پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست؟

پارتیشن شیشه ای فریم لس یا بدون فریم، همانطور که از نامش پیداست، فاقد هر گونه فریم می باشد. عدم وجود فریم در پارتیشن فریم لس، جلوه شیک و منحصر به فردی به محیط می بخشد. همچنین بدون فریم بودن آن سبب می شود هیچ مانعی برای دید افراد وجود نداشته باشد.

یک آشپزخانه مدرن با طراحی مینیمالیستی را نشان می‌ دهد. این آشپزخانه دارای یک گلخانه مرکزی بزرگ در سمت راست است که دور تا دور آن توسط پارتیشن شیشه ای فریم لس کامادر محصور شده است. رنگ‌ بندی اصلی میز سیاه و سفید است، سطوح کار در رنگ سیاه قرار دارند که در مقابل کابینت‌ های سفید در دیوار پشتی قرار دارند. نور طبیعی از چراغ‌ های سقفی و شاید سقف‌ های شیشه‌ ای به طور فزاینده‌ ای احساس فضای روشن و پرهوا را افزایش می‌ دهد. یک ویژگی قابل توجه، محوطه شیشه‌ ای کنار آشپزخانه است که فضای جداگانه‌ ای را ایجاد می‌ کند در حالی که همچنان شفافیت بصری را حفظ می‌ کند. در داخل این اتاق شیشه‌ ای، گیاهان سبز مختلف قرار دارند که به طراحی داخلی لمسی از طبیعت اضافه می‌ کنند. کفپوش در سراسر به نظر می‌ رسد که از چوب رنگی روشن تشکیل شده است که با پالت رنگی خنثی اتاق هماهنگی دارد. در یکی از طرف‌ های آشپزخانه، محلی که به نظر می‌رسد یک فضای نشیمن با مبلمان نشیمن جزئی دیده می‌شود.

طریقه نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس

ابتدا باید ابعاد محیط و پارتیشن شیشه ای را مورد بررسی قرار دهید.

در مرحله بعدی باید با استفاده از دستگاه حفر، سوراخ‌ های لازم برای نصب پارتیشن شیشه ای در دیوار ها و سقف را ایجاد کنید.

سپس پایه‌ های فلزی یا استیل را در جایگاه ایجاد شده قرار دهید. و از استحکام آن اطمینان حاصل کنید.

بعد از نصب پایه ها نوبت به قرار دادن شیشه ها درون پایه ها می رسد. ضمنا انجام این کار به دقت بالایی نیاز دارد.

پس از نصب، اطمینان حاصل کنید که پارتیشن به درستی نصب شده و تمامی قسمت‌ ها به‌طور صحیح قرار گرفته باشند.

لازم به ذکر است در صورت نداشتن تجربه و مهارت کافی از تکنسین ماهر در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان شرکت کامادر با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع پارتیشن شیشه ای و انجام تمامی خدمات آن با بهترین کیفیت، بهترین گزینه می باشند. در صورت نیاز به کمک یا دریافت مشاوره می توانید با مشاورین شرکت کامادر تماس بگیرید.

آیا پارتیشن شیشه ای فریم لس می تواند در اندازه ها و طرح های متفاوتی سفارش داده شود؟

بله، پارتیشن شیشه ای فریم لس معمولاً قابل سفارش دادن در اندازه ها و طرح های مختلف است. شما می توانید ابعاد و طرح مورد نظر خود را به تولید کننده یا فروشنده پارتیشن شیشه ای فریم لس ارائه کنید. و آن ها می توانند براساس نیاز شما پارتیشن مورد نظر شما را تولید کنند. این امکان شما را قادر می سازد تا برای هر فضایی، از اتاق های کوچک تا سالن های بزرگ، پارتیشن شیشه ای فریم لس مناسب و زیبا داشته باشید.

شیشه پارتیشن شیشه ای فریم لس از چه جنسی است؟

اغلب برای ساخت پارتیشن شیشه ای فریم لس، به طور عموم از شیشه لمینت یا شیشه سکوریت استفاده می شود. این نوع شیشه ها عموما دارای ضخامت مناسبی هستند تا از لطافت و حفاظت خوبی برخوردار باشند. همچنین، شیشه سکوریت یا شیشه تقویت شده جزو شیشه های ایمن هستند. بنابراین ایجاد ضربه یا فشار، احتمال ترک خوردن یا شکسته شدن پارتیشن شیشه ای فریم لس کاهش می یابد. به طور کلی با توجه به نیاز شما جنس شیشه مورد نظر انتخاب می شود.

فضای داخلی را به تصویر می کشد که به نظر می رسد یک محیط اداری است. در سمت چپ، پارتیشن شیشه ای کامادر وجود دارد که فضا های اداری یا اتاق های ملاقات فردی را ایجاد می کند. این پارتیشن‌ های شیشه‌ ای اجازه می‌ دهند نور طبیعی از آن عبور کند و به یک فضای باز و مطبوع کمک کند. در داخل محفظه های شیشه ای، بخش های مات وجود دارد. این مناطق یخ زده ضمن حفظ حس باز بودن، حریم خصوصی را فراهم می کنند. آنها اغلب برای ترسیم فضاهای کاری مختلف یا مناطق ملاقات استفاده می شوند. داخل یکی از محفظه های شیشه ای، یک میز با یک کامپیوتر و چند کاغذ می بینیم. یک گیاه گلدانی در گوشه میز می نشیند و رنگ سبزی به فضای کار می بخشد. کف دارای صفحات چوبی مانند است که گرما و بافت را به طراحی کلی می بخشد. راهرو توسط چراغ های سقفی روشن می شود و دید مناسب را تضمین می کند و محیط کاری دلپذیر را ایجاد می کند. سمت راست به قسمت دیگری از دفتر منتهی می شود، اما از این زاویه به طور کامل قابل مشاهده نیست.

مزایا استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس

افزایش نوردهی در فضا : پارتیشن شیشه ای فریم لس به دلیل نداشتن قاب، نور را به راحتی از خود عبور می دهد و فضا را روشن تر و پر نور تر می کند.

انعطاف‌ پذیری : پارتیشن های فریم لس دارای انعطاف بالایی هستند. بنابراین می‌ توان آن ها را با توجه به نیاز و سلیقه‌ مشتری، سفارشی سازی کرد.

زیبایی ظاهری : طراحی زیبا، شیک و مدرن پارتیشن شیشه ای فریم لس می‌ تواند به زیبایی و جذابیت فضا بیفزاید.

مقاومت : پارتیشن های فریم لس از شیشه های با کیفیتی ساخته می شوند و مقاومت بالایی در برابر ضربه، خط‌ و خش و حرارت دارند.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.