انواع پارتیشن های شیشه ای

انواع پارتیشن های شیشه ای در طرح ها و کاربرد های گوناگونی طراحی شده و ساخته می شوند. بنابراین بسته به نیاز ها و سبک دکوراسیون و همچنین فضای مورد نیاز برای نصب، هر کدام از انواع پارتیشن های شیشه ای می توانند گزینش شوند. در واقع می توان گفت هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای، کاربری مخصوص به خود را دارند و به کاربران امکان راحتی بیشتر را ارائه می دهند. برای ثبت سفارش انواع پارتیشن شیشه ای، می توانید با مشاورین شزکت کامادر تماس گرفته و پس بیان خواسته ها، سفارش مورد نظر را ثبت کنید.

یک فضای اداری مدرن را از طریق یکی از انواع پارتیشن شیشه‌ ای به تصویر می کشد. این پارتیشن شیشه ای توسط شرکت کامادر طراحی شده است. این اداره فضایی بزرگ با طراحی کم‌ پردازنده دارد و دارای مبلمانی با طراحی ساده و خطوط تمیز است. در داخل اداره، یک میز جلسه بلند با صندلی‌ های اداری سیاه احاطه شده است. در سمت چپ اتاق، یک واحد قفسه‌ بندی با اقلام مختلف و یک گلدان در گوشه قرار دارد. اتاق دارای پنجره‌ های بزرگی است که به نور طبیعی اجازه می‌ دهد تا فضا را پر کند، و همچنین چراغ‌ های سقفی نیز نصب شده‌ اند. کف‌ پوش خارج از محوطه شیشه‌ ای به رنگ روشن چوب سخت و در داخل به نظر می‌آید که با فرش خاکستری پوشیده شده است.

آیا انواع پارتیشن های شیشه ای در مقابل فشار و ضربه مقاوم هستند؟

انواع پارتیشن های شیشه ای از شیشه‌ های پانلی و سیستم‌ های نصب مختلف تشکیل شده‌ اند که به طور کلی مقاومت خوبی در مقابل فشار و ضربه دارند. اما برای اطمینان از اینکه پارتیشن شیشه ای مناسب نیاز های شما است، به بررسی اجزای زیر توجه کنید :

ضخامت شیشه : ضخامت شیشه پارتیشن شیشه ای می تواند بر روی مقاومت شیشه در برابر فشار و ضربه نیز تاثیر گذار باشد.

نوع شیشه : شیشه‌ های ایمنی مانند شیشه‌ های تقویت شده یا شیشه‌ های لمینت دارای استحکام و مقاومت بالاتری در برابر فشار و ضربه هستند.

سیستم نصب : سیستم‌ های نصب محکمی که بیشترین استحکام و پایداری را فراهم می‌ کنند، باعث افزایش مقاومت پارتیشن شیشه ای در مقابل فشار و ضربه می‌ شوند.

همچنین، مواردی مانند توزیع فشار، استفاده از پوشش‌ های محافظ و توجه به استاندارد های ایمنی می‌ تواند مقاومت انواع پارتیشن های شیشه ای در مقابل فشار و ضربه را بهبود ببخشد.

یک فضای داخلی را به تصویر می کشد که توسط یک پارتیشن شیشه‌ ای بزرگ با قاب سیاه تقسیم شده است. پارتیشن کامادر دارای چندین پنل مربع و مستطیلی است و به نظر می‌ رسد یک سیستم درب شیشه‌ ای بازشو باشد. در یکی از طرف‌ های پارتیشن، یک فضای نشیمن با یک مبلمان L-شکل قهوه‌ ای، دیوار های بژ و تزئینات دیواری از جمله تصاویر قاب‌ دار و آینه‌ ها قرار دارد. در طرف دیگر، یک اتاق خواب با چارچوب تیره تخت، پتوی آبی، دیوار های رنگی روشن و هنر دیواری بیشتر وجود دارد.

پارتیشن شیشه ای ثابت

پارتیشن شیشه ای ثابت نوعی جداکننده است که از شیشه ساخته شده و به طور دائمی در مکان مورد نظر نصب می‌ شود. پارتیشن شیشه ای ثابت برای کسانی مناسب است که دیگر امکان جا به جایی پارتیشن را ندارند. علاوه بر این، تنوع در پارتیشن های ثابت بسیار بالاست و شیشه در هر طرح دلخواهی می تواند طراحی و ساخته شود.

پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن شیشه ای متحرک همانطور که از نامش پیداست، دارای قابلیت حرکت و تغییر مکان می‌ باشد. این نوع پارتیشن اغلب بر روی ریل یا سیستم حرکتی نصب می‌ شود که امکان باز و بسته شدن آن را فراهم می‌ کند. پارتیشن‌ های شیشه ای متحرک معمولاً برای ایجاد انعطاف‌ پذیری در محیط، تغییر شکل و ابعاد اتاق و تفکیک فضا های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

یک فضای داخلی اداری با پارتیشن های شیشه‌ ای متحرک نشان می‌ دهد. در داخل پارتیشن شیشه‌ ای کامادر، یک اتاق جلسه با یک میز بلند و چند صندلی دور آن قرار دارد. اتاق دارای کمد‌ های رنگارنگ در یکی از طرف‌ ها است که در رنگ‌ های سبز، قرمز، زرد و آبی هستند. خارج از محوطه شیشه‌ای، فضای اداری با دکوراسیون و نورپردازی مشابه ادامه دارد.
یک فضای داخلی با طراحی مدرن را نشان می‌دهد. این پارتیشن شیشه‌ ای کامادر به نظر می‌ رسد که در یک اتاق اداری یا اتاق جلسه در یک فضای باز بزرگ قرار دارد، زیرا می‌ توان میز ها و صندلی‌ ها را از طریق شیشه مشاهده کرد. در سمت راست پارتیشن شیشه‌ ای، یک دستگاه آژیر حریق قرمز نصب شده است. کف خارج از این قفسه دارای خطوط زرد و خاکستری است که به نظر می‌رسد برای هدایت یا ایمنی استفاده می‌ شود.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن شیشه ای هوشمند یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای می باشد که دارای قابلیت هوشمندی و اتصال به سیستم‌ های کنترلی مختلف است. پارتیشن های هوشمند، معمولاً دارای قابلیت‌ هایی مانند تغییر میزان شفافیت و سنسور های حضور و حساس به نور هستند. در واقع پارتیشن های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که به استفاده‌ کنندگان خدمات بهتری ارائه دهند.

آیا پارتیشن های شیشه ای هوشمند امکان کنترل از راه دور را دارند؟

بله، پارتیشن‌ های شیشه ای هوشمند، به عنوات یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای، امکان کنترل از راه دور را دارند. این نوع پارتیشن‌ها به دلیل برخورداری از تکنولوژی پیشرفته، قابل کنترل و پیکربندی از راه دور هستند. این ویژگی برای افراد امکان مدیریت و کنترل شفافیت، حرکت، روشنایی و دیگر ویژگی‌ های پارتیشن را برای تطابق با نیاز های محیط مورد نظر، فراهم می‌کند.

به عنوان مثال، با استفاده از یک کنترل از راه دور یا اپلیکیشن موبایل مناسب، می‌ توانید شفافیت پارتیشن را تنظیم کنید. همچنین می توانید پارتیشن را در حالت زمانبندی قرار دهید، تا به طور خودکار شفافیت و شکل پارتیشن تغییر کند. این امکانات نه تنها به کاربران امکان انطباق با نیازهای مختلف فضا ها را می‌ دهد، بلکه امنیت، انعطاف پذیری و کنترل بیشتری را نیز فراهم می‌ کند.

پارنیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره تنها یک لایه شیشه دارد که به عنوان جداره اصلی استفاده می‌ شود. پارتیشن های تک جداره معمولاً به عنوان یک تفکیک کننده در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. اما همچنین به عنوان یک عنصر زیبایی و طراحی نیز مورد توجه قرار می‌ گیرند. از آن جا که این نوع پارتیشن‌ ها تنها شامل یک لایه شیشه هستند، معمولاً برای حفظ حریم خصوصی و کنترل نور مناسب نیستند. بنابراین بهتر است در محیط های مناسب استفاده شوند.

یک فضای اداری مدرن با یک محوطه شیشه‌ ای را نشان می‌ دهد. پارتیشن شیشه ای که قابل مشاهده است توسط شرکت کامادر طراحی و تولید شده است. در داخل این محوطه، یک میز با دو صندلی صورتی و یک مانیتور کامپیوتر قرار دارد. اتاق دارای پنجره‌ های بزرگی است که به نور طبیعی اجازه می‌ دهد تا فضا را پر کند، و کف خارج از محوطه شیشه‌ ای زرد است.
فضای مدرنی از یک اداره قابل مشاهده است. پارتیشن شیشه ای نیز توسط شرکت کامادر طراحی شده است. این فضا به چندین منطقه تقسیم شده است، از جمله یک اتاق جلسه با میز بزرگ و صندلی‌ ها، و ایستگاه‌ های کاری فردی با کامپیوتر ها. طراحی شامل ترکیبی از پوشش چوبی و دیواره‌ های رنگی در قرمز، بژ و خاکستری است. یک فرش زرد در یکی از مناطق امتداد دارد که به تنظیمات فضا طراحی اضافه می‌ کند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه‌ ای دو جداره یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای است که از دو لایه شیشه به هم پیوسته تشکیل شده است. این دو لایه شیشه می‌ توانند با تعدادی از جزئیات مانند جدا کننده‌ های فلزی یا شیشه‌ های رنگی همراه باشند. پارتیشن شیشه‌ ای دو جداره امکاناتی نظیر افزایش عایق صوتی و حرارتی و جذب بیشتر نور برای ایجاد فضای باز و محیطی با روشنایی طبیعی را فراهم می‌ کند. پارتیشن شیشه‌ ای دو جداره معمولاً در محیط‌ هایی مانند دفاتر، رستوران‌ ها، فضا های تجاری و مسکونی استفاده می‌ شود تا احساس آمیخته‌ ای از جداشدگی و اتصال را فراهم کند.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.