نصب حصار شیشه ای چه مزایای دارد؟ هر فردی که تصمیم دارد در محوطه ای که استخر وجود دارد، ایمنی را رعایت کند، می داند که نصب حصار در اطراف آن بسیار مهم است، به خصوص اگر بچه های کوچکی در خانه دارید. دلیل آن عمدتاً حفظ امنیت بچه ها و جلوگیری از احتمال افتادن آنها در استخر و غرق شدن است.  بنابراین، اگر در حال حاضر یک استخر در خانه خود دارید یا اگر در فکر تهیه آن هستید، بهترین ویژگی ایمنی که می توانید به آن اضافه کنید، نصب نرده شیشه ای استخر است.

متأسفانه صاحبان خانه های زیادی هستند که از سرمایه گذاری روی نرده های شیشه ای استخر واهمه دارند زیرا آن را هزینه ای اضافی می دانند. باید صادقانه گفت: نصب حصار و نرده شیشه ای واقعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد، به خصوص اگر نقش آن را در حفظ امنیت خانواده خود در نظر بگیرید.

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای چیست و چه مزایایی دارد؟ برخلاف پانل های حصار چوبی یا دیوارهای آجری، نرده شیشه ای یک مقدمه مدرن برای منزل یا باغ های شما است.

دیوارهای آجری، نرده‌های چوبی و نرده‌های فلزی وجه مشترک یکسانی دارند، تمام این گزینه ها فضای پشت خود را مبهم می‌کنند. در برخی شرایط، این گزینه می تواند کار آمد باشد، به عنوان مثال، ممکن است بخواهید دید رهگذران، ترافیک شلوغ یا همسایگان را مسدود کنید. اما اگر فضای خوبی دارید و تمایل دارید از این فضا بهره ببرید، نزده شیشه ای گزینه مناسبی است.

نرده های شیشه ای بسیار مستحکم هستند و می توانید به آنها اعتماد کنید. شیشه سکوریت مورد استفاده برای ایجاد نرده های شیشه ای استخر تا بیش از هفتصد درجه حرارت داده می شود و سپس آنها را در سریع ترین زمان ممکن خنک می کنند. در طی این فرآیند، این نرده های شیشه ای استخر طوری ساخته می شوند که در مقابل نیرو مقاومت کنند.

حصار شیشه ای استخر به نگهداری زیادی نیاز ندارد. لازم نیست آن را رنگ کنید یا روغن بزنید. در واقع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را با مایع ظرفشویی تمیز و آبکشی کنید تا ظاهر خوبی پیدا کند.

تصویر-نصب-حصار-شیشه-ای-کامادر-3456

چه چیزی باعث محبوبیت نرده های شیشه ای استخر می شود؟

شیشه به دلیل ماهیت ساده اش برای حصارکشی استخرها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این شیشه ها یک گزینه عالی به نظر می رسد و جلوی دید را نمی گیرد. بنابراین، شما به راحتی می توانید بر کودکان نظارت کنید، همچنین بدون هیچ مانعی از مناظر استخر لذت خواهید برد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت آنها این است که نرده ها به راحتی تمیز و نگهداری می شوند. نرده های شیشه ای فقط به تمیز کردن و نگهداری ساده نیاز دارند تا سالیان سال از مزایای آن ها بهره ببرید.

آیا نرده شیشه ای استخر، ایمن است؟

اکثر صاحبان خانه از خود می پرسند که آیا حصار کشیدن استخر با شیشه ایمن است؟ باید گفت: این شیشه ها کاملا بی خطر هستند و نوع شیشه ای که برای حصار استخر استفاده می شود سفت شده است و در ضخامت هایی مانند 8، 10 یا 12 میلی متر موجود است. این شیشه ها در برابر ضربه مقاوم است و به راحتی نمی شکند.

