زمان تعویض کابین دوش

زمان تعویض کابین دوش چه زمانی است؟ نشانه هایی که نیاز به تعویض درب دوش دارید، کدامند؟ تشخیص اینکه آیا نیاز به تعویض درب دوش دارید یا خیر، بسیار چالش برانگیز است. نه تنها این، بلکه اگر ندانید که چگونه درب دوش را تعویض کنید، بیشتر مشکل ساز خواهد شد. اگر شما هم اطلاعی در خصوص حمام شیشه ای و زمان تعویض کابین دوش ندارید، توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

درب دوش شیشه ای

 درب‌ های شیشه ‌ای دوش، افزودنی عالی برای حمام شما هستند. آنها ظاهری براق را ارائه می دهند و در عین حال از خیس شدن کف حمام شما هنگام دوش گرفتن جلوگیری می کنند. با این حال، درهای شیشه ای همچنان ممکن است به مرور زمان فرسوده یا آسیب ببینند. هنگامی که این اتفاق افتاد، ممکن است نیاز به تعویض درب دوش شیشه ای داشته باشید.

هنگامی که قصد دارید تعویض درب دوش شیشه ای را انجام دهید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که عرض و ارتفاع درب دوش خود را در سه نقطه مختلف آن تعیین کنید: بالا، وسط و پایین.

تصویر-زمان-تعویض-کابین-دوش-8222

برداشتن درب شیشه ای کشویی

پس از انجام اندازه‌گیری‌ها، اکنون می‌توانید با دقت شروع به برداشتن درب قدیمی دوش کنید. هنگام انجام این کار عجله نکنید تا مطمئن شوید که به دیوارها آسیب نرسانید.

هنگام برداشتن درب شیشه ای کشویی، معمولاً یک گیره وجود دارد که به عنوان راهنما در مسیر عمل می کند.

درب شیشه ای را از مسیر خارج کنید و آن را از پایین کج کنید.

حالا درزگیر را در امتداد لبه های قاب های قدیمی ببرید.

هنگامی که اتصال درب قدیمی به چهارچوب ها را شکستید، پایه ها را از بالا بیرون بکشید.

اکنون می ‌توانید پیچ‌هایی را که در کناره‌ها و مسیرهای پایینی قرار دارند بردارید.

هنگام خراش دادن درزگیر اضافی، باید تیغه را روی دیوار صاف نگه دارید تا از خراشیدن فایبرگلاس جلوگیری کنید. قبل از انجام هر گونه تعویض کابین دوش، ابتدا باید نوع درب دوش مورد نظر خود را انتخاب کنید. امروزه گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد، شما باید متناسب با فضا و نیاز خود گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چگونه بفهمیم نیاز به تعویض درب دوش است؟

وقتی صحبت از ظاهر کلی حمام شما به میان می آید، درب دوش کمک زیادی می کند. بسته به سبکی که انتخاب کرده‌اید، می‌تواند زیبایی ‌شناسی اتاق را ارتقا یا کاهش دهد. برخی از صاحبان خانه به درهای دوش قدیمی پایبند هستند، در حالی که برخی دیگر به درب های شیشه ای بدون قاب ساده روی آورده اند.

اما مهم نیست که چه نوع درب دوش دارید، مهم است که نگهداری آن را فراموش نکنید. و اگر علائم زیر ظاهر شد، ممکن است نیاز به تعویض درب دوش داشته باشید.

اگر در رابطه با درب شیشه ای حمام مستر اطلاعی ندارید همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

زمان تعویض کابین دوش

نشانه ای که نشان می دهد باید درهای دوش خود را تعویض کنید، نشانه ای از زنگ زدگی روی قاب است. حتی اگر قاب درب رنگ آمیزی شده باشد، نمی تواند برای همیشه دوام بیاورد، بنابراین به جای رنگ آمیزی مجدد آنها، آن را تعویض کنید.

اگر درزهای دوش و واشرها به درستی کار نمی کنند، درهای دوش خود را عوض کنید.

اگر درب های شیشه ای دوش در خانه دارید، در صورت مشاهده هر گونه ترک، تراشه یا ایرادات دیگر در شیشه، باید آنها را عوض کنید. درب های شیشه ای مورد علاقه کسانی هستند که سبک های مدرن را ترجیح می دهند، اما اگر هر یک از این نشانه ها وجود داشت، دیگر ایمن نیستند. بنابراین، تعویض درب دوش شیشه ای باید در اولویت قرار گیرد.

در صورت چسبیدن و ایجاد صدا در هنگام بسته شدن باید آن را تعویض کنید. همچنین اگر درها تا آخر بسته نشدند، باید علت را بررسی کنید. در صورت عدم توجه مناسب، خطر شکستن یا ترک خوردن درهای دوش بیشتر می شود.

در آخر باید گفت:

درهای دوش لوازم ضروری حمام شما هستند زیرا حریم خصوصی شما به نوع درهایی که نصب می کنید بستگی دارد. نه تنها این، بلکه انتخاب سبک عالی به بهبود زیبایی حمام شما کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که تعمیر و نگهداری مناسب را انجام دهید تا بتوانید از هرگونه حادثه در حمام جلوگیری کنید. اگر متوجه علائم ذکر شده در بالا شدید، زمان تعویض درب دوش شیشه ای فرا رسیده است. شرکت کامادر می تواند به شما در زمینه تعویض و خرید شیشه حمام در طرح و انواع مختلف کمک کند.