برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 5]

خرید شیشه سکوریت مستقیم از کارخانه شیشه میرال

امروزه به دلیل کاربردهای شیشه سکوریت یا شیشه میرال تولید و فروش آن روز به روز افزایش پیدا کرده است. حال سوال اینجاست شیشه سکوریت چیست و چه کاربردهایی دارد؟ قیمت شیشه سکوریت چقدر است و از کجا باید خریداری کرد؟

آیا خرید شیشه سکوریت مستقیم از کارخانه بهتر است یا نمایندگی های فروش آن؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم. 

شیشه سکوریت یعنی چی؟

سکوریت همان طور که از نامش پیداست به معنی ایمنی است و شیشه سکوریت که به آن شیشه ایمنی نیز گفته می شود ، شیشه ای است که نسبت به شیشه استاندارد از ایمنی بیشتری برخوردار شده است.در واقع بیش از 5 برابر مقاوم تر از شیشه معمولی هستند.

مقاومت بیشتری در برابر شکستگی دارد وهنگام شکستن ایمن تر است یعنی با لبه های دندانه دار نمی شکند.بنابراین آسیبی وارد نمی کند.

مراحل تولید شیشه سکوریت

آماده سازی شیشه

 

در ابتدا شیشه های خام توسط تریلرهای مخصوص با وسیله نقلیه خرک به انبار کارخانه منتقل میشود. این شیشه ها با لیفتراک و جرثتقیل تخلیه می شود تا برای تولید شیشه سکوریت آماده شود.

برش شیشه

یکی از مهم ترین مراحل تولید شیشه سکوریت برش شیشه خام می باشد. زیرا بعد از سکوریت شدن امکان برش شیشه وجود ندارد. این شیشه های خام در ابعاد استانداردی برش می خورد .

در ابتدا شیشه ها به وسیله بازوهای ساکشن از روی خرک برداشته می شودو به صورت افقی در لاین برش قرار می گیرد سپس با استفاده از نرم افزار مخصوص این کار  دستور به دستگاهی به نام cnc صادر شده و شیشه را به ابعاد استاندارد با کمترین پرتی برش می زند. در هر دقیقه یه شیشه برش می خورد و برچسب اولیه روی آن قرار می گیرد.

پرداخت کاری شیشه

 

شیشه ها بعد از برش نیاز به پولیش دارند تا شفاف شوند برای این کار شیشه ها در دستگاههای لبه زنی ( افقی و عمودی ) قرار می گیرند . به این فرآیند پرداخت شیشه می گویند.

جاسازی شیشه

بعد از پولیش شیشه نوبت به جاسازی آن می رسد. در ابتدا محل دقیق شیشه های خام توسط اپراتور و نقشه خوان مشخص شده و با دستگاههای دریل اتوماتیک سوراخ می شود و سپس با اره های دیسکی و واترجت برش می خورد.

شستشوی شیشه

عملیات برش باعث ایجاد لک و براده های شیشه می شود که با استفاده از دستگاه مخصوص تمیز می شود.

سکوریت کردن شیشه

مدت زمانی که شیشه ها در کوره قرار می گیرد با توجه به نوع ضخامت شیشه می باشد. برای ضخامت هر میلیمتر شیشه باید 40 ثانیه در کوره باشد. شیشه های 10 میلیمتر باید 400 میلیمتر در کوره باشد. سپس توسط رولرهای استلس استیل با سرعت زیاد به بخش خنک کننده منتقل می شود و در معرض فشار هوای بالا توسط دستگاه سانتریفیوژها قرار می گیرد. با این روش شیشه ها سکوریت شده و در برابر شکستن مقاوم می شود.

آیا شیشه سکوریت واقعا نمی شکند؟

شیشه نشکن به معنای این نیست که شیشه نمی شکند بلکه به معنای اینست که می شکند اما به تیکه های ریزی تبدیل می شود که آسیبی به کسی نمی رساند این فرآیند باعث مقاومت 5 برابر بیشتر از شیشه های معمولی می شود. این شیشه در برابر برف، طوفان، آتش و..مقاوم می باشد.توجه داشته باشید خصوصیاتی مانند رنگ و طرح شیشه در این فرآیند بدون تغییر می ماند.

