هزینه تعمیر کرکره برقی در شبانه روز چقدر است؟

کرکره برقی نقشی اساسی در کنترل امنیت خانه یا محل کار شما دارد. در صورتی که کرکره شما آسیب ببیند، این امر می تواند محل کار یا خانه شما را آسیب پذیر کند. از آنجایی که در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد، باید هزینه ای بابت آن پرداخت کنید. در اینجا قصد داریم درباره مواردی که بر روی هزینه تعمیر کرکره برقی موثر می باشد توضیح دهیم.

مشکلات رایج کرکره برقی و نحوه تعمیر آن

قبل از اینکه بدانید در چه مواردی کرکره شما نیاز به تعمیر دارد و چه هزینه ای باید پرداخت کنید بهتر است با مشکلات شایع آن آشنا شوید :

کرکره باز یا بسته نمی شود، یکی از موارد رایج عدم باز یا بسته شدن کامل کرکره برقی است. در این موارد اولین قدم ایسنت که بررسی کنید که آیا منبع تغذیه واقعاً روشن است یا خیر. بدین منظور به دنبال کلید چراغ بگردید و آن را چند بار خاموش و روشن کنید تا ببینید آیا این مسئله مشکلی را برطرف می کند. اگر بعد از بررسی این مسئله هنوز با مشکل روبرو هستید، می توانید به دنبال راه حل دیگری باشید.

گرم شدن بیش از حد کرکره اگر کرکره برای مدتی مداوم مورد استفاده قرار گرفته باشد، داغ می شود و در نهایت می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد آن شود. اگر شک دارید که این موضوع ممکن است دلیل مشکل باشد، بهتر است قبل از اینکه بخواهید کرکره ها را به کار بیندازید، کمی منتظر بمانید تا خنک شود.

کرکره چسبناک می شود اگر کرکره بسیار چسبناک یا مسدود شد، این نشان دهنده این است که نیاز به روغن کاری دارد. شما به راحتی می توانید ریل های کرکره را روغن کاری کنید، این می تواند مشکل را حل کند. این کار همچنین به هر گونه صدای ناخوشایندی که ممکن است کرکره شما در هننگام باز و بسته شدن تولید می شود، پایان دهد.

کرکره در نیمه راه بسته می شود کرکره های اتوماتیک به وسیله سنسورها کار می کنند و هنگامی که این سنسورها کثیف می شوند، منجر به خاموش شدن آنها در نیمه راه می شود. برای رفع این مشکل باید اطمینان حاصل کنید که سنسورهای شما در یک راستا قرار دارند، از هرگونه آلودگی تمیز هستند و از نظر ساختاری آسیب ندیده اند. در صورت بررسی و تمیز کردنن سنسورها اگر مشکل برطرف نشد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیر کرکره برقی پارکینگ

  کرکره درب پارکینگ با اشغال کردن کمترین فضا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجائیکه این نوع درب به صورت سفارشی ساخته می شود تعمیر آن تنها توسط کارشناس متخصص صورت می گیرد. در صورتی که سرویس دوره ای (هر 6 ماه یکبار) کرکره خود را انجام دهید به ندرت نیاز به تعمیر پیدا می کنید. این سرویس شامل رگلاژ کردن که همان تنظیم حد پایین و بالا کرکره می باشد.

تعمیر-کرکره-برقی

مواردی که نیاز به تعمیر کرکره برقی می باشد

علت پایین نیامدن کرکره برقی

یکی از مشکلات رایج کرکره برقی بسته نشدن درب کرکره ای است که ممکن است به دلایل ذیل باشد :

  • مشکل در اتصالات برقی : در ابتدا از سالم بودن سیم های برق و اتصالات برقی مطمئن شوید اگر مشکلی در برق نبود موارد دیگر را بررسی کنید.
  • مشکل در ریموت کنترل : خراب شدن ریموت می تواند یکی از دلایل پایین نیامدن کرکره می باشد. دلیل خرابی ریموت اتمام باتری می باشد. برای فهمیدن این موضوع چراغ آن کمرنگ یا خاموش می شود.
  • خراب شدن موتور : یکی از دلایل این مشکل می باشد. در این صورت موتور باید تعمیر یا تعویض شود. برای این کار باید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید. موتور در محل تعمیر نمی شود و باید به کارگاه ارسال شود.

خرابی میکروسونیچ کرکره برقی

میکروسوئیچ نقش مهمی در کرکره برقی دارد. این سیستم مانند ناخدای کشتی می باشد که وظیفه بالا و پایین رفتن تیغه ها را دارد. این سیستم چرخ دنده که نوعی محرک می باشد در درون سیستم مرکزی موتور قرار گرفته است. یکی از بخش های کلیدی در موتور میکروسوئیچ است که در موتور توبلار در بیرون و در موتور ساید در داخل موتور قرار دارد.

در صورتی که این چرخ دنده دچار خرابی شود می توان آن را در محل تعمیر کرد و در صورتی که مشکل آن جدی باشد باید برای تعمیر به کارگاه ارسال شود یا تعویض گردد.

