معرفی بهترین جک پارکینگی ایرانی به همراه مشخصات و قیمت

جک پارکینگی وسیله ای است که درب ها را از دستی به اتوماتیک تبدیل می کند. برندهای مختلفی برای این محصول وجود دارد که تولید خارجی و داخلی می باشد. از بین این برندها محصول داخلی هم امروزه کیفیت خوبی دارد و هم قیمت مناسبتری دارد. با ما در ادامه همراه باشید تا به معرفی بهترین جک پارکینگی ایرانی بپردازیم.

معرفی بهترین جک پارکینگی ایرانی

جک پارکینگی یال در سالهای اخیر جزو بهترین جک پارکینگی ایرانی شناخته شده است. این شرکت سابقه طراحی و تولید جک پارکینگ را در چندین سال پیاپی را دارد.

جک-پارکینگی-یال

مشخصات جک پارکینگی یال

  • متناسب با همه شرایط آب و هوایی مناطق ایران از جمله مناطق سردسیر و گرمسیر
  • دارای بدنه ایست که آب و گرد و غبار در آن نفوذ نمیکند.
  • دارای قدرت موتور 220 ولت ( در مدل X2 )
  • قابلیت جا به جایی هر لنگه درب با وزن 350 کیلوگرم
  • قابلیت باز کردن درب با عرض 4 متر
  • دارای تابلو فرمان با برنامه های کامل

انواع جک پارکینگی یال

جک پارکینگی یال نوعی از جک بازویی است که دارای دو مدل X1 و X2 می باشد. مدل X1 دارای کورس جک به طول 40 سانتی متر می باشد. این بدان معنی است که برای درب هایی با وزن و عرض بیشتر استفاده می شود. جک X2 دارای شفتی با طول 30 سانتی متر است. همچنین قابلیت باز کردن درب را تا 120 درجه دارد که به مدت 17 ثانیه درب باز و بسته می شود. این مدل برای درب های دولنگه مناسب می باشد.

کابرد جک پارکینگی یال

این جک در مجتمع های مسکونی بیشترین کاربرد را دارد. مدل X2 تنها در هر ساعت می تواند 10 بار باز و بسته شود و در سایر اماکن قابل استفاده نمی باشد.

 

 

شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

 

 

چرا جک پارکینگی یال را انتخاب کنیم ؟

  • با توجه به کیفیت و امکانات خوب قیمت پایین تری نسبت به رقبا دارد.
  • دارای گارانتی 36 ماهه می باشد و تا 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد.
  • امکان تنظیم کردن درب از یک تا 99 ثانیه
  • قابلیت نصب خروجی مجزا برای قفل درب
  • امکان تنظیم سرعت دوم برای هر لنگه درب

آموزش نصب جک پارکینگی یال

مرحله اول : نصب پایه ها

برای نصب پایه ها باید ابعاد را نصب به محل نصب در نظر بگیریم. اما در شرایط عادی می توانید برای  جک های x2 13 سانتیمتر از لولا فاصله گرفته و 18 سانتی متری به بیرون بیایید. که برای راحتی نصب ما پایه ها را در همین اندازه در جعبه قرار دادیم.

همچنین می توانید برای جک های x1 در درب های تک لنگه 10-12 سانتی متر از لولا فاصله گرفته و فاصله بیرونی را تا 24-25 سانتی متر ارتقا دهید که به افزایش قدرت جک کمک می کند. پس از جوش دادن پایه های عقب، کورس جک را کاملا ببندید و جک را با پین به پایه ها متصل کنید.

سپس درب را تا جائیکه می خواهید بیشتر از آن باز نشود، باز کنید و پایه های جلو رو دقیقا در همان ناحیه جوش کنید. دقت داشته باشید که در پایان نصب پایه ها و جک ها کاملا تراز باشد. با اینکه مدار فرمان یال بسیار هوشمند است اما نصب کردن پایه های جلو کمک می کند درب در شرایط خاص نیز بیشتر از حد مورد نظر باز نشود.

مرحله دوم: برنامه ریزی مدار فرمان به صورت اتوماتیک

در مدار فرمان یال برای برنامه ریزی چند روش وجود دارد که ما ساده ترین روش آن را آموزش می دهیم. برای این کار شما باید ابتدا ریموت کنترل ها را به مدار فرمان بشناسانید که برای راحتی شما ما هر دو ریموت داخل جعبه را به برد مربوطه کد داده ایم. برای کد دادن ریموت ها باید دکمه leme را فشار داده و نگه داده شود تا سون سگمنت ها شروع به چرخیدن کند.

سپس دستتان را بردارید و بالافاصله دکمه بالایی ریموت را فشار دهید تا در سون سگمنتها دو حرف oh مشاهده شود. حال این ریموت برای این مدار فرمان قابل استفاده است. شما می توانید تا 57 عدد ریموت را به این مدار فرمان ست کنید.

برای تنظیم اتوماتیک بازوها قبل از هر چیز مطمئن شوید که سیم های باز و بسته را درست متصل کردید. برای فهمیدن این مسئله دو روش وجود دارد :

به منوی تست بروید و از u1 و u2 استفاده کنید.

راه حل ساده تر این است که جک ها را خلاص کنید و درب ها را تا نیمه باز کنید.

سپس جک ها از حالت خلاصی بیرون بیاورید. حال وقتی دکمه ریموت را می زنید و در سون سگمنتها دو حرف op را می بینید درب ها باید در حالت باز شدن باشد. در غیر اینصورت باید جای سیم ها را عوض کنید. نوبت به تعیین پیش فرض ها می رسد.

یکبار دکمه A را بزنید تا گزینه DF نمایان شود سپس دکمه B را بزنید تا D2 برای درب های دو لنگه و D1 تک لنگه و D0 برای تک لنگه هایی در شرایط خاص نمایان شود. می توانید پیش فرض مورد نظر را با دکمه C ذخیره کنید.  

در حالت اولیه ما پیش فرض را روی D2 قرار داده ایم، پس اگر جک را برای درب دو لنگه نصب می کنید، نیازی به تعیین پیش فرض نیست و شما بلافاصله پس از متصل کردن صحیح سیم ها و متصل کردن برق می توانید اقدام به تنظیم اتوماتیک بازوها کنید.

سپس از روی مدار فرمان دکمه D یا همان Auto را بزنید و نگه دارید. پس از چند ثانیه درب یک رو به حرکت می کند. برای رفتن روی دور آهسته یک بار دکمه اول ریموت را می زنیم.

حال برای متوقف کردن درب یک بار دکمه اول ریموت را می زنیم. بلافاصله درب دوم شروع به حرکت می کند و شما همان کارها را برای این درب نیز تکرار می کنید.

مرحله سوم : پیش فرض D0 برای درب های تک لنگه در شرایط خاص

در این مواقع قبل از تنظیم اتوماتیک پیش فرض را روی D0 بگذارید و بعد تنظیم کنید.

قیمت بهترین جک پارکینگی ایرانی

قیمت جک پارکینگی یال با کیفیتی که در بازار دارد نسبت به برندهای موجود ارزان تر است. برای اطلاع از قیمت آن با کارکارشناسان ما تماس بگیرید.