پارتیشن شیشه ای تک جداره چیست؟

در پاسخ به سوال پارتیشن شیشه ای تک جداره چیست؟، می توان گفت نوعی پارتیشن است که از یک لایه شیشه ساده تشکیل شده است. همچنین بدون هیچ لایه میانی یا جداره‌ های اضافی استفاده می‌ شود. پارتیشن های تک جداره عموما برای جدا کردن فضا ها، در محیط‌ های اداری، تجاری یا مسکونی استفاده می‌شوند. طراحی ساده و شفافیت این پارتیشن‌ ها، به محیط‌ های مدرن و باز نگاهی زیبا می‌ بخشند.

نمای داخلی یک فضای اداری مدرن را به تصویر می کشد. اتاق با پارتیشن شیشه ای کامادر محصور شده است که شفافیت و احساس باز بودن را فراهم می کند. در داخل، یک میز جلسه طولانی وجود دارد که با صندلی احاطه شده است که نشان می دهد یک اتاق کنفرانس است. مانیتورهای کامپیوتر روی میزها در کنار دیوارها قرار می گیرند و اتاق به خوبی توسط چراغ های سقفی روشن می شود. کف بیرون محفظه شیشه ای دارای یک فرش چند رنگ با نقش های هندسی است.

میزان مقاومت پارتیشن شیشه ای تک جداره به چه عواملی بستگی دارد؟

ضخامت شیشه : ضخامت شیشه اساسی‌ ترین عاملی است که بیانگر مقاومت پارتیشن شیشه ای می باشد.

نوع شیشه : شیشه‌ های مختلف از جمله شیشه شفاف، شیشه ضد حریق، شیشه لمینت و شیشه مات دارای مقاومت‌ های مختلفی هستند. بسته به نوع شیشه انتخابی، مقاومت پارتیشن ممکن است تغییر کند.

پوشش‌ های محافظ : برخی از پارتیشن‌ ها دارای پوشش‌ های محافظی هستند که می‌ توانند مقاومت پارتیشن را افزایش دهند.

نگهداری و استفاده : نحوه استفاده و نگهداری از پارتیشن نیز تأثیر زیادی بر مقاومت آن دارد. عدم توجه به رعایت دقیق نکات نگهداری می‌ تواند باعث کاهش مقاومت پارتیشن شود.

آیا نصب و حمل پارتیشن شیشه ای تک جداره آسان است؟

بله، در بیشتر موارد نصب و حمل پارتیشن شیشه ای تک جداره بسیار آسان است و به سرعت و به‌ راحتی قابل انجام است. برای نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره، باید فضای مطلوب را بررسی کرده و اندازه مناسب را تعیین کنید. سپس، پارتیشن را به دقت و با دنبال کردن دستورالعمل های تامین شده توسط تولید کننده نصب کنید. همچنین، برخی از پارتیشن‌ های شیشه ای تک جداره طوری طراحی شده‌ اند تا به راحتی جدا شوند و بتوانند به سرعت حمل شوند.

نکات نگهداری از پارتیشن شیشه ای تک جداره

برای نگهداری از پارتیشن شیشه ای تک جداره و افزایش عمر مفید آن باید به نکات زیر توجه کنید :

این موارد به شما کمک می‌ کنند تا پارتیشن شیشه ای تک جداره را به خوبی نگهداری کرده و از آن برای طولانی‌ مدت استفاده کنید.

یک فضای اداری مدرن را با پارتیشن شیشه ای به تصویر می کشد. اتاق دارای دیوارهای آجری سفید و سقف بتنی است. پنجره های بزرگ در سمت چپ نور طبیعی را تامین می کنند. پشت پارتیشن شیشه ای نصب شده توسط کامادر، یک میز کنفرانس مشکی رنگ با صندلی های اداری مشکی احاطه شده است. میزهای سفید با رایانه های رومیزی و صندلی های اداری مشکی قابل مشاهده هستند. فرش طرح دار زرد و خاکستری در نزدیکی پارتیشن شیشه ای به بتن صیقلی در ناحیه اصلی تبدیل می شود.

تفاوت پارتیشن شیشه ای دو جداره و تک جداره در چیست؟

پارتیشن های شیشه‌ ای دو جداره و تک جداره به تعداد لایه‌ های شیشه در ساختار خود اشاره دارند. پارتیشن شیشه‌ای تک جداره از یک لایه شیشه تشکیل شده است. اما پارتیشن شیشه‌ ای دو جداره دارای دو لایه شیشه است که توسط یک لایه مواد میانی جدا می‌ شوند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره معمولاً باریک‌ تر و سبک‌ تر از پارتیشن شیشه‌ ای دو جداره است.

پارتیشن های شیشه ای تک جداره از لحاظ قیمت عموما ارزان‌ تر از پارتیشن شیشه‌ ای دو جداره است.

پارتیشن های دو جداره از لحاظ عایق حرارتی و صدا نسبت به پارتیشن های تک جداره بهتر عمل می‌ کنند و مقاومت بیشتری نسبت به ضربه دارند.

فیلم نصب

فیلم نصب

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.