1،490،000 تومان
  • 100-500 متر 1،360،000 تومان
  • تحویل تمام پارتیشن های شیشه ای 72 ساعت کاری می باشد.
  • این قیمت ها برای رنگ بندی سفید، مشکی، سیلور می باشد و  رنگ های خاص مانند شامپاینی و طلایی 150 هزار تومان هر مترمربع به قیمت نهایی اضافه می شود.
  • این هزینه برای پارتیشن شیشه ای که دارای درب می باشد که شامل لولا مرونی، دستگیره فرودگاهی، فریم درب می باشد به صورت جداگانه محاسبه می شود و پک یراق آلات درب بین 4،400،000 تا 5،600،000 محاسبه می شود.

یراق آلات پارتیشن شیشه ای

برای نصب پارتیشن شیشه ای از یراق آلات استفاده می شود . یراق آلاتی که برای نصب استفاده می شود باید با پارتیشن هماهنگ باشد. کیفیت یراق آلات آن بسیار مهم است بهتر است از نوع استیل و ضد زنگ آن استفاده شود . به خاطر داشته باشید هر سال پارتیشن متحرک نیاز به رگلاژ دارد و در برخی موارد باید ریل آن تعویض شود.

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

نصب این پارتیشن ها حتماً باید توسط تکنسین متخصص صورت بگیرد؛ قبل از هر چیز باید ابتدا محل مورد نظر به صورت دقیق اندازه‌گیری شود و شرایط محل قرارگیری پارتیشن ها، به خوبی مورد بررسی قرار گیرد. بعد از انجام این بررسی طراح مربوطه با نظر شما نقشه ای از فضای کلی محل قرار گیری پارتیشن ها می کشد و بعد از مرحله نقشه کشی، نوبت به ساخت پارتیشن ها می گردد؛ وقتی مرحله ی ساخت پارتیشن های شیشه ای تمام شد، نصاب حرفه ای با کمک یراق آلات مخصوص، شیشه ها را در محل مورد نظر نصب می‌کند.

پارتیشن شیشه ای برای خانه

امروزه پارتیشن شیشه ای یا جداکننده شیشه ای تنها در دفاتر و ادارات استفاده نمی شود بلکه در فضای داخلی خانه نیز نصب می شود. این سازه در خانه و در دفتر گزینه مناسبی است. اگر فضای زیادی در خانه دارید و نمی خواهید یک فضای باز در خانه خود داشته باشید ، می توانید با استفاده از این پارتیشن ها، فضای داخلی خانه را به بخش های مختلفی تقسیم کنید

پارتیشن شیشه ای-کامادورز-12346
پارتیشن-شیشه-ای-منزل-0012

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار

یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای که می تواند برای مکان های شلوغ به عنوان یک عایق خوب برای جلوگیری از ورود صدا مورد استفاده قرار بگیرد پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار کامادر می باشد. با توجه به اینکه در این پارتیشن های از تفکیک بندی های آلمینیومی استفاده می شود، معمولا این پارتیشن ها دارای زیبایی بسیار خیره کننده ای هستند. اگر دارای یک محیط اداری کوچک هستید که در آن امکان دارد با افزایش صدا روبرو شوید استفاده از پارتیشن های تک جداره دارای فریم می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما باشد. البته باید در نظر داشته باشید که استفاده از هر نوع پارتیشن شیشه ای منوط به نظر کارشناسانی می باشد که محل شما را بازدید کرده اند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم دار

برای اینکه بتوانید میزان عایق بودن در برابر صدا را تا اندازه ای افزایش دهید که به هیچ وجه مکالمه های با صدای معمولی از اتاق خارج نشود استفاده از پارتیشن های دو جداره فریم می تواند بهترین راه حل برای شما محسوب شود. این پارتیشن ها برای شما یک حریم خصوصی بسیار امن ایجاد می کند که به شما این امکان را می دهد که میزان شفافیت شیشه های به کار رفته را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. اگر از شیشه سندبلاست در این پارتیشن ها استفاده کنید به طور حتم می توانید علاوه بر زیبایی، بدون اینکه به دریافت نور شما آسیبی وارد شود، اتاق ها را از معرض دید افراد دیگر پنهان کنید تا حریم خصوصی پرسنل خود را به خوبی تامین کنید.