چه نوع سطوحی از نصب حصار شیشه ای استخر پشتیبانی می کند؟

انواع مختلفی از سطوح وجود دارد که می توانید حصار شیشه ای را در اطراف استخر نصب کنید. کاشی ها و سطوح بتنی در صدر لیست قرار دارند. فقط کافی است چند سوراخ در کاشی یا بتن دریل کنید و پایه ها را با دوغاب سیمانی مخصوص محکم کنید.

حصار استخر را می توان در چمن ها و بستر باغ ها نیز با کمک پدهای بتنی، نصب کرد. اگر قصد دارید نرده را روی عرشه چوبی نصب کنید، می توانید از نوع خاصی از پایه ها برای نصب ایمن پایه های نرده استفاده کنید.اگر شما هم تصمیم به نصب استخر شیشه ای دارید می توانید با شرکت کامادر برای اطلاع از قیمت و سفارش تماس بگیرید.

 


شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

خصوصیات نرده شیشه ای سکوریت

ایمن و قوی

نرده های شیشه ای با در نظر گرفتن ایمنی بالا، طراحی شده اند. همه محصولات کامادر به گونه ای طراحی شدند که کاملا مطابق با استانداردهای ایمنی باشند. بر خلاف چوبی که به مرور زمان پوسیده می‌شود یا فولادی که زنگ می‌ زند، شیشه سکوریت مقاوم است و در برابر چالش‌های محیطی مانند آب و هوای بد یا آفات تسلیم نمی‌شود. اگرچه شیشه به آسانی شکسته شدن، شهرت دارد. اما نرده های شیشه سکوریت فوق العاده قوی هستند.

این بعید است که نرده های شیشه ای بشکنند، در موارد نادر آن ها به قطعات کوچک خرد می شود که تمیز کردن آن آسان و ایمن است.

دید بهتر

منظره بهتری را ترجیح می دهید؟ پس به فکر اضافه کردن نرده های شیشه ای سکوریت به ملک خود باشید تا دیدی بدون مانع داشته باشید. ستون ‌های چوبی نور را مسدود می ‌کنند و نرده‌های فلزی ظاهری شبیه قفس ایجاد می کنند، در حالی که آجرها فضا را اشغال می‌کنند و اصلاً به شما دیدی نمی‌ دهند، اما شیشه های سکوریت بدون هیچ مانعی دیدی عالی برای شما فراهم می کند.

مراقبت از آن آسان است

بر خلاف نرده های چوبی یا فلزی، نرده های شیشه ای تقریبا از خودشان مراقبت می کنند. استفاده از یک پاک کننده پنجره باعث می شود که آنها به بهترین شکل ممکن تمیز شوند. این پوشش هوشمندانه، حفره های میکروسکوپی روی سطح شیشه را پر می کند تا از تجمع گرد و غبار، خاک و رسوبات معدنی جلوگیری کند. تنها کاری که برای مراقبت نیاز است، یک دستمال مرطوب برای پاک کردن لکه یا گرد و غبار است.

خصوصیات نرده شیشه ای سکوریت-5479

متناسب با سبک و طرح شما

از آنجایی که نرده شیشه ای سکوریت بسیار سازگار هستند، می توانید از آنها در طیف وسیعی از پروژه ها استفاده کنید. آنها برای پروژه های داخلی و خارجی مناسب هستند و می توانند از سطح زمین تا نرده های ایمنی آپارتمان پنت هاوس استفاده شوند.

بیشتر بخوانید:
بهترین نوع شیشه برای استفاده در شیشه بالکن کدام است ؟
خرید پارتیشن شیشه ای / مزایا و معایب / انواع آن
مراحل تولید شیشه سکوریت چگونه است ؟

نرده شیشه ای استخر همچنین می تواند به عنوان یک بادگیر عالی عمل کند و در عین حال به خورشید اجازه می دهد تا بتابد. بنابراین جدا از اینکه به عنوان یک حصار محافظ برای ایمن نگه داشتن فرزندان شما عمل می کند، در ماه های سرد نیز به عنوان یک مانع عمل می کند. می توانید بدون نگرانی از بادهای خنک از اقامت در فضای باز لذت ببرید.