پارتیشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت

پارتیشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت، یک پارتیشن شیشه ای است که طراحی آن توسط تکنولوژی پیشرفته ای انجام شده است. پارتیشن هوشمند از قابلیت تنظیم میزان شفافیت برخوردار است. بنابراین می‌ توان برای تفکیک کردن دو محیط از یکدیگر و یا برای افزایش حریم خصوصی از پارتیشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت استفاده کرد. همچنین دارای ویژگی‌ های هوشمندی همچون قابلیت کنترل از راه دور، برنامه ریزی زمانبندی و یا تنظیم سطح شفافیت شیشه می باشد.

یک فضای اداری مدرن را از طریق یک پارتیشن شیشه‌ ای هوشمند یا اسمارت نمایش می‌ دهد. که این پارتیشن شیشه ای هوشمند توسط شرکت کامادر طراحی و نصب شده است. این اداره با نور مناسبی روشن است و نورهای سقف از سطح شیشه بازتاب می شوند. در داخل اداره، چند میز با مانیتور های کامپیوتر، صندلی‌ ها و تجهیزات معمول دیگر قرار دارند. در پیش‌زمینه، یک اتاق کنفرانس با یک میز سفید بلند و چند صندلی آبی دور آن قرار دارد. این فضا تمیز و منظم به نظر می‌ رسد و به محیط کاری حرفه‌ ای اشاره دارد.

آیا پارتیشن شیشه ای هوشمند می تواند به شخصی سازی فضا کمک کند؟

بله، پارتیشن شیشه ای هوشمند می تواند به شخصی سازی فضا نیز کمک کند. این نوع پارتیشن ها از یک سیستم هوشمند و قابل کنترل استفاده می کنند که امکان تغییر شفافیت و شکل آن ها را به صورت دلخواه فراهم می کند. در واقع توسط یک کنترل یا ریموت در زمان دلخواه می تواند شیشه را به حالت شفاف یا مات تغییر داد. در نتیجه استفاده از پارتیشن شیشه ای هوشمند، امکان ایجاد حریم خصوصی را توسط یک ریموت کنترل برای کاربران فراهم می کند تا در صورت نیاز محیط مورد نظر را شخصی سازی کنند.

مزیت های اصلی پارتیشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت

ایجاد حریم خصوصی : از مهم ترین و اساسی ترین مزایای پارتیشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت می توان به ایجاد حریم خصوصی نیز اشاره کرد. در واقع پارتیشن هوشمند با در اختیار دادن تغییر میزان شفافیت، در جهت ایجاد حریم خصوصی کمک بسیاری کرده است. زیرا کاربران به دلخواه خود می توانند پارتیشن شیشه ای را از حالت مات به شفاف یا شفاف به مات تغییر دهند.

امکان کنترل از راه دور : بسیاری از پارتیشن‌ های شیشه ای هوشمند دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند. بنابراین به کاربر امکان کنترل تغییرات و تنظیمات را از راه دور می‌ دهند.

تنوع در طراحی : امکان ایجاد طرح سندبلاست بر روی شیشه های هوشمند نیز وجود دارد. و می توان با پخش رنگ‌ های بیشتر، زیبایی ظاهری آن ها را افزایش داد.

امکان معرفی برند : پارتیشن‌ شیشه‌ ای هوشمند می تواند برای معرفی برند شرکت و طرح های مدنظر کارفرمایان استفاده شود. در واقع می تواند در حالت مات به شکل مورد نظر مانند لوگوی شرکت، تبدیل شود. 

شیشه هوشمند چیست؟

به طور کلی شیشه هوشمند دارای ویژگی‌ ها و تکنولوژی‌ های پیشرفته‌ ای است که قابلیت تغییر شفافیت، کنترل حرارت و نور و ارتباط با دیگر دستگاه‌ های الکترونیکی را دارا است. شیشه های هوشمند به گونه ای طراحی می شوند که بین شیشه ها یک تا چند لایه از تلق های الکتروکرومیک استفاده می شود. که با فعال کردن و یا خاموش کردن خصوصیت‌ های الکتروکرومیک یا دیگر تکنولوژی‌ های هوشمند، می‌ توانند تغییر شفافیت شیشه را کنترل کنند.

آیا نصب و استفاده از پارتیشن شیشه ای هوشمند پیچیده است؟

خیر، اما به طور کلی می‌ توان گفت پیچیدگی و آسانی نصب پارتیشک شیشه ای هوشمند یا اسمارت بستگی به نوع و مدل پارتیشن، متغیر است.
برای نصب پارتیشن هوشمند ابتدا باید پارتیشن به صورت فیزیکی نصب شود. در واقع نصب فیزیکی شامل قرار دادن فریم پارتیشن، شیشه‌ ها، سنسور ها و کنترل‌ گرها می‌ شود. انجام این مرحله، ممکن است نیاز به ابزارهای خاصی داشته باشد.

پس از نصب فیزیکی، باید تنظیمات نرم‌ افزاری مربوط به پارتیشن، انجام شود. که شامل نصب نرم‌ افزار های مربوطه و تنظیم تنظیمات مورد نیاز می‌ باشد.

پس از نصب و تنظیمات، باید با راهنمای استفاده و کاربرد پارتیشن آشنا شوید تا بتوانید از امکانات هوشمند پارتیشن بهره ببرید.

نحوه کارکرد پارتیشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت

پارتیشن های شیشه ای هوشمند دارای کنترل‌ گرهایی هستند که اطلاعات از سنسور ها دریافت کرده و عملکرد پارتیشن را بر اساس آن تنظیم می‌ کنند. این کنترل‌ گرها می‌ توانند برنامه‌ های مختلفی از جمله تنظیم سطح شفافیت شیشه را اجرا کنند.

برخی از پارتیشن‌ های شیشه ای هوشمند دارای قابلیت کنترل از راه دور از طریق یک برنامه یا نرم‌ افزار موبایل هستند. این ویژگی امکان کنترل پارتیشن را از هر مکان و زمانی فراهم می‌ کند. و کاربران می‌ توانند به راحتی تنظیمات را تغییر دهند و عملکرد پارتیشن را کنترل کنند.

همچنین برخی از پارتیشن‌ های شیشه ای هوشمند قابلیت تنظیمات سفارشی را دارند که به کاربران امکان می‌ دهد عملکرد پارتیشن را برای نیاز های خاص خود تنظیم کنند.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.