نقش پارتیشن شیشه ای در کاهش هزینه ها

شاید همه شما بر این باور هستید که استفاده از پارتیشن های شیشه ای در اداره ها برای شما تنها شامل هزینه های سربار و اضافی می باشد. اما باید بدانید که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. برای اینکه بتوانید نقش استفاده از این پارتیشن ها را در کاهش هزینه های خود بهتر درک کنید باید بدانید که چرا از پارتیشن ها استفاده می کنید؟ مهمترین دلیلی استفاده از پارتیشن ها این است که بتوانید محیط اداره خود را به گونه ای تقسیم بندی کنید که برای هر یک از پرسنل خود اتاقی مجزا به وجود آورید.

با این شرایط سوالی که پیش می آید این است که اگر استفاده از پارتیشن شیشه ای ممکن نبود راه جایگزین شما برای داشتن اتاق برای هر یک از پرسنل چه بود؟ اگر شرایط به گونه ای پیش می رفت که شما چاره ای نداشتید جز اینکه بتوانید برای هر یک از واحدهای کاری خود یا پرسنل خود اتاقی مجزا طراحی کنید، همچنین اگر امکان استفاده از پارتیشن اداری برای شما فراهم نبود شما باید از محل کار فعلی خود به محلی دیگر نقل مکان می کردید. به این ترتیب باید هزینه های سنگینی را برای جایجایی متحمل می شدید.

با توجه به این مطلب متوجه شدید که پارتیشن شیشه ای می تواند در کاهش هزینه های شما نقش بسیار مهمی داشته باشد. حال تصور کنید که هزینه خرید یک پارتیشن شیشه ای با درب و تمامی یراق آلات برای شما چقدر تمام می شود. می توانید برای استعلام دقیق قیمت پارتیشن اداری شیشه ای در همین مطلب به قسمت لیست قیمت ها بروید. این قیمت ها را با قیمت جابجایی به یک ملک بزرگتر مقایسه کنید. ببینید در این شرایط کدامیک از این روش های ارائه شده می تواند برای شما مفیدتر و موثرتر باشد؟

استفاده از پارتیشن شیشه ای می تواند حریم خصوصی ما را حفظ کند؟

یکی از سوالاتی که برای برخی از مدیران وجود دارد این است که اگر از پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم حریم خصوصی ما در برابر پرسنل ما محفوش نمی ماند. شاید دوست داشته باشند در محل کار خود با کسی ملاقات کنند که نمی خواهند این ملاقات در معرض دید سایر پرسنل اتفاق افتد. یا اینکه برای عقد یک قرارداد به یک فضاب بسته و خصوصی نیاز داشته باشند اما پارتیشن اداری شیشه ای این شرایط را برای آنها فراهم نمی کند. اما باید بگوییم چنین چیزی وجود ندارد.

پارتیشن شیشه ای می تواند به خوبی امنیت شما را برقرار کند و محیط خصوصی برای شما به وجود آورد. در نظر داشته باشید که برای ساخت پارتیشن های اداری شیشه ای می شود از شیشه های مختلفی استفاده کرد که این شیشه ها می توانند مات باشند و یا با استفاده ا طرح های مختلف شرایطی را ایجاد کنند که در عین حالی که مانع از عبور نور نمی شوند مانع از دیده شدن محیط داخل پارتیشن شوند. امری بسیار ساده و کاملا ممکن که می تواند نیازهای شما را به راحتی برآورده کند و دیگر نیازی نیست که نگران حریم خصوصی مدیران مجموعه باشید.

