کاربرد پانل های شیشه ای دودی

کاربرد پانل های شیشه ای دودی در ساختمان چیست؟ بدون شک شیشه بهترین ماده برای دکوراسیون شماست. جدا از جذابیت زیبایی شناختی آن، عملکردها و مزایای زیادی نیز دارد. با این حال، انواع مختلفی از شیشه ها برای نشان دادن سبک و کارایی هنرمندانه در دکوراسیون شما استفاده می شوند. بهترین نمونه برای این انواع شیشه پانل های شیشه دودی هستند. شما می توانید آن را به روش های مختلف استفاده کنید. در اینجا چند ایده برای پیشرفت شما وجود دارد.

انواع کاربرد پانل های شیشه ای دودی

پله ها

راه پله های مدرن همراه با پانل های شیشه ای دودی به عنوان نرده، در هر دکوراسیونی عالی به نظر می رسند. وقتی صحبت از عملکرد و زیبایی شناسی به میان می آید، طراحان از تطبیق پذیری شیشه استقبال می کنند. اعتقاد بر این است که با شیشه دودی، نرده ها ایمن تر هستند و در عین حال ظاهری براق و مینیمالیستی به دکوراسیون شما می دهند. پانل های شیشه ای دودی ظاهری تمیزتر به ساختار کلی راه پله می بخشد.

کاربرد پانل های شیشه ای دودی در حمام

اتاق های دوش و حمام از بهترین کاربرد پانل های شیشه ای دودی هستند.بیشتر در این مناطق شیشه سکوریت و لمینت استفاده می شود زیرا ثابت شده است که ایمن تر و محکم تر هستند.

طراحان داخلی، شیشه دودی را به جای شیشه مات یا هر شیشه نیمه شفافی برای حفظ حریم خصوصی در درب و پانل های دوش انتخاب می کنند.

اگر به دنبال تهیه وان شیشه ای هستید و اطلاعی در خصوص آن ندارید، کافی است به این صفحه بروید.

همیشه این تصور غلط وجود دارد که شیشه ای که برای نرده ها استفاده می شود خطرناک تر است، اما این کاملا اشتباه است. در واقع، پانل های شیشه ای محافظ بیشتری نسبت به نرده های چوبی یا فولادی ایجاد می کند، زیرا به طور کامل کل محیط را سد می کند و هیچ سوراخی برای کودکان یا حیوانات خانگی باقی نمی گذارد تا اعضای بدن خود را بیرون بیاورند یا به طور تصادفی اشیاء را رها کنند.اطمینان حاصل کنید که یک شیشه سکوریت یا لمینت را بالکن و نرده استفاده شده است.

تصویر کاربرد پانل های شیشه ای دودی 8123 کاربرد پانل های شیشه ای دودی

کاربرد پانل های شیشه ای دودی در دیوار

زیبایی و محافظت دو چیز هستند که می توانید با استفاده از پانل های شیشه دودی برای دیوارهای خود به دست آورید. جذابیت مینیمالیستی و ساختار تمیز و براق، آن را به بهترین انتخاب برای دیوارهای مسکونی مدرن تبدیل کرده است.

برای اتاق ‌های کوچک پانل های شیشه ای توصیه می شود، زیرا می ‌توانند اتاق‌ها را جادار جلوه دهند. با این حال، اگر به نظر می رسد نور خورشید فضای داخلی شما را به هم می زند، می توانید دیوارهای پانل رنگی را انتخاب کنید. پانل های شیشه ای دودی، یک سد محافظ بین فضای داخلی شما و اشعه های UV خشن ناشی از نور مستقیم خورشید ایجاد می کند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پارتیشن شیشه ای هستید به این صفحه بروید.

مزایای پانل های شیشه دودی

پانل های شیشه دودی مزایای بی شماری در ارتباط با استفاده در طولانی مدت دارند.

انرژی کارآمد

کاربران می توانند در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنند. نیازی به نصب وسایل نور اضافی برای مناطق حمام نیست زیرا نور می تواند از شیشه نفوذ کند تا کل محیط را به درستی روشن کند.

فیلتر اشعه ماوراء بنفش

شیشه دودی یا رنگی، اشعه ماوراء بنفش را تا حدود 99 درصد کاهش می دهد. با فیلتر کردن مقدار نور خورشید که از آن عبور می کند، شما را از گرمای بیرون نجات می دهد. مطمئن شوید که پانل های شما نیز به درستی عایق بندی شده اند تا فیلترهای UV بتوانند موثر باشند.

افزایش حریم خصوصی

پنهان کردن خانه خود از منظره بیرون و لذت بردن از منظره زیبا از داخل همان چیزی است که شیشه دودی می تواند به شما اطمینان دهد.

آسان تمیز میشود

تمام شیشه ها به راحتی تمیز می شوند و در چند سال آینده نیازی به نگرانی در مورد آن نخواهید بود. شیشه می تواند آزمون زمان را تحمل کند و همچنان در هر کاربری عالی به نظر برسد. برای دوش‌ها و حمام‌هایی که بیشتر در معرض کثیفی و کپک هستند، شیشه‌های دودی بهترین راه حل هستند.

اگر هنوز در رابطه با کاربرد پانل های شیشه ای دودی سوالی دارید و یا تصمیم به خرید پانل های شیشه ای دارید همین حالا به شرکت کامادر تماس بگیرید.