برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای کدام است ؟

 

درب های قدیمی و سنتی به صورت دستی، باز و بسته می شدند و سبب تلف شدن وقت عابران بودند. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و در و پنجره، کم‌ کم درب های اتوماتیک، به مجموعه ی ساختمان ها اضافه شدند. این درب ها به صورت خودکار باز و بسته می شوند و همچنین استفاده از این درب های شیشه‌ای زیبایی بی نظیری را به کل مکان مورد نظر خواهد بخشید.حال بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای کدام است ؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

بخش های تشکیل دهنده درب اتوماتیک شیشه ای

۱_منبع تغذیه
۲_قفل الکتریکی
۳_موتور
۴_باتری
۵_مرکز کنترل
۶_بدنه‌ی درب
۷_ریل
۸_گیره‌های چرخ‌دار
۹_شاسی
۱۰_تسمه انتقال قدرت
۱۱_گیره های درب
۱۲_چشمی
۱۳_فلاشر
۱۴_جک
۱۵_مرکز فرمان

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-لابل

چگونه می توان بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای را تشخیص داد؟

پیش تر گفتیم که درب های اتوماتیک شیشه ای، از اجزایی گوناگونی، تشکیل شده اند. کیفیت، دوام، میزان مقاومت، جنس و متریال مصرفی و….  فاکتورهای تعیین کیفیت بهترین برند درب شیشه ای اتوماتیک هستند.

 

مارک های درب اتوماتیک شیشه ای

برند های زیادی به تولید قطعات و درب های خودکار شیشه‌ ایی می‌پردازد. برندهای مطرحی مانند: لابل، ‏sdl، یونیک، بارزانته، مک، تورمکس و… که در ادامه به بررسی چند نمونه از این درب ها می پردازیم.

 

لابل

لابل، یک شرکت ایتالیایی می باشد که برندی مطرح در بین تولید کنندگان درب های شیشه ای اتوماتیک است. این برند در ایران محبوبیت بالایی دارد، همچنین درب های شیشه ایی مارک لابل ، از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار هستند.

تورمکس

تورمکس، درب اتوماتیک شیشه ای متعلق به کشور سوئیس است. این برند بسیار معروف بوده و قطعات آن با کیفیت می باشند و از سیستم های پر قدرتی برخوردار است. همین علتی است که اکثر در ساختمان های پر تردد، از آن از این برند استفاده می شود.

بارزانته

این برند هم از مارک های ایتالیایی درب های شیشه ای است. برند بارزانته، در بین ایرانیان محبوبیت بسیاری دارد و مورد استفاده می باشد‌.

یونیک

مارک یونیک درب شیشه ای ساخت کشور آلمان است و موتور پرقدرتی را دارا می می باشد و به طبع مخصوص مکان های پرتردد است.

 

کاربرد درب های اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای را می توان در هر مکانی که نیاز به درب است، استفاده کرد. ادارات، شرکت ها، مغازه ها و فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، بانک ها، طلا فروشی ها، بیمارستان ها، پاساژها، فرودگاه‌ها، اماکن خصوصی و عمومی، اماکن تجاری، اماکن ورزشی، اماکن تفریحی و… کاربرد این درب ها، ایجاد سهولت در رفت و آمد بوده و دیگر نیاز به وارد کردن نیروی مکانیکی جهت حرکت درب نیست، بلکه چشمی درب، ورود و خروج افراد را تشخیص داده و در بصورت خودکار باز و بسته می شود.

 

شرکت کامادر مرکز فروش درب اتوماتیک شیشه ای در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

قیمت برندهای مختلف درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت تمام شده ی این درب ها، به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی چون:
۱_مدل درب شیشه های
۲_برند سازنده
۳_ نوع فریم درب
۴_ابعاد درب و میزان استفاده از شیشه
۵_نوع و جنس شیشه مورد استفاده در بدنه
۶_هزینه ی نصب و حمل و نقل
۷_ طراحی و رنگ شیشه ها

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-لابل

پروژه اجرایی درب اتوماتیک شیشه ای لابل

مزیت‌های استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای

۱_راحتی برای عبور و مرور
۲_استفاده سریع در مکان های پر تردد
۳_حرکت آرام
۴_ذخیره و عایق انرژی بودن
۵_امنیت بالا
۶_زیبایی

درب های اتوماتیک شیشه ای و جلوگیری از انتشار ویروس

باز و بسته شدن این درب ها، به صورت خودکار صورت میگیرد و دیگر نیاز نیست که درب با دست لمس شده و به حرکت درآورده شود. همچنین این درب ها دستگیره ندارند و به همین دلیل، تاثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار ویروس ها، بیماری‌های واگیر و میکروب‌ها دارد.

سخن آخر

تعویض درب های قدیمی با درب های شیشه ای می تواند تغییر بسیار زیبا در محیط کلی ساختمان شما باشد. این درب ها ظاهری بسیار زیبا و شکیل به کل مجموعه خواهد داد. بهتر است که در کنار پرداخت وجه زیبایی، به نوع برند درب شیشه ای اتوماتیک نیز توجه زیادی شود تا درب، عمر مفیدی را داشته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]