تعمیر رسیور کرکره برقی

در قسمت بالای ریل قطعه ای به نام ریسور دارد که سیگنال دریافت کرده و به موتور فرمان می دهد تا بالا و پایین رود. این سیگنال زمانی که دکمه ریموت را فشار می دهید به ریسور منتقل می شود. این سیگنال ها بعد از دریافت، تجزیه و تحلیل شده و نیروی لازم برای باز و بسته شدن کرکره را فراهم می کند.

عواملی از جمله نفوذ آب به داخل آن، تابش مستقیم نور آفتاب، عدم تنظیم صحیح آن باعث خرابی ریسور می شود. برای جلوگیری از خرابی ریسور بهتر از پوششی برای محافظت از آن استفاده کرد. برای تعمیر یا تعویض این قطعه حتما با کارشناس متخصص تماس بگیرید.

شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

هزینه تعمیر کرکره برقی

هزینه تعمیر کرکره برقی شامل اجرت تعمیر می باشد. در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای باشد هزینه آن با خود مشتری می باشد.

تعمیر کرکره برقی مغازه

آیا کرکره مغازه شما خراب است؟ آیا به دلیل نقص کرکره خود قادر به انجام کارهای روزمره خود نیستید؟ تیم ما از مهندسان بسیار واجد شرایط در کامادر می توانند ظرف کمترین زمان در محل حضور داشته باشند تا تعمیرات کرکره شما را انجام دهند.

خواه شاتر شما در اثر فرسودگی دچار خرابی شود یا در اثر برخورد آسیب ببیند، نگران نباشید ما به شما می گوییم چه کار کنید ولی به یاد داشته باشید به سرعت برای تعممیر آن اقدام کنید. زیرا درب کرکره ای نامناسب با عملکرد ضعیف به دلیل عدم وجود خدمات تعمیر با کیفیت، تأثیرات مخربی در کسب و کار شما ایجاد می کند.

برنامه های تعمیر و نگهداری کرکره برقی

هنگامی که شما خدمات مهندسین ماهر ما را درخواست می کنید، همیشه خدمات استثنایی به مشتری دریافت خواهید کرد. بعلاوه، هر یک از کارمندان ما حداقل دارای 10 سال سابقه در زمینه تعمیر و نصب این محصول می باشند و دوره های آموزشی تکمیلی گذرانده اند که کاملاً مطابق با آخرین قوانین ایمنی و بهداشتی است.

این بدان معنی است که هر زمان در درب کرکره ای یا غلتکی خود با مشکلی روبرو شدید می توانید روی خدمات تعمیر کرکره مغازه درجه یک ما حساب کنید.

سرویس و نگهداری کرکره برقی

به طور کلی کرکره برقی باید به صورت دوره ای هر6 یا 8 ماه باید سرویس و نگهداری شود. این سرویس شامل روغن کاری، آچرکشی یا رگلاژ می باشد. طبق گزارشات و تجربیات ما کرکره هایی که به صورت مرتب سرویس می شوند بسیار کمتر از کرکره هایی که نگهداری نمی شوند نیاز به تعمیر دارند.

در نتیجه پیرو پیشگیری بهترین درمان است، ما یک طرح کامل سرویس کرکره برقی را ارائه می دهیم تا به شما کمک کند در آینده از تعمیرات یا خرابی های پرهزینه جلوگیری کنید.

تماس اضطراری و تعمیر کرکره برقی شبانه روزی ( 24 ساعته)

می دانیم که یک درب کرکره ای برای مغازه و کار شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین ما برای پشتیبانی از شرکت شما یک سرویس تماس 24 ساعته را در 365 روز سال به همراه ارسال کارشناس به صورت شبانه روزی قرار دادیم. کارشناسان مستقر در سطح تهران ما را قادر می سازد تا در اسرع وقت در صحنه حاضر شویم تا مشکلات را برطرف کرده و کرکره های شما را به حالت سالم برگردانیم.

علاوه بر این، انبارهای موجود و وسایل نقلیه مجهز مهندسان ما را قادر می سازد اگر قطعات نیاز به تعویض داشته باشد در اولین فرصت انجام شود.

تماس اضطراری و تعمیر کرکره برقی شبانه روزی ( 24 ساعته)

می دانیم که یک درب کرکره ای برای مغازه و کار شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین ما برای پشتیبانی از شرکت شما یک سرویس تماس 24 ساعته را در 365 روز سال به همراه ارسال کارشناس به صورت شبانه روزی قرار دادیم. کارشناسان مستقر در سطح تهران ما را قادر می سازد تا در اسرع وقت در صحنه حاضر شویم تا مشکلات را برطرف کرده و کرکره های شما را به حالت سالم برگردانیم.

علاوه بر این، انبارهای موجود و وسایل نقلیه مجهز مهندسان ما را قادر می سازد اگر قطعات نیاز به تعویض داشته باشد در اولین فرصت انجام شود.

مرکز تعمیرات کرکره برقی تهران

این وظیفه ماست که به محض دریافت تماس شما، فعالیت شما را دوباره راه اندازی کنیم. در زیر تنها برخی از درب های کرکره ای است که کارشناسان متخصص ما می توانند در کمترین زمان به حالت کامل کار برگردانند :

کرکره پلی کربنات

رول گیتر

آلومینیومی

فولادی

 گالوانیزه 

سکشنال