کاربرد شیشه سکوریت

درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از رایج ترین کاربرد شیشه سکوریت ، کاربرد آن در درب اتوماتیک می باشد. ازآنجائیکه ایمنی در این درب ها مهم است از این شیشه برای جلوگیری از نفوذ سارقین استفاده می شود. برای مقاومت بیشتر از شیشه های 10 میل استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-برج
شیشه-حمام

شیشه حمام

برای طراحی فضای داخلی منزل از حمام شیشه ای استفاده می شود. جهت تفکیک حمام از توالت و جلوگیری از پاشیدن آب به دیوارها از شیشه سکوریت استفاده می شود. طراحی این شیشه ها در حمام به صورت پارتیشن ، کابین و دوردوشی می باشد و بدینن منظور از شیشه 8 میل استفاده می شود.

شیشه بالکنی

بالکن با اینکه یک فضای جداگانه خانه است ولی یک قسمت زیبا و در عین حال جذاب خانه است. یک قسمت ویژه در خانه خود ایجاد کنید که هر وقت بخواهید می توانید از آن لذت ببرید.به همین منظور شیشه بالکن برای پوشش و محافظت از بالکن طراحی شده اند. این محصول نه تنها خانه شما را زیبا می کند بلکه خاطرات و لحظاتی خوبی برای شما ایجاد می کند. مقاومت و ایمنی این شیشه ها دارای اهمیت بسیاری است. به همین جهت از شیشه های سکوریت برای بالکن استفاده می شود.

 
شیشه-بالکنی-برای-لبه-پرتگاه

پارتیشن شیشه ای

مزایای بسیاری جهت طراحی داخلی ارائه می دهد. این بدان معناست که نه تنها ظاهر و نمایی زیبایی را ایجاد می کند بلکه فضا را بزرگتر و روشن تر می کند. این دیوار شیشه ای دارای عایق صدا هستند که باعث می شود همه افراد بتوانند بدون مزاحمت و در سکوت کار کنند ، درنتیجه شرایط ایده آل برای دفاتر اداری و محل کار می باشد.

پارتیشن شیشه ای نه تنها از لحاظ ظاهری نمای زیبایی به فضا می دهد ، بلکه حریم خصوصی هر فرد را در محیط کار ایجاد می کند. اگر به دنبال کار خاصی هستید نگران نباشید زیرا محصول در رنگ های دودی ، برنزی ، شامپاینی تولید شده است. علاوه بر این ، می توانید طرح های دلخواهتان مانند لوگوی کاری خود را سفارش داده تا بر روی شیشه ها طراحی و تولید شود.

پارتیشن شیشه ای چه مزایایی دارد؟

نصب پارتیشن شیشه ای مزایای بسیاری دارد از جمله :

  • ظاهری زیبا به فضا می بخشد و فضا را بزرگتر می کند.
  • به دلیل اینکه از شیشه سکوریت ساخته شده است کاملا ایمن بوده و دو برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی است.
  • عایق صدا با فراهم کردن حریم خصوصی
  •  از فضا می توان بهترین استفاده را داشت بدین معنی که فضا به بخش های مختلفی قسمت می شود.
  • ساخت و ساز نباید استرس زا و گران باشد. این پارتیشن را می توان در 1-2 روز نصب کرد که در مقایسه با ساخت و ساز سنتی بسیار چشمگیر است. علاوه بر این ، هزینه شیشه بسیار کمتر تر است.
  • نورگیری عالی :نور طبیعی وارد با وجود پارتیشن ها وارد دفتر می شود و نیاز به نور اضافی از جمله چراغ های اضافی نیست . در نتیجه در هزینه های انرژی صرفه جویی می شود.

جابجایی یا انتقال پارتیشن های شیشه ای

از مزیت‌های عالی و بسیار قابل توجه به پارتیشن های شیشه ای، قابلیت نصب مجدد آنهاست. یعنی می توان آنها را به راحتی از محلی به محل دیگر انتقال داد.

استخر-شیشه-ای

جنس پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن ها را از هر نوع شیشه می توان ساخت، اما باید به این نکته توجه کرد که اگر شیشه مقاوم و مرغوب نباشد، با هر ضربه ی کوچکی، احتمال فروپاشی آن وجود دارد؛ بهترین گزینه برای پارتیشن های شیشه ای، شیشه لمینت یا سکوریت هستند که بسیار مقاوم تر از شیشه های معمولی می باشند.

