مزایای نرده شیشه ای

مزایای نرده شیشه ای در خانه چیست؟ نرده شیشه ای  چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ قیمت نرده شیشه ای بالکن چقدر است؟ خیلی از افراد در زمان خرید و نصب نرده شیشه ای سوالی از این قبیل دارند، اگر شما هم تصمیم به نصب شیشه نرده ای دارید، با ما باشید.

نرده‌های شیشه‌ای داخلی و خارجی یکی از ویژگی‌های طراحی محبوب هستند که هم برای عملکرد و هم زیبایی‌شناسی در خانه‌ها استفاده می‌شوند. از پله های نرده شیشه ای گرفته تا نرده بالکن، آنها راه حلی عالی برای افزودن سبک و مدرنیته به خانه هستند. نرده های شیشه ای در سال های اخیر به دلیل مجموعه ای از مزایایی که ارائه می دهند محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده اند. اگر علاقه مند به زیباتر کردن فضای داخلی خانه خود هستید، در ادامه بخوانید تا متوجه شوید که نرده های شیشه ای چگونه می توانند به شما کمک کنند.

مزایای نرده شیشه ای چیست؟

توهم فضایی

یکی از دلایل اصلی که طراحی های داخلی، استفاده از ویژگی های شیشه ای را بیشتر می پسندند، توانایی آن در ایجاد توهم فضای بیشتر است. هنگامی که برای نرده شیشه ای از شیشه شفاف استفاده می شود، این توهم به ویژه تقویت می شود. این یک تصور غلط رایج است که از ویژگی های شیشه ای فقط برای خانه های مدرن بزرگ استفاده شود. در واقع، ترکیب سیستم‌های نرده شیشه‌ای، حسی باز و جادار را به خانه‌ها در هر اندازه ایجاد می‌کند.

شما می توانید جهت اطلاع از پاسخ این سوال که بالکن شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود ؟ ، به این صفحه بروید.

تقویت کننده نور

از دیگر مزایای نرده شیشه ای، تقویت کننده نور است. نورپردازی می تواند احساس یک اتاق را به طور کامل تغییر دهد. به همین دلیل است که نرده های شیشه ای به یک ویژگی طراحی محبوب تبدیل می شوند. وجود نور طبیعی در یک اتاق نه تنها آن را بزرگتر نشان می دهد، بلکه به زیبایی نیز می افزاید. جایی که نرده های سنتی راه پله جلوی نور را می گیرند، پله های نرده شیشه ای آن را تقویت می کنند.

تصویر-مزایای-نرده-شیشه-ای-7654

مزایای نرده شیشه ای، قوی و بادوام

اگرچه ممکن است، شکستن شیشه ای که برای نرده های شیشه ای استفاده می شود بسیار دشوار است. در شرکت کامادر، تمام نرده ها و پارتیشن های شیشه ای برای خانه با استفاده از شیشه های مقاوم ساخته می شوند. این به شما آرامش خاطر می دهد که بدانید ضربه های جزئی به نرده های شیشه ای بالکن شما آسیب جدی وارد نمی کند. علاوه بر این، انتخاب شیشه نیاز به حفظ ویژگی داخلی شما را کاهش می دهد. مواد دیگر مانند چوب و… به مرور زمان دچار خوردگی و آسیب می شوند، در حالی که شیشه برای چندین دهه بدون هیچ نشانه ای از تغییر دوام می آورد. تنها نگهداری مورد نیاز تمیز کردن ساده با اسپری تمیزکننده شیشه استاندارد است.

 

طرح های همه کاره

از دیگر مزایای نرده شیشه ای می توان به وجود طرح های مختلف برای نرده شیشه ای اشاره کرد. در حقیقت، راه های مختلفی برای گنجاندن ویژگی های مد روز در خانه شما وجود دارد. یکی از محبوب ‌ترین انتخاب‌ ها، نرده شیشه‌ای بدون قاب روی راه پله است تا ظاهری براق داشته باشید که سطح راه پله را افزایش می‌دهد.

 از طرف دیگر، هنگام استفاده داخلی، نرده های بالکن سقف را بلندتر و اتاق ها را بزرگتر نشان می دهند. یا، آنها را به صورت خارجی بگنجانید تا دیدی واضح و بدون مانع به محوطه بیرونی ایجاد کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای استفاده از مزایای نرده شیشه ای وجود ندارد.

آیا به فکر استفاده از نرده های شیشه ای در خانه خود هستید؟ امروز با ما تماس بگیرید، کارشناسان شرکت کامادر شما را در رابطه با نیاز هایتان راهنمایی می کنند. تيم کامادر از کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین‌المللی با در نظر داشتن تکنولوژی روز دنيا و آخرين پيشرفت‌ها در صنعت شیشه سکوریت، درب های اتوماتیک، کرکره برقی و جک پارکینگی خدمات خود را ارائه می‌نمايد.