شما برای اینکار می توانید از شیشه لاکوبل استفاده کنید که شیشه ای پیشت مات می باشد. همچنین این امکان برای شما فراهم است که از شیشه های سندبلاست استفاده کنید. استفاده از شیشه سندبلاست برایش ما مزیت های زیادی به همراه دارد. برای مثال می توانید سندبلاست را از درون پارتیشن شیشه ای اتاق خود انجام دهید و مثلا لوگو شرکت و نام شرکت خود را بر روی شیشه سندبلاست کنید. به این ترتیب هم جلوه ای بسیار زیباتر به محیط خود می دهید هم شرایطی را فراهم می کنید که حریم خصوصی شما حفظ شود.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

سخن آخر

ظرافت و طراحی با پارتیشن شیشه ای سفارشی

پارتیشن های شیشه ای در حالی که باعث می شود استفاده بهینه ای از فضای خانه داشت، زیبایی و ظرافت خاصی برای خانه شما ایجاد می کند. همچنین این سازه با هر طراحی داخلی متناسب می شود و می توانید طرح و رنگ پیشنهادی خود را سفارش دهید. همچنین می توانید از ترکیب چوب و آلومینیوم در پارتیشن چوبی استفاده کنید.

از روشنایی نور روز لذت ببرید!

گاهی اوقات دریافت نور خورشید مورد نیاز در خانه شما دشوار است در حالیکه خانه شما تاریک است.پارتیشن شیشه ای باعث می شود نور طبیعی خانه شما را پر کند و خانه شما را بزرگتر جلوه دهد. به علاوه از مزایای نور طبیعی استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای جایگزین دیوارهای محکم

به راحتی می توانید به جای یک دیوار محکم ، از پارتیشن های شیشه ای که به صورت ریلی یا کشویی نصب می شود، استفاده کنید. استفاده از این سازه نیاز به هزینه زیاد برای بازسازی را از بین می برد، همچنین نصب آن نیز سریع است.

پارتیشن شیشه ای عایق صدا

اگر نیاز به خلوت در خانه دارید یا می خواهید سر و صدا را کاهش دهید از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. نگران نباشید از بقیه خانه جدا نشده اید.

قابلیت جا به جایی پارتیشن شیشه ای

حتما برایتان سوال پیش آمده که در صورت جا به جایی محل زندگی این پارتیشن ها را می توان با سایر وسایل خانه با خود حمل کرد؟ در پاسخ باید گفت بله می توانید شیشه ها را با خودتان جا به جا کنید.

پارتیشن شیشه ای مقرون به صرفه

سازه شیشه و آلومینیوم در مقایسه با فولاد یا سایر مصالح ساختمانی که برای تقسیم فضاهای داخلی خانه یا دفتر استفاده می شود کم هزینه تر است و در نتیجه مقرون به صرفه تر است.

یکی از سوال هایی که در ذهن بسیاری از مشتریان ایجاد میشود این است که پارتیشن شیشه ای چه مزایایی دارد از جمله مزایای پارتیشن شیشه ای میشود به موارد زیر اشاره کرد :

  • ظاهری زیبا به فضا می بخشد و فضا را بزرگتر می کند.
  • به دلیل اینکه از شیشه سکوریت ساخته شده است کاملا ایمن بوده و دو برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی است.
  • عایق صدا با فراهم کردن حریم خصوصی
  •  از فضا می توان بهترین استفاده را داشت بدین معنی که فضا به بخش های مختلفی قسمت می شود.
  • ساخت و ساز نباید استرس زا و گران باشد. این پارتیشن را می توان در 1-2 روز نصب کرد که در مقایسه با ساخت و ساز سنتی بسیار چشمگیر است. علاوه بر این ، هزینه شیشه بسیار کمتر تر است.
  • نورگیری عالی :نور طبیعی وارد با وجود پارتیشن ها وارد دفتر می شود و نیاز به نور اضافی از جمله چراغ های اضافی نیست . در نتیجه در هزینه های انرژی صرفه جویی می شود.

یکی دیگر از سوال هایی که بسیار توسط مشتری ها پرسیده میشود این است که پارتیشن شیشه ای متحرک چگونه است در مورد این جواب باید به شما عزیزان بگوییم که با توجه به بالا بودن قیمت ملک، شاید برای تمامی افراد و یا ارگان های خصوصی، امکان این وجود نداشته باشد که ملک را خریده و بعد به طراحی داخلی آن بپردازند و اکثراً ساختمان هایی که به منظور کار از آن استفاده می‌شود، استیجاری است. از مزیت‌های عالی و بسیار قابل توجه به پارتیشن های شیشه ای، قابلیت نصب مجدد آنهاست. یعنی می توان آنها را به راحتی از محلی به محل دیگر انتقال داد.