با یک برنامه ریزی ساده ، استخر شیشه ای نه تنها یک راه حل مقرون به صرفه نخواهد بود بلکه باعث می شود که نمای زیبایی به محوطه شما بدهد. برای شیشه ای کردن تمام استخر از شیشه لمینت (با مقاومت بالاتر از سکوریت) با ضخامت 6 میل استفاده می شود و برای محصور کردن استخر با دیوار شیشه ای از سکوریت با ضخامت 10 میل استفاده می شود.

نرده شیشه ای

امروزه برای امنیت و استحکام بیشتر در واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری از نرده شیشه ای استفاده می شود. شیشه به کار رفته در این نرده ها از جنس سکوریت می باشد.ضخامت این نوع شیشه ها با توجه به نوع و ابعاد فضای مورد نظر از 12-16 میلی متر می باشد.

 
نرده شیشه ای
سقف-شیشه-ای

سقف شیشه ای

 

هیچ چیزی مانند سقف شیشه ای برای ایجاد حس زیبایی برای فضای داخلی ساختمان و ورود نور به خانه و ارتباط ارگانیک با فضای بیرونی ساختمان وجود ندارد. استفاده از این شیشه ها در سراسر ساختمان می تواند نور طبیعی را در طول روز منتشر کند در نتیجه نیاز به نور مصنوعی را کاهش می دهد.

همچنین به محیط کار و فضای عمومی انرژی می بخشد و فضای بی نظیری و روشنی را ایجاد می کند. شیشه باید به اندازه ای قوی باشد تا بتواند بار ناشی از بارش برف و آب باران را تحمل کند. همچنین در برابر فشار ناشی از سرما و گرما مقاوم باشد تا نشکند به همین دلیل از شیشه سکوریت لمینت برای این کار استفاده می شود. این نوع شیشه ها در صورتی که بشکند خرد نمیشود و به قطعه قطعه شده و به دلیل چسبی که دارد نمی ریزد.

آلاچیق شیشه ای

به طور کلی آلاچیق نوعی سازه می باشد که از چند ستون و سقف تشکیل شده است که با توجه به کاربرد آن از چوب ، آهن ، ترموود و شیشه (با ترکیب اسکلت)ساخته می شود. آلاچیق شیشه ای به دلیل اینکه قابل استفاده در همه مناطق و شرایط آب و هوایی مختلف می باشد، بسیار پرفروش است. جنس این شیشه ها از شیشه سکوریت یا میرال استفاده می شود که امکان شکستن آن بسیار کم است زیرا:

  • در صورت شکستن قطعات آن خرد نمی شود و تیز و برنده نیست.
  • در برابر گرما، سرما ، رطوبت و باد مقاوم می باشد . زیرا در طی فرآیند ساخت تحت حرارت بالایی قرار گرفته و خنک می شوند .

بنابراین بهترین گزینه برای آلاچیق بوده و خطری وجود ندارد.

آلاچیق-شیشه-ای
وان-شیشه-ای

وان شیشه ای

در سال های اخیر ، طراحان نظر دارند که حمام سنتی را با وان های شیشه ای ساخته شده از شیشه سکوریت نشکن جایگزین کنند. این نوع وان در دو مدل ساخته می شود :

1. وان شیشه ای مستطیل

این وان از چهار تکه شیشه تشکیل می شود که به وسیله بست های فلزی به هم متصل شده و بعد از نصب آن با استفاده از چسب های مخصوص وان، آب بندی می شود.

2. وان شیشه ای خمیده

به صورت یک تکه که چهار طرف آن خمیده می باشد تولید می شود که نیاز به ابزاری برای اتصال نندارد و به صورت آماده در محل مورد نظر قرار می گیرد. وان شیشه ای خمیده با توجه به طرح و دکوراسیون داخلی در حمام قرار می گیرد.

انواع شیشه سکوریت

شیشه سکوریت جزو پرکاربردترین سازه ها در دنیا می باشد که  با توجه به  مقاومت و زیبایی ظاهر آن محبوب می باشد. در این مقاله قصد داریم درباره  انواع شیشه سکوریت : شیشه کریستالی، شیشه فلوت، شیشه ساتینا، شیشه لاکوبل، شیشه لمینت می باشد که در ادامه به طور مفصل به آن می پردازیم.

