برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اندازه گیری دقیق ابعاد درب های اتوماتیک شیشه ای

اولین قدم در تولید و ساخت این درب ها است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.استفاده از این  درب ها، امروزه در اکثر مکان‌ها، به یک مورد متداول تبدیل شده است، که به زیبا سازی محیط کمک بسیاری می‌کند. ابعاد این درب ها با توجه به محل مورد نصب متغیر می باشد. در ادامه شما را با نحوه ی اندازه گیری درب اتوماتیک شیشه ای، بیشتر آشنا خواهیم کرد.

اندازه گیری درب شیشه ای اتوماتیک

شاید با قطعیت بتوان گفت که مهمترین فاکتوری که در ساختن درب اتوماتیک شیشه ای باید به آن دقت زیادی کرد، سنجیدن ابعاد آن است. به این دلیل که اندازه ی کلی درب ها و ارتفاع و عرض آن، باید دقیقاً با چهارچوب و فضای مورد نظر هم اندازه باشد. بعد از اندازه گیری دقیق ابعاد این درب ها، مرحله ی برش صورت خواهد گرفت و شیشه های برش خورده باید دقیقاً با قالب مورد مورد نظر، هم اندازه باشد.

اندازه-گیری-درب-اتوماتیک-شیشه-ای

آیا اشتباه در اندازه گیری درب شیشه ای اتوماتیک مشکل ساز خواهد بود؟

صد در صد بله. دقت کنید که کوچکترین میزان ناهماهنگی و نامیزانی در اندازه گیری درب های شیشه ای اتوماتیک و محل نصب آن، سبب مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد. کارکرد نادرست درب، گیر کردن آن، عدم توازن، باز نشدن درب، جا نخوردن در محل نصب، کاهش عمر درب به دلیل استهلاک زیاد و… از این قبیل مشکلات است. همچنین از لحاظ زیبایی شناختی نیز ناهماهنگی بین اندازه این درب شیشه ای  و محل نصب آن، تصویری نازیبا را به نمایش خواهد گذاشت.

اندازه گیری ابعاد درب شیشه‌ای چگونه انجام میشود؟

اندازه گیری درب های شیشه ای اتوماتیک، قطعاً کار هرکسی نیست و به تخصص در این زمینه نیاز دارد. این اندازه گیری باید توسط کارشناس نصب درب های شیشه ای خودکار صورت گیرد. برای اندازه گیری این درب ها به ابزار دقیق مهندسی نیاز است. بدون شک دقت و ظرافت در اندازه گیری ابعاد درب، عرض آن، ارتفاع، محل قرار گیری و … نتیجه کار را رضایت بخش خواهد کرد.

 

نتیجه گیری

با توجه به مطالب ذکر شده، اهمیت انجام مرحله اندازه گیری درتولید درب های شیشه ای اتوماتیک را متوجه شدیم. یک اندازه گیری دقیق و متناسب با فضای نصب، به شما در پایان کار نتیجه ی دلخواه و مورد مورد رضایت را تحویل خواهد داد؛ در نقطه ی مقابل عدم توجه به آن، میتواند خساراتی را به دنبال داشته و زحمت شما را هدر بدهد. پس اندازه گیری درب های اتوماتیک شیشه ایی را حتمآ به متخصص این امر واگذار نمایید.

 

 

شرکت کامادرکامادر با ارسال کارشناس در محل اندازه گیری ابعاد فضای شما را به صورت رایگان انجام می دهد.برای مشاووره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]