پارتیشن ها را از هر نوع شیشه می توان ساخت، اما باید به این نکته توجه کرد که اگر شیشه مقاوم و مرغوب نباشد، با هر ضربه ی کوچکی، احتمال فروپاشی آن وجود دارد؛ بهترین گزینه برای پارتیشن های شیشه ای، شیشه لمینت یا سکوریت هستند که بسیار مقاوم تر از شیشه های معمولی می باشند.

یکی دیگر از سوال هایی که در ذهن بسیاری از مشتری ها ایجاد میشود در رابطه با قیمت پارتیشن های شیشه ای میباشد . در رابطه با قیمت پارتیشن های شیشه ای باید به شما عزیزان بگوییم که قیمت پارتیشن شیشه ای به عواملی از جمله نوع مدل و طراحی، ابعاد آن و کیفیت یراق آلات آن بستگی دارد.مثلا قیمت پارتیشن شیشه ای ثابت بر اساس مترمربع محاسبه می شود که هر متر آن 1،150،000 تومان می باشد که هزینه نصب به طور میانگین 150،000 تومان می باشد.قیمت هر مترمربع پارتیشن شیشه ای فریم لس ن 1،550،000 تومانو هزینه نصب آن متری 120،000 تومان می باشد.

یکی دیگر از سوال هایی که در ذهن مخاطب ایجاد میشود این است که آیا پارتیشن های شیشه ای تک جداره از جنس شیشه های نشکن میباشند یا خیر در جواب این سوال باید به شما عزیزان بگوییم که : پارتیشن ها در هر نوعی که باشند، تک جداره و یا دوجداره، متریال اصلی ساخت آنها شیشه است. شیشه مصرفی در پارتیشن ها نیز عمدتاً شیشه سکوریت می باشد. شیشه های سکوریت، نوعی از شیشه هستند که نسبت به شیشه های معمولی بسیار مقاوم ترند و به راحتی شکسته نمی‌ شود و در صورت شکستگی نیز خطری را برای افراد به دنبال نخواهند داشت.

یکی از سوال هایی که بسیاری از مشتریان از ما میپرسند در این مورد است که پارتیشن های شیشه ای دو جداره چه مزیت هایی دارند در رابطه با این موضوع باید خدمت شما عزیزان بگوییم که

  • عایق صدا : به دلیل ضخامت شیشه های سکوریت در برابر آلودگی های صوتی پیرامون عایق می باشد. این شیشه ها میزان 40-44 دی سی بل صدا را کاهش دهد. به همین دلیل معمولا برای ایجاد اتاق مدیریت ، اتاق کنفرانس و برگزاری جلسه از این نوع پارتیشن استفاده می شود.
  • امکان نصب پرده کرکره ای برای این نوع پارتیشن ها
  • مقاومت در برابر حرارات و شکستن
  • امکان سفارشی کردن شیشه ها بر اساس طرح پیشنهادی
پارتیشن شیشه ای تک جدارهپارتیشن شیشه ای تک جداره
پارتیشن شیشه ای
قیمت پارتیشن اداری شیشه ای

پروژه اجرایی پارتیشن شیشه ای اداری در غرب تهران

پارتیشن شیشه ای اداری 2 پارتیشن شیشه ای
پارتیشن-شیشه-ای-مات
پارتیشن--شیشه-ای-اداری-سندبلاست

پروژه اجرایی پارتیشن شیشه ای در فرودگاه

پارتیشن-شیشه-ای-اسپایدری
پارتیشن-شیشه-ای فرودگاه
پارتیشن شیشه ای فرودگاه پارتیشن شیشه ای

پروژه اجرایی پارتیشن شیشه ای در دفاتر

پارتیشن شیشه ای بیدارسازه
پارتیشن-شیشه-ای-اداری
پارتیشن شیشه ای اداری 2 پارتیشن شیشه ای