شیشه سکوریت کریستالی

شیشه سکوریت کریستالی همان طور که از نامش پیداست مانند کریستال شفاف است . امروزه این نوع شیشه محبوب معماران و طراحان داخلی ساختمان ها بوده و در طراحی داخلی ساختمان بسیار کاربرد دارد. این شیشه دارای مواد اولیه مرغوب بوده که باعث می شود ناخالصی نداشته باشد. این شیشه با دو مغز به رنگ های آبی و سفید تولید می شود.

شیشه-کریستالی

ضخامت شیشه کریستالی

ضخامت این شیشه ها با توجه به کاربری از 4 تا 21 میلیمتر متغیر است.

کاربرد شیشه کریستالی

از آنجائیکه نور از این شیشه عبور می کند، باعث روشن شدن فضا می شود. به همین دلیل در مراکز تجاری ، ویترین فروشگاهها و گالری جواهر فروشی، لابی، بانک و موزه ها و دکوراسیون داخلی خانه استفاده می شود.

انواع شیشه سکوریت کریستالی

شیشه کلیر

این شیشه شفاف بوده و دارای لبه های سبز رنگ می باشد. از این شیشه در حمام، ویترین مغازه و…. استفاده می شود .

 
قیمت شیشه کلیر

 

استعلام قیمت شیشه سکوریت کلیر متری 420،000 تومان می باشد.

درب شیشه ای لولایی

شیشه سوپرکلیر یا اکسترا کلیر

سوپر کلیر به معنای بسیار شفاف است و دلیل نامگذاری این نام بر روی این شیشه اینست که از همه شیشه ها شفاف تر است. این شیشه ها در برندهای ایرانی و اروپایی تولید می شود. برند اروپایی آن در هنگام تابش نور آبی می شود و برند چینی آن به رنگ سبز تبدیل می شود. این شیشه شبیه شیشه سکوریت کلیر می باشد با ین تفاوت که دارای لبه هایی به رنگ آبی یا سفید می باشد.

قیمت شیشه سوپر کلیر

بهای این شیشه بر اساس مترمربع محاسبه می شود که هر متر آن 480،000 تومان می باشد.

شیشه فلوت

شیشه فلوت یا صاف هستند که دارای سطح کاملا صاف بوده و بدون کجی و موج می باشد. این شیشه به تنهایی شکننده بوده و طی فرآیند سکوریت، 4 تا 5 برابر مقاوم تر از شیشه معمولی می شود.

شیشه-سکوریت-فلوت

فلوت چگونه تولید می شود؟

در ابتدا مواد اولیه شیشه خام مانند ماسه های دریایی، آهک سوددار، اکسید کلسیم، منیزم و… مخلوط می شود و سپس در کوره با حرارتی معادل 1500 درجه سانتیگراد به صورت خمیری در می آید . سپس این مواد روی سطح صافی ریخته می شود تا به شکل سطح صاف دربیاید.

برای اینکه شیشه بدون موج باشد، از ماده ای به نام قلع در مواد اولیه ساخته می شود. زیرا قلع در دمای 600 درجه سلسیوس نیز مایع می ماند.

ضخامت شیشه فلوت

این شیشه در ضخامت های 4 تا 8 میلیمتر تولید می شود و عرض استاندارد آن تا 3 متر می باشد.

 
شیشه سکوریت

کاربرد شیشه فلوت

  • آینه با کیفیت بالا
  • پارتیشن شیشه ای

برای تشخیص شیشه فلوت به رنگ آن دقت کنید که معمولا به رنگ سبز می باشد.

قیمت شیشه فلوت

بهای شیشه فلوت نسبت به سایر انواع شیشه سکوریت ارزان تر است. هزینه هر متر مربع آن به طور میانگین متری 380،000 تومان می باشد.

شیشه ساتینا

این مواد ریز باعث مات شدن شیشه می شود بدون اینکه سطح شیشه را دچار موج و ناصافی کند. سپس طی فرآیندی سکوریت می شود که نه تنها مقاوم است بلکه با عبور نور از خود باعث روشن شدن فضای داخلی ساختمان می شود.

