پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ

پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ یک نوع سیستم پارتیشن است که از چند پنل شیشه ای تشکیل شده و همه پنل ها محرک هستند. همچنین امکان جا به جایی و جمع شدن آن را به کاربر می‌ دهد. پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ عموماً به عنوان تفکیک کننده فضا در محیط‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. پارتیشن های اسلایدینگ به دلیل برخورداری از قابلیت جابجایی و انعطاف پذیری، به طور معمول در فضا هایی که نیاز به تغییر فضا یا جدا کردن فضا های مختلف دارند، استفاده می‌ شوند.

یک فضای داخلی مدرن را نشان می‌ دهد. که این محیط توسط پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ کامادر از محیطی دیگر جدا شده است. احتمالاً یک اتاق نشیمن یا دفتر کار با یک دیوار پنجره بزرگ که منظری از یک آب‌ بندی و سبزیجات در دوردست ارائه می‌ دهد. این اتاق دارای مبلمان کم‌ شامل یک میز گرد با دو صندلی، قفسه‌ ها با اقلام تزئینی مختلف و یک لامپ کفی شیک است. طراحی آن ساده با دیوار های سفید با الگوهای هندسی و کفپوش چوبی روشن است که نور طبیعی از خارج به داخل می‌آید را منعکس می‌ کند.

آیا پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ ایمن است؟

بله، پارتیشن های شیشه ای اسلایدینگ ایمنی بالایی دارند. و معمولا از شیشه مقاوم و ایمن ساخته می شوند که با توجه به استاندارد های ایمنی و ساختاری که دارند، در برابر ضربه و شکستن مقاوم هستند. علاوه بر این، بسیاری از پارتیشن های شیشه ای اسلایدینگ دارای پوشش و فناوری های ویژه ای برای جلوگیری از شکستن یا خراشیده شدن هستند. با این حال، همیشه بهتر است با توجه به شرایط و نیاز های خاص خود، از شرکت ها و تولید کنندگان معتبر و قابل اعتماد خرید کنید تا اطمینان حاصل کنید که پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ ایمنی لازم را برای شما فراهم می کند. شرکت کامادر با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید و انجام تمامی خدمات پارتیشن های شیشه ای اسلایدینگ، با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهد. با خرید از شرکت کامادر، خریدی ایمن و مطمئن خواهید داشت.

مزیت های اصلی پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ

زیبایی ظاهری : پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ باعث ایجاد یک ظاهر زیبا، مدرن و شفاف در محیط می شود. بنابراین می تواند به تزیین و زیبا سازی اتاق کمک کند.

فضا پذیری : پارتیشن های شیشه ای اسلایدینگ به دلیل طراحی و نحوه کارکرد، که به صورت اسلاید اسلاید جمع می شوند، فضای کمتری را اشغال می کنند. همچنین در صورت نیاز باز یا بسته شده و جمع می شوند.

ایمنی : پارتیشن های شیشه ای معمولا از شیشه مقاوم ساخته می شوند که ایمنی بیشتری نسبت به سایر مواد مانند پارتیشن های چوبی یا فلزی دارند.

نگهداری و تمیزی : پارتیشن های شیشه ای اسلایدینگ راحت تر از دیگر انواع پارتیشن ها قابل تمیز کردن و نگهداری می باشند.

آیا پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ برای استفاده در فضاهای تجاری مناسب است؟

بله، پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ برای استفاده در فضا های تجاری مناسب است. پارتیشن اسلایدینگ به عنوان یک راه حل انعطاف پذیر و زیبا برای تقسیم فضا ها استفاده می شود و بسیار مناسب برای دفاتر، رستوران‌ ها، فروشگاه‌ ها، هتل‌ ها و فضا های تجاری دیگر است. قبل از نصب پارتیشن های شیشه ای اسلایدینگ در فضای تجاری خود، باید اطمینان حاصل کنید که این نوع پارتیشن با نیاز های شما و محیط شما سازگار است‌. همچنین از نظر ایمنی و دیگر استاندارد ها مطابقت دارد.

اتاقی مدرن با پارتیشن های شیشه ای بزرگ را به تصویر می کشد که منظره ای بدون مانع از چمنزار سبز بیرون را ارائه می دهد. این پارتیشن شیشه ای توسط شرکت کامادر طراحی و نصب شده است. این اتاق دارای سقف سفید و چراغ های سقفی مشکی قابل مشاهده است. انعکاس روی شیشه به جذابیت زیبایی آن می افزاید.

نحوه کارکرد پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ

پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ یک سیستم قابل حرکت است که از یک یا چند پنل شیشه ای تشکیل شده که به یک یا چند ریل افقی نصب شده است. پارتیشن های اسلایدینگ معمولا به صورت افقی بروی ریل حرکت می‌ کنند. بنابراین برای تقسیم دو محیط از یکدیگر استفاده می‌ شوند.

برای باز کردن پارتیشن، ابتدا هر پنل به انتهای ریل مناسب فشرده می‌ شود تا از مسیر خارج شود. سپس پانل به سمت دیگری از ریل حرکت می‌ کند تا به جایگاه مورد نظر برسد.

برای بستن پارتیشن، پنل به انتهای ریل مناسب منتقل می‌ شود و سپس فشرده می‌ شود تا به محل اصلی خود برگردد. این عملیات برای تمامی پنل‌ های پارتیشن تکرار می‌ شود تا فضای مطلوب تقسیم شود و پارتیشن بسته شود.

تفاوت پارتیشن شیشه ای اسلایدینگ و شیشه بالکنی

شیشه بالکنی در محور قائم به زاویه حرکت می کند و به صورت لنگه ای در ابتدا یا انتهای درب جمع یا باز می شود. همچنین برای باز شدن نیاز به مساحت شعاع هرلنگه درب دارد. اما پارتیشن اسلایدینگ برای باز و بسته شدن تنها نیاز به فضای یک لنگه درب دارد و در محور افقی باز و بسته می شود.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.