درب های شیشه های پروانه‌ ای

درب های شیشه های پروانه‌ ای، از دسته درب های شیشه ای هستند که به صورت دستی و اتوماتیک موجود می باشد.این مدل درب ها، اکثراً در مکان هایی که فضا کم است و ممکن نیست که از درب کشویی استفاده کنیم کاربرد دارند. با توجه به نیاز، این نوع درب های شیشه ای، در دو مدل تک لنگه (یک بال) و دو لنگه (دو بال) در بازار موجود و برای استفاده ی مشتریان عرضه می گردند.

مکانیزم درب شیشه ای پروانه ای

این دسته از درب ها علاوه بر زیبایی بی نظیری که برای مکان مورد استفاده به ارمغان می آورند، کارایی بسیاری داشته و کاملاً بی خطر هستند.

درب-شیشه-ای-پروانه-ای

در چه مکان های می توانیم از درب شیشه ای پروانه ای استفاده کنیم؟

این گونه درب ها را در هر مکانی می توان به کار برد.
۱_هتل ها
۲_ساختمان های عمومی
۳_مراکز دولتی
۴_بیمارستان ها
۵_فروشگاه ها
۶_انواع مراکز خرید
۷_شرکت ها
۸_ادارات
۹_خانه های مسکونی
۱۰_مراکز خصوصی
۱۱_مدرسه ها
۱۲_آموزشگاه
۱۳_مراکز نگهداری معلولین

114- شیشه حمام
و …

شرکت کامادرنمایندگی شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

جنس شیشه ی مورد استفاده در درب های شیشه ای پروانه ای

بهترین نوع شیشه برای درب های پروانه‌ای، شیشه های سکوریت یا لمینت می باشند. شیشه سکوریت و لمینت از مقاومت بسیار بالایی نسبت به شیشه های معمولی برخوردارند و به راحتی شکسته نمی شود؛ شیشه های سکوریت، در واقع شکل فشرده شده ی شیشه های معمولی هستند، که طی عملیاتی بر مقاومت آن‌ ها افزوده می‌ شود؛ تا به آسانی شکسته نشوند و در صورت شکستگی نیز، به قطعات کوچک به هم پیوسته تقسیم شده تا برای انسان ها خطرناک نباشند.

نمونه اجرای شیشه حمام پروانه ای

سخن پایانی

درب های پروانه ایی شیشه‌ ای، امروزه به پرطرفدارترین درب های شیشه‌ای تبدیل شده اند. این درب ها به جهت دارا بودن زیبایی ظاهری و سهولت کارکردشان، خواهان زیادی دارند و در اکثر نقاط ساختمان می توان مشاهده گر آنها باشیم.