شیشه-سکوریت-ساتینا

مزایای شیشه ساتینا

  • از نظر ظاهری زیبا و شیک می باشد و قابل هماهنگی با طراحی های داخلی ساختمان می باشد.
  • دارای سطح صاف و صیق خورده می باشد.
  • نور را از خود عبور داده و باعث روشنایی فضای داخلی می شود.
  • به دلیل مات بودن برای تفکیک فضای داخلی مانند پارتیشن بندی و شیشه حمام کاربرد دارد.
  • دارای طرح های و رنگ های متنوع از جمله آینه ای ، رنگی و بی رنگ می باشد.

کاربرد شیشه ساتینا

شیشه ساتینا دارای کاربردهای مختلفی از جمله درب اتوماتیک شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای ، شیشه حمام ، پنجره های دوجداره می باشد.

شیشه-لاکوبل

شیشه لاکوبل

یک سطح این شیشه رنگی (پشت شیشه) و یک سطح بی رنگ می شود و سپس سکوریت می شود تا مقاوم باشد. شیشه لاکوبل دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است. به همین دلیل در دکوراسیون داخلی و حتی نمای ساختمان استفاده می شود و بسیار محبوب می باشد.

مزایای شیشه لاکوبل

  • موادی که برای رنگ این شیشه استفاده می شود بدون ضرر بوده و برای محیط زیست مضر نمی باشد. در ساخت این شیشه از ترکیبات آلی و شیمیایی از جمله کربن استفاده می شود که در دمای محیط تبخیر می شود. در نتیجه باعث تغییر کیفیت هوای دمای داخلی نمی شود.
  • دارای تنوع و پالت بیش از 25 رنگ می باشد که سازگار و متناسب با هر طراحی داخلی است.
  • در برابر حرارات ، رطوبت و اشعه ماورابنفش 7 برابر شیشه های معمولی مقاوم می باشد در نتیجه با گذشت زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود.
  • به راحتی نصب و نگهداری می شود.
  • این شیشه ها نور دریافتی را منعکس می کند و باعث روشنتر شدن فضای داخلی می شود. این موضوع باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
  • ضد خش بوده و می توان طرح های دلخواه را روی آن چاپ کرد.

کاربرد شیشه لاکوبل

به دلیل ظاهری شیک و تنوع رنگ در دکوراسیون داخلی بسیار کاربرد دارد از جمله:

    • دیوار بین کابینتی
    • پارتیشن شیشه ای
    • میز و قفسه شیشه ای
    • آینه کاری
    • حمام شیشه ای
    • فروشگاهها
    • دندانپزشکی
    • آموزشگاهها و مهد کودک
    • چیدمان اتاق خواب

شیشه لمینت

شیشه لمینت جایگزینی خارق العاده برای شیشه های معمولی است ، ساختاری مقاوم دارد که شکستن آن غیرممکن است . این شیشه دارای کاربرد فراوانی دارد به همین دلیل محبوبیت آن روز به روز افزایش می یابد. اگر در فکر نصب شیشه به خانه یا محل کار خود هستید ، که نشکن بوده و ضدگلوله می باشد این نوع محصول بهترین گزینه است. اگر نمیدانید این شیشه چیست یا از مزایای آن بی اطلاع هستید ، با ما در این مقاله همراه باشید.

شیشه-لمینت-اصفهان نشکنن-ضدسرقت

فرآیند تولید شیشه لمینت چگونه است؟

شیشه لمینت از ترکیب دو یا چند لایه شیشه سکوریت با چند لایه پلاستیکی (PVB) پیوند می خورد و در ضخامت های مختلف تولید می شود و با اتوکلاو در دمای 1400 درجه سانتیگراد با فشار تا 14 بار پردازش می شود. پلی وینیل بوتیرال (PVB) متداول ترین لایه ای است که در این نوع شیشه ها استفاده می شود. ممکن است از لایه های شیشه شفاف در بین این شیشه برای افزودن ویژگی های خاص مانند عایق خورشیدی ، عایق حرارتی ، محافظت در برابر آتش و .. استفاده شود.

قیمت شیشه لمینت

قیمت شیشه لمینت بر اساس ضخامت و رنگ آن متفاوت می باشد. همچنین برخی شیشه ها در مکان های پرریسک مانن ساختمان های بلند به عننوان نمای شیشه ای نصب می شوند و نصب آنها نیاز به دقت و اندازه گیری دقیق دارد. بنابراین نصب آن ها هزینه بیشتری نسبت به اماکن عمومی و معمولی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق با کارشناسانن ما تماس بگیرید.

