درب کرکره ای طرح چوب یا دکورال : انتخابی مناسب برای همه

یکی از پرطرفدارترین کرکره های اتوماتیک ، کرکره برقی با طرح چوب می باشد. این کرکره ها علاوه بر اینکه دارای استحکام می باشد نمای زیبا به ساختمان یا مغازه شما می دهد. آیا این کرکره انتخابی مناسب برای همه فضاها می باشد ؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم

  

نحوه تولید تیغه کرکره برقی طرح چوب

جالب است بدانید جنس تیغه کرکره برقی طرح چوب از جنس آلومینیوم می باشد که با رنگ به نام الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود سپس به وسیله ماشین آلات مخصوص بر روی تیغه برچسب یا فیلم هایی با طرح چوب کشیده می شود.

آیا درب کرکره ای طرح چوب در شرایط آب و هوایی مقاوم می باشد؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مشتریان پیش می آید اینست که آیا این کرکره در شرایط آب و هوایی مختلف از جمله برف و باران ، رطوبت و گرمای زیاد دچار آسیب می شود؟ در پاسخ باید گفت همانطور که اشاره کردیم همان کرکره برقی آلومینیومی است و برچسب یا فیلم های طرح چوبی که در تیغه های این کرکره استفاده می شود متناسب با همه شرایط آب و هوایی می باشد و مقاوم می باشد. بنابراین نگران خیس شدن یا بلند شدن فیلم تیغه نباشید. همچنین این فیلم ها دچار خط و خش نمی شود.

کرکره برقی پارکینگ طرح چوب

کاربرد کرکره برقی طرح چوب

این نوع کرکره را می توان در همه مراکز اداری، تجاری و صنعتی و مسکونی استفاده کرد اما بیشتر در فضاهایی به شرح ذیل استفاده می شود:

  • درب پارکینگ
  • پنجره
  • مغازه و فروشگاه
  • سوله
  • حفاظ درب ورودی واحد آپارتمان  
آلبوم طرح های کرکره برقی طرح چوب

طرح ها و رنگ های کرکره برقی دکورال یا طرح چوب

 

کرکره برقی طرح چوب در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود که نمونه های آن را در عکس های ذیل می توانید مشاهده کنید :

 

شرکت کامادر  نمایندگی کرکره برقی  در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام و کرکره برقی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

زمان تحویل و نصب درب کرکره ای طرح چوب

به طور کلی طرح های آماده ای برای ارائه به مشتری وجود دارد  در صورتی که مشتری طرح های آماده را انتخاب کند، نصب و اجرا یک روز بیشتر زمان نمی برد . اما اگر طرح و رنگ آن سفارشی باشد زمان بیشتری نسبت به سایر انواع کرکره برقی می برد. زیرا مشتری در ابتدا باید طرح و رنگ آن را انتخاب کرده تا سفارش به کارخانه برای تولید ارسال شود و تولید شود . بنابراین چند روز زمان می برد .  اما در نهایت کرکره با رضایت بیشتر مشتری نصب می شود. 

 

کرکره برقی طرح چوب در چه فضاهایی توصیه می شود؟

از آننجائیکه طرح چوب به رنگ تیره می باشد در ساختمان هایی استفاده می شود که دارای نمای قهوه ای می باشد. البته در سایر رنگ هایی ننماس ساختمان نیز استفاده می شود و ظاهری زیبا به نمای ساختمان شما می دهد.

قیمت درب کرکره ای طرح چوب

قیمت کرکره برقی طرح چوب گرانتر از کرکره برقی آلومینیومی است زیرا ساخت و آماده سازی آن نیاز به زمان بیشتری داشته و از مواد بیتشری استفاده می شود. استعلام قیمت آن از متری 550 هزار تومان شروع می شود . توجه داشته باشید قبل از انتخاب این نوع کرکره با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

کرکره-برقی-طرح-چوب

مزایای کرکره برقی طرح چوب

  • ضد زنگ زدگی و ضد خط و خش بخصوص در مناطقی که باران فراوان می بارد.
  • رنگ آن با دوام بوده و به مرور زمان کمرنگ نمی شود.
  • متناسب با همه شرایط آب و هوایی (گرما ، سرما و برف و باران)
  • سبک و مقاوم
  • زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد.
  • دارای طول عمر بیشتر از سایر کرکره برقی ها می باشد.

معایب درب کرکره ای طرح چوب

  • قیمت بیشتری نسبت به سایر انواع کرکره برقی دارد.
  • ساخت و تحویل کرکره برقی طرح چوب سفارشی نیاز به چند روز زمان دارد.