طراحی دفتر کار با پارتیشن شیشه ای

طراحی دفتر کار با پارتیشن شیشه ای چه مزایایی دارد؟ ایده های مدرن برای طراحی دفتر شیشه ای کدامند؟ پس از تحولات دو سال گذشته از همه‌گیری کووید-19، مردم آماده بازگشت به زندگی عادی هستند. از آنجایی که افراد پس از بیش از دو سال کار در خانه یا رویکرد ترکیبی به دفاتر شرکت خود باز می گردند، قابل درک است که بسیاری از آنها احساسات متفاوتی دارند. هیجان ناشی از این که اوضاع به حالت عادی برمی‌گردد، همراه با ترسی که با تماشای وارونه شدن جهان کووید با آن زندگی کرده‌ایم، می‌تواند بازگشت به کار را برای کارفرمایان و کارمندان دشوار کند.

استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای مدرن در طراحی دفتر یکی از راه‌های کاهش خطرات کووید است و در عین حال تعامل کارمندان را تشویق می‌کند و مردم را دوباره دور هم جمع می‌کند تا احساس کنند بخشی از یک جامعه هستند. پارتیشن های شیشه ای مزایای زیادی را ارائه می دهند که افراد را در ارتباط نگه می دارد و در عین حال آنها را ایمن نگه می دارد.

بیشتر بخوانید:

درب شیشه ای سکوریت ریلی چیست و چه کاربردی دارد؟

انواع و قیمت شیشه سکوریت سندبلاست یا طرح دار

ایده های طراحی دفتر کار با پارتیشن شیشه ای

درهای کشویی عریض را بگنجانید

یکی از مواردی که در دو سال گذشته افزایش یافته است، نگرانی از فضاهای کوچک و محدود است که میکروب ها می توانند به سرعت در آنها پخش شوند. ارائه دهانه های بزرگ در اتاق های کوچک راهی برای باز کردن فضا در هنگام ملاقات گروه های بزرگتر است. اگر افراد داخل اتاق احساس راحتی کنند، درب به راحتی و بی سر و صدا بسته می شود، زیرا به آرامی روی مسیر حرکت می کند. درب شیشه ای کشویی را می توان به صورت جداگانه یا به صورت جفت استفاده کرد تا ورودی های وسیع تری را در خود جای دهد و سبکی مدرن به آن اضافه کند.

شما می توانید جهت اطلاع از کرکره برقی شفاف شیشه ای یا پلی کربنات: قیمت و مزایا به این لینک بروید.

پارتیشن شیشه ای عایق

افزایش حریم خصوصی و حفاظت با یک سیستم مستقل

در دفاتری که قبلاً پلان طبقه باز داشتند، پروژه‌های نوسازی پرهزینه برای محصور کردن دفاتر ممکن است از نظر مالی امکان‌پذیر یا مطلوب نباشند، زیرا اختلالاتی ایجاد می‌کند و احساس بسته بودن را در سراسر دفتر ایجاد می‌کند. سیستم پارتیشن شیشه ای مستقل را می توان در هر جایی که به یک فضای اداری نیاز دارید نصب کرد.

این می تواند یک درب باز داشته باشد یا از درهای کشویی، چرخشی یا محوری برای ایجاد حریم خصوصی بیشتر استفاده کند. از آنجایی که شیشه به راحتی تمیز می شود، این فرصت را برای بهبود بهداشت و کاهش انتشار میکروب ها فراهم می کند.

ترکیب عناصر طبیعی و مدرن

عناصر مدرن همه چیز در مورد یک ظاهر ساده و تمیز هستند، اما همان عناصری که ظاهری مدرن ایجاد می کنند می توانند به محیطی سرد و استریل نیز منجر شوند. افزودن عناصر طبیعی مانند درهای چوبی و ترکیب آنها با بتن، شیشه و فولاد مدرن، فضایی را ایجاد می کند که هم مدرن و هم زیبا است. درب‌های چوبی می‌توانند در حالت‌های مستقیم یا منحنی قرار بگیرند و به‌عنوان یک درب یا دو درب استفاده شوند.

برای بهبود طراحی دفتر از شیشه رنگی استفاده کنید

در بسیاری از دفاتر، استفاده از پالت خنثی یک انتخاب طراحی مطلوب است زیرا باعث ایجاد حس آرامش در کل فضا می شود. رنگ هایی که به صورت استراتژیک قرار گرفته اند نیز می توانند فضا را زنده کنند. اگر به درستی انجام شود، یک دیوار روشن یا یک قطعه برجسته طرح‌دار می‌تواند انرژی پر جنب و جوشی را به یک دفتر القا کند.

شیشه فتوولتائیک

استفاده از شیشه فتوولتائیک در طراحی اداری مدرن می تواند با تولید انرژی که هزینه های انرژی ساختمان را جبران می کند، ردپای کربن ساختمان را کاهش دهد.

شیشه فتوولتائیک زمانی ایجاد می شود که سلول های خورشیدی در بین دو ورقه شیشه قرار می گیرند. این باعث ایجاد شیشه ای می شود که انرژی خورشیدی را جذب می کند و آن را به انرژی تبدیل می کند تا منبع انرژی پایدار برای ساختمان ایجاد کند. شیشه فتوولتائیک 100٪ شفاف نیست، بنابراین می تواند به کاهش هزینه های برق ناشی از تهویه مطبوع اضافی مورد نیاز در زمانی که شیشه اجازه می دهد نوری که فضا را گرم می کند، کمک کند. توصیه می کنیم همین امروز برای طراحی دفتر کار با پارتیشن شیشه ای تان با شرکت کامادر تماس بگیرید، تا دفتری ایمن و کاربردی طراحی کنید