نحوه تعویض درب کشویی

نحوه تعویض درب کشویی چگونه است؟ خیلی از افراد که از درهای قدیمی استفاده می کردند و قصد بازسازی منزل و اداره خود را دارند، معمولا درب کشویی را به عنوان جایگزین درب های معمولی انتخاب می کنند. اگر شما هم به دنبال خرید درب کشویی و یا نحوه تعویض درب کشویی هستید تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

درهای کشویی نه تنها به صرفه جویی در فضا کمک می کنند، بلکه ظاهر شیک و مدرن آن ها افزودنی ارتقا یافته برای هر دفتری است. آنها مخصوصاً در مناطق کوچکی که فضا در آنها زیاد است مفید هستند زیرا اجازه می‌دهند مبلمان نزدیک ‌تر به دهانه در قرار گیرند و نیازی به باز شدن ندارند و خطر برخورد با دیوارهای دیگر یا افرادی که در حال عبور هستند را کاهش می دهد.

در جایی که طرح‌های مفهومی باز برای بسیاری از دفاتر در سال‌های اخیر انتخاب شده‌اند، نصب دیوارها و جداکننده‌ها بیشتر و رایج‌تر شده است زیرا مردم نیاز به حفظ حریم خصوصی و همچنین کاهش میکروب‌ها را به دلیل همه‌گیری COVID-19 می‌بینند.

درب های کشویی تعادلی بین درب های سنتی و فضاهای باز ارائه می دهند. آنها در صورت نیاز به فضای باز از دید خارج می شوند، اما در صورت لزوم می توانند به عنوان یک تقسیم کننده عمل کنند.

شما می توانید جهت اطلاع از پارتیشن شیشه ای به این صفحه بروید.

 
تصویر-نحوه-تعویض-درب-کشویی-5672

درب کشویی چیست؟

درب کشویی، دربی است که به جای اینکه در امتداد آن مانند درهای کشویی معمولی یا مانند درهای لولایی یا چرخشی به سمت بیرون حرکت کند، به داخل دیوار می لغزد.

آیا می توان درب کشویی را تعویض کنم؟

در صورتی که در حال بازسازی هستید و به سبک دیگری از در نیاز دارید یا درب فعلی شکسته شده است، تعویض درب کشویی آسان‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، و لزوماً مجبور نخواهید بود که دیوار را برای این کار بردارید.

لوازم مورد نیاز شما به این بستگی دارد که آیا فقط درب را تعویض می کنید یا اینکه باید مسیر را نیز تعویض کنید. اگر به تازگی در را تعویض می کنید، می توانید با برداشتن غلتک های موجود از درب اصلی و تعویض آنها در همان مکان در درب جدید، از آن استفاده کنید. اگر در حال تعویض درب و مسیر هستید، باید سخت افزار جدید جایگزینی درب کشویی خریداری کنید، زیرا غلتک ها و مسیر به صورت یک مجموعه ارائه می شوند.

لیست قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره ، دوجداره ، پارتیشن شیشه ای متحرک و فریم لس

درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم یا فریم لس

مشخصات فنی درب های اتوماتیک شیشه ای

سمتی از مسیر که درب روی آن می لغزد را مشخص کنید و در را به سمت بالا بکشید.

در صورت استفاده مجدد از سخت افزار غلتکی، آن را از در اصلی جدا کرده و به همان محل درب جدید وصل کنید یا سخت افزار جدید نصب کنید.

در صورت استفاده مجدد از چفت، آن را روی درب جدید نصب کنید. بسته به سخت افزار خاص می توان این کار را به روش های مختلفی انجام داد، اما باید دستورالعمل هایی با سخت افزار وجود داشته باشد. غلتک ها را دوباره روی مسیر قرار دهید و درب کشویی جایگزین را تست کنید.

مسیر تعویض درب کشویی را با پیروی از هر دستورالعملی که همراه با قطعات تعویض درب کشویی ارائه شده است، نصب کنید.

غلتک های جایگزین درب و سخت افزار قفل را نصب کنید.

با پیروی از دستورالعمل‌های تعویض غلتک ، درب کشویی را با بلند کردن آن در مسیر و وصل کردن غلتک‌های درب کشویی به مسیر، دوباره نصب کنید.

این درب ها همچنین با دیوارهای سنتی سازگار هستند و آنها را به گزینه ای عالی برای هر دفتری تبدیل می کند.در نهایت باید گفت، بهتر است برای اطلاع از نحوه تعویض درب کشویی با شرکت کامادر تماس بگیرد، شرکت کامادر با بیش از 20 سال سابقه‌ی فعالیت و اجرای بیش از 10 هزار پروژه مختلف، ثابت نموده که در امور خود متخصص بوده و رضایت مشتریان را جلب نموده است. تيم کامادر از کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین‌المللی با در نظر داشتن تکنولوژی روز دنيا و آخرين پيشرفت‌ها در صنعت شیشه سکوریت، درب های اتوماتیک، کرکره برقی و جک پارکینگی خدمات خود را ارائه می‌نمايد.