کرکره برقی درب ضد سرقت ، امنیت منزل و محل کار شما را تامین میکند!

محافظت در برابر سرقت اساساً در همه جا ضروری است و اهمیت آن واضح است. به همین دلیل کرکره های برقی ضدسرقت روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

امروزه در بسیاری از خانه های مدرن در دنیا به دلیل استفاده از این نوع کرکره ها نرخ جرم و جنایت کاهش پیدا کرده است. با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

چرا کرکره برقی ضد سرقت بخریم؟

با کرکره برقی ضدسرقت نه تنها از از خرابکاری و ورود اجباری سارقین جلوگیری می شود بلکه نیازی به استفاده از لوازم امنیتی از جله هشدارها و دوربین های مدار بسته نیست.

علاوه بر امنیت ، این نوع کرکره ها عایق دما و کنترل نور خورشید را در فضا فراهم می کنند بنابراین سطح بسیار خوبی از آب و هوا را در منزل یا محل کار خود خواهید داشت.

کدام نوع کرکره برقی ضد سرقت است؟

می توان گفت در حال حاضر همه انواع کرکره برقی ها، کرکره برقی ضد سرقت هستند.

کرکره-برقی-ضد-سرقت

امکانات کرکره برقی ضد سرقت

1. فناوری بی سیم RTS اکنون با ارائه کنترل از راه دور بدون هیچ کابل جدا از منبع تغذیه ، به یک استاندارد تبدیل شده است. با استفاده از اپلیکیشن های موجود می توان از راه دور از هر جا و هر زمان کرکره ها را کنترل کرد.

2. سطح امنیت و ارتقا
ما طیف گسترده ای از گزینه ها را برای سطوح مختلف امنیتی وابسته به نوع کاربری ( ممسکونی یا تجاری) ارائه می دهیم.
گزینه های زیادی برای قفل و کنترل وجود دارد ، چه داخلی و چه خارجی.

کرکره های امنیتی سطح پایین معمولا برای خانه استفاده می شود ، که هم سطح امنیتی کافی را دارد و هم یک بازدارنده بصری برای افراد متجاوز فراهم می کنند.

شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

بالابردن امنیت درب کرکره برقی

کرکره ها می توانند به میزان قابل توجهی محافظت در برابر سرقت را افزایش دهند.

اما اگر کرکره شما این ویژگی را ندارد می توان با لوازمی مانند قفل و فنرهای ضد سرقت می توان به سطح بالایی از امنیت کرکره دست پیدا کرد.

روش های بالا بردن امنیت کرکره برقی

قفل

ارزانترین راه دستیابی به محافظت در برابر سرقت: تجهیز کردن کرکره با پیچ و مهره ساده یکی از راههای ایمنی کردن کرکره برقی است. هنگامی که کرکره در حالت غلتک قرار دارد ، قفل به صورت دستی جدا می شود (این گزینه نباید در کرکره های برقی که با موتور محرک کار ممی کند، استفاده شود).

معرفی فنرهای ضد سرقت

ظریف ترین روش دستیابی به محافظت در برابر سرقت استفاده از فنرهای مخصوص ضد سرقت به جای فنرهای استیل است. آنها می توانند روی هر دو نوع شافت (40 و 60 میلی متر) نصب شوند.

فنرهای ضد سرقت فقط در کرکره های آلومینومی با موتور محرک قابل استفاده هستند.