فیلم نصب پروژه شیشه لمینت در سعادت آباد

ابعاد استاندارد شیشه سکوریت

ابعاد استاندارد شیشه سکوریت30/2*70/2 می باشد در صورتی که بیشتر از این ابعاد باشد به آن جام شیشه می گویند که ابعاد ان به صورت سفارشی در کارخانه تولید می شود. توجه داشید اندازه گیری باید به صورت دقیق انجام شود . زیرا برش قبل از فرآیند سکوریت شدن بر روی شیشه اعمال می شود و بعد از آماده شدن شیشه نمی توان برش زد زیرا شیشه می شکند.

ابعاد شیشه سکوریت مغازه

معمولا ابعاد شیشه سکوریت برای درب مغازه استاندارد است و در برخی موارد جام شیشه می باشد و شیشه با توجه به ابعاد سفارشی ساخته می شود. کارشناسان ما به طور رایگان از محل شما بازدید کرده و اندازه گیری فضای شما را انجام می دهند.

ضخامت شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت در ضخامت های مختلف از ۴ الی ۱۹ میلیمتر و در ابعاد مختلف ( جامبو سایز : ۶۰۰۰*۳۲۰۰ ) در این واحد قابل تولید میباشد. این ضخامت ها با توجه به نوع کاربرد شیشه متفاوت است. به عنوان مثال برای شیشه حمام و شیشه بالکنی از شیشه سکوریت 8 میل استفاده می شود.

لوازم شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

 آلات شیشه سکوریت به اندازه خود شیشه مهم هستند. ابزار شامل لولا ، قفل ، دستگیره، بست و زانویی می باشد که با توجه به کاربرد شیشه استفاده می شود. به عنوان مثال برای استخر شیشه ای از یراق آلات استیل ضدزنگ باید استفاده کرد تا رطوبت باعث زنگ زدگی و آسیب آن نشود.

استوپ-شیشه-سکوریت

استوپ شیشه سکوریت

نوعی از یراق آلات می باشد که به باز و بسته شدن روان درب شیشه ای کمک می کند. این قطعه دارای دو نوع روکار و توکار می باشد. نوع روکار آن بر روی شیشه سوار می شود و نوع توکار آن داخل زمین قرار می گیرد و باید زمین کنده شود. استوپ توکار مقاوم تر و مستحکم تر از نوع روکار آن است.

فریم یا پاسار شیشه سکوریت

فریم یا پاسار یکی از اجزا اصلی شیشه سکوریت می باشد که نقش نگهدارنده شیشه را دارد. پاسارها در دو نوع  Mو U  موجود می باشد که با توجه به ضخامت شیشه نصب می شود.

پاسار-شیشه-سکوریت
ضربه-گیر-شیشه-سکوریت

قاب دور شیشه سکوریت یا ضربه گیر شیشه سکوریت

نوعی نوار پلاستیکی فشرده می باشد که بر روی درب شیشه ای ریلی نصب می شود و از برخورد درب با لت جلویی یا دیوار جلوگیری می کندد و مانع از شکستن شیشه می شود.

 

قفل مگنتی درب شیشه سکوریت

قفل مگنتی یا قفل برقی بر روی شیشه نصب می شود که در مواقع قطع برق نیز کار می کند. این قفل در برابر ضربه مقاوم می باشد.

قفل-مگنتی-شیشه-سکوریت

قیمت شیشه سکوریت

به طور معمول شیشه سکوریت دارای ضخامت 10 میل می باشد که با توجه به انواع مدل های آن دارای قیمت هایی به شرح ذیل می باشد:

سکوریت معمولی متری 195،000 تومان
سوپر کلیر متری 205،000 تومانن
دودی برنزی متری 295،000 تومان
کریستال متری 800،000 تومان
ساتینا متری 430،000 هزار تومان
برفی متری 450،000 تومان

بررسی قیمت شیشه میرال سندبلاست

قیمت شیشه سکوریت سندبلاست به صورت لتی محاسبه می شود . هر لت آن در صورتی که ساده و بدون طرح باشد 200،000 تومان و طرح دار آن بر اساس طرح سفارشی محاسبه می شود.

