پارتیشن شیشه ای حمام چیست؟

پارتیشن شیشه ای حمام یک سیستم تفکیک کننده شیشه‌ ای است که به عنوان جداکننده بین محیط استحمام و سایر بخش های حمام مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن شیشه ای حمام به دلیل ظاهر زیبا، شفافیت و نورپذیری، محبوبیت خاصی در دکوراسیون حمام‌ ها دارد. علاوه بر این به پاکیزگی و نظافت محیط حمام نیز کمک می کند، زیرا از پاشیده شدن آب به قسمت های مختلف محیط جلوگیری می کند.

نشان دهنده یک حمام مدرن با طراحی ساده و مینیمالیستی است. فضا با خطوط تمیز و طیف رنگی خنثی، عمدتاً سفید با لکه‌ های خاکستری، مشخص شده است. یک وان حمام سفید مستقل در مرکز اتاق قرار دارد و در سمت راست آن، یک صندلی چوبی منحصر به فرد با شکل ارگانیک وجود دارد. کفپوش به نظر چوب روشن است که با زیبایی کلی هماهنگی دارد. یک پارتیشن شیشه ای حمام بزرگ، حمام را از آشپزخانه‌ ای که از طریق شیشه شفاف قابل مشاهده است، جدا می‌ کند. آشپزخانه دارای دیوار های سنگی خاکستری تیره و وسایل مدرن است که تضاد بصری جالبی با تن‌ های روشن‌ تر حمام ایجاد می‌ کند. استفاده از نور طبیعی واضح است، زیرا از سمت چپ که پرده‌ های سفید نازک از سقف تا کف آویزان شده‌ اند، نور فراوانی وارد می‌ شود که نشان می‌ دهد پشت آن‌ ها پنجره‌هایی وجود دارد که نور کافی روز را وارد می‌ کنند.

پارتیشن شیشه ای حمام چیست؟

پارتیشن شیشه ای حمام یک سیستم تفکیک کننده شیشه‌ ای است که به عنوان جداکننده بین محیط استحمام و سایر بخش های حمام مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن شیشه ای حمام به دلیل ظاهر زیبا، شفافیت و نورپذیری، محبوبیت خاصی در دکوراسیون حمام‌ ها دارد. علاوه بر این به پاکیزگی و نظافت محیط حمام نیز کمک می کند، زیرا از پاشیده شدن آب به قسمت های مختلف محیط جلوگیری می کند.

مزایا پارتیشن شیشه ای حمام

ظاهر زیبا : پارتیشن شیشه‌ ای حمام به دلیل شفافیت و ظاهر زیبایی که دارد، ارزش دکوراسیونی بالایی دارد و به زیبایی و شیک‌ تر شدن حمام نیز کمک می‌ کند.

نورپذیری : پارتیشن شیشه ای حمام به افزایش نوردهی کمک می‌ کند. که این امر موجب ایجاد یک فضای روشن و دلپذیر می‌ شود.

آسانی تمیز کاری : شیشه به دلیل برخورداری از سطح صاف و صیقلی، به راحتی تمیز می شود.

مقاومت : پارتیشن شیشه‌ ای حمام از شیشه مرغوبی ساخته می‌ شود. بنابراین مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراش دارد.

پارتیشن شیشه‌ ای حمام چه مقدار حریم خصوصی فراهم می‌ کند؟

استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای حمام، نسبت به پرده حمام می‌ تواند حریم خصوصی بیشتری ایجاد کند. اما بیشتر به طراحی و نوع پارتیشن شیشه‌ ای و همچنین موقعیت قرار گیری آن در حمام بستگی دارد. در واقع میزان مات بودن پارتیشن شیشه ای می تواند بر مقدار ایجاد افزایش حریم خصوصی تاثیر بگذارد. با استفاده از روش های سندبلاست یا ساتینا، می توان حریم خصوصی بیشتری را با پارتیشن شیشه ای در حمام ایجاد کرد.

آیا پارتیشن شیشه‌ ای حمام می‌ تواند سفارشی‌ سازی شود؟

بله، پارتیشن شیشه‌ ای حمام از قابلیت سفارشی سازی برخوردار است. این بدین معناست که شما می‌ توانید طرح، اندازه، شکل، رنگ و سایر جزئیات پارتیشن شیشه‌ ای حمام را بر اساس سلیقه و نیاز انتخاب کرده و سفارش دهید. به عنوان مثال، می‌ توانید از شیشه‌ های مات، شیشه‌ های رنگی، طراحی‌ های خاص و هنری، شیشه‌ های تقویت شده و ضد خراش و سایر ویژگی‌ های مورد نیاز خود برای پارتیشن شیشه‌ ای حمام خود انتخاب کنید.

برای اطلاع از انواع گزینه ها، مدل ها و محصولات موجود، می توانید با کارشناسان شرکت کامادر تماس حاصل کنید. با کمک متخصصان شرکت کامادر، به طراحی و سفارشی‌ سازی مناسب ترین پارتیشن شیشه‌ ای حمام بپردازید. بنابراین مهم ترین مزیت این قابلیت، بهره مندی از زیبایی و کارایی بیشتر پارتیشن می باشد.

طراحی مدرن یک حمام با پارتیشن شیشه ای حمام را نشان می دهد. دارای یک محفظه دوش شیشه ای جادار نصب شده توسط شرکت کامادر، یک قسمت روشویی با دو سینک و آینه، و یک طرح رنگ خنثی با رنگ های سفید و خاکستری تیره است. این طرح بر یک مفهوم باز تأکید دارد و حمام را با اتاق خواب مجاور ترکیب می کند، که می تواند یک انتخاب شیک و کاربردی برای یک سوئیت مستر باشد. اگر چنین طرحی را برای خانه خود در نظر می گیرید، مهم است که از اقدامات ضدآب مناسب و حفظ حریم خصوصی اطمینان حاصل کنید.

آیا استفاده از پارتیشن شیشه ای حمام برای هر نوع حمامی مناسب است؟

بله، استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای حمام برای بسیاری از انواع حمام‌ ها مناسب است. اما بیشتر بستگی به نوع و ساختار حمام شما دارد.

به طور مثال اگر حمام شما ابعاد کوچکی دارد، با استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای، می‌ توانید حریم خصوصی بیشتری ایجاد کنید.

در صورتی که حمام دارای دکور زیبا و طراحی مدرن است، استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای می‌ تواند جلوه این طراحی را تکمیل کند و به زیبایی و شیکی آن بیفزاید.

اگر حمام شما فضای چند منظوره‌ ای دارد یعنی حمام و سرویس بهداشتی در یک محیط قرار دارند، می توانید برای تفکیک این دو محیط از یک دیگر از پارتیشن شیشه ای حمام استفاده کنید.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.