برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پارتیشن شیشه ای دوجداره

به دنبال راهی شیک و در عین حال مطمئن برای تقسیم بندی فضای داخلی خود هستید؟ آیا شما هم تصمیم به خرید و سفارش پارتیشن شیشه ای دو جداره دارید؟ خیلی از افراد در زمان بازسازی و یا ساخت ساختمان های خود به دنبال سفارش پارتیشن شیشه ای هستند، و سوالاتی از قبیل اینکه پارتیشن شیشه ای دوجداره چیست؟ مزایای پارتیشن شیشه ای و لیست قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره ، دوجداره دارند. اگر شما هم تصمیم به خرید پارتیشن شیشه ای دوجداره دارید تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

در حالی که پارتیشن‌های دو جداره در ادارات محبوب‌تر هستند، اما راه‌حل‌های مناسبی برای امکانات آموزشی، هتل‌ها یا سالن‌های ورزشی نیز هستند. با ارائه افزایش عملکرد از پارتیشن های تک جداره، گزینه های دو جداره ما برای طیف وسیعی از تنظیمات به همان اندازه همه کاره هستند.

پارتیشن شیشه ای دوجداره از شرکت کامادر دارای سطح بالاتری از عایق صدا هستند، اما همچنان می توانند به طور یکپارچه، پارتیشن های دو جداره با ظاهری هوشمند ادغام شوند. هر محل کار یا فضای تجاری یا عمومی می تواند از پارتیشن بندی دوجداره حرفه ای ما بهره مند شود.

شما می توانید برای خرید پارتیشن شیشه ای در تهران به این صفحه بروید.

پارتیشن های شیشه ای بدون قاب

شیشه شفاف یکی از متداول ترین مواد برای پارتیشن های لعابدار به دلیل توانایی آن در جداسازی موثر فضاها بدون آسیب رساندن به سطوح نور طبیعی است. در حالی که شیشه های دو جداره ضخیم تر از شیشه های تک جداره هستند، اما همچنان دارای مشخصات ظریفی هستند و اجازه می دهد تا نورهایی در سراسر فضا پخش شوند.

استفاده از پروفیل آلومینیومی دو جداره نه تنها یک اتصال را برقرار می کند، بلکه اتصال تمام سطح را امکان پذیر می کند. این به شما این امکان را می دهد که سبک کلاسیک یا معاصر را ایجاد کنید که بیشتر با فضای شما مطابقت داشته باشد.

با اتصالات مهر و موم شده که درزهای عملا نامرئی را تشکیل می دهند، خطوط تمیز برای ظاهری چشمگیر و فضایی آرام تضمین می شود. پارتیشن های شیشه ای بدون قاب، ظاهری مدرن و بی رقیب را ارائه می دهند. وقتی روی پارتیشن های شیشه ای دو جداره سرمایه گذاری می کنید، فضای داخلی شما بسیار بزرگتر، روشن تر و بازتر از قبل به نظر می رسد.

عبور دهی نور پارتیشن شیشه ای

افزایش حریم خصوصی با محافظ صوتی دو جداره

چه به یک اتاق جلسه محرمانه یا یک فضای کاری آرام نیاز داشته باشید، شیشه های دو جداره می توانند مکالمات خصوصی را در داخل حفظ کنند و از ورود صدای بیرونی جلوگیری کنند. از دفاتر شرکتی گرفته تا کلاس های درس، دیوارهای پارتیشن دو جداره یا حتی پارتیشن های متحرک می توانند فوق العاده مفید باشند.

شما می توانید جهت خرید پارتیشن شیشه ای / مزایا و معایب / انواع آن به این صفحه مراجعه کنید.

ضخامت پارتیشن شیشه ای دو جداره

چندین ضخامت شیشه دوجداره برای انتخاب دارید، از جمله ضخامت 3 شیشه سخت شده و ضخامت 2 شیشه لمینت سخت. اگر به طور خاص به عایق صوتی علاقه دارید، ما همچنین شیشه 3 ضخامت صوتی را ارائه می دهیم که محافظت از صدا تا 55 دسی بل را ارائه می دهد.

با پارتیشن های لعاب دار از ضخامت 10 میلی متر تا 17.5 میلی متر، می توانید به راحتی لایه های خود را سفارشی کنید تا به سطح عایق مورد نظر خود برسید.

مقاومت پارتیشن شیشه ای دو جداره

شیشه‌های دوجداره نه تنها عایق صوتی بیشتری را ارائه می‌دهند، بلکه می‌توانند استحکام بیشتری نیز ارائه دهند، به خصوص اگر پارتیشن شیشه‌ای لمینت مقاوم را انتخاب کنید. با یک بار خط استاندارد تا 1.5 کیلو نیوتن، می توانید مطمئن باشید که پارتیشن های شیشه ای شما حتی در شلوغ ترین مناطق نیز مقاوم خواهند بود.

فقط به این دلیل که پارتیشن های شیشه ای زیبا هستند به این معنی نیست که باید گران باشند. ما می‌توانیم راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه برای هر بودجه‌ای ارائه کنیم، و به همه اجازه می‌دهیم پارتیشن‌بندی دو جداره را که شایسته آن هستند، به دست آورند. اگر در مورد پارتیشن شیشه ای دو جداره ما سوالی دارید، با تیم کامادر تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]