 

نحوه محاسبه قیمت شیشه سکوریت یا شیشه میرال

برای محاسبه قیمت شیشه سکوریت موارد ذیل در نظر گرفته می شود :

  • شیشه سکوریت 10 میل هر مترمربع: 230،000 تومان
  • زوار یا پاسار شیشه سکوریت 5 سانتیمتری هر متر طول 85،000 تومان
  • اگر درب داشته باشد هر لنگه درب شامل پک کامل می باشد شامل استپ و لولا 101 و 102 ، قفل و دستگیره است : 1،150،000 تومان
  • پک کامل برای درب ریلی تک درب : 1،150،000 تومان
  • پک کامل درب ریلی شیشه سکوریت 2 درب : 1،450،000 تومان
  • اجرت نصب هر مترمربع 70،000 تومان
  • هزینه حمل و نقل شیشه سکوریت در تمام مناطق تهران : 250،000 تومان

بررسی قیمت شیشه میرال سندبلاست

قیمت شیشه سکوریت سندبلاست به صورت لتی محاسبه می شود . هر لت آن در صورتی که ساده و بدون طرح باشد 200،000 تومان و طرح دار آن بر اساس طرح سفارشی محاسبه می شود.

شیشه-سکوریت-رنگی

نکات مهم در خرید شیشه سکوریت

کاربرد شیشه سکوریت

در ابتدا باید تعیین کنید شیشه را برای چه فضایی می خواهید. در صورتی که برای فضای داخلی منزل می خواهید نوع و جنس شیشه متفاوت می باشد به عنوان مثال برای شیشه حمام از شیشه 8 میل استفاده می شود و برای شیشه بالکنی از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود.

اندازه گیری دقیق

همان طور که اشاره کردیم بعد از انتخاب شیشه باید اندازه گیری ابعاد به درستی انجام شود.

کاربرد شیشه سکوریت رنگی

معمولآ استفاده از شیشه ها در رنگ های گوناگون، امری کاملاً سلیقه می باشد و با توجه به نمای ساختمان، می توانید هر رنگی را استفاده کنید.شیشه های سکوریت ساده، معمولاً برای درب های وروردی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و شیشه های رنگی و طرحدار نیز بیشتر برای دیوارپوش ها و شیشه های رومیزی استفاده می گردد. سقف شیشه‌ای، نرده های شیشه ای، کفپوش شیشه ای، دکوراتیو و پارتیشن های مختلف، از دیگر کاربردهای شیشه های سکوریت رنگی است.

کاربرد شیشه-سکوریت-رنگی

آیا شیشه سکوریت ساده از لحاظ قیمت با شیشه رنگی تفاوت دارد؟

فرق شیشه های سکوریت ساده و طرح دار، تنها در رنگ آنهاست و از لحاظ مقاومت با هم تفاوتی ندارند. اما به دلیل افزایش ترکیبات شیمیایی در سکوریت های رنگی، قیمت آن حدودآ تا۳۰ درصد بیشتر می شود. این شیشه ها گاهی در طرح های سه بعدی نیز تولید می گردد، که از زیبایی بی نظیری برخوردار است.

ضخامت شیشه سکوریت رنگی

شیشه های سکوریت چه ساده و چه رنگی، از لحاظ ضخامت در اندازه های ۱۰ میلیمتری، ۶ میلیمتری و ۴ میلیمتری تولید می گردد؛ که بر اساس نیاز و محل نصب، مهندسان یکی از این نمونه ها را مورد استفاده قرار می دهند. شیشه های ده میلیمتری، از پرکاربردترین نوع شیشه سکوریت در تمامی صنایع هستند. شیشه‌های شش میلیمتری در ساختمان سازی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و شیشه‌های ۴ میلی اکثراً در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ های پرکاربرد سکوریت

  • سکوریت دودی
  • سبز
  • طلایی
  • مسی
  • برنز
  • کریستال
  • مسی

از پرکاربردترین رنگ های شیشه سکوریت طرح دار هستند.

مزایای شیشه سکوریت های رنگی

۱_مقاومت

۲_زیبایی

۳_امنیت

۴_تحمل حرارت و گرما

۵_عایق انرژی

۶_جلوگیری از ورود باد، باران، رطوبت، حرارت و …

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 5]