انواع پارتیشن اداری

هر کدام از انواع پارتیشن اداری برطرف کننده چندین نیاز هستند. در واقع با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که هر یک از انواع پارتیشن اداری دارند، می توان متناسب با شرایط، به دلخواه انتخاب کرد. پارتیشن های اداری از تنوع بالایی برخوردار هستند. بنابراین می توان با توجه به نوع کاربری مورد نیاز، مناسب ترین پارتیشن را از انواع پارتیشن اداری انتخاب کرد.

یک دفتر کار مدرن با طراحی ساده را به تصویر می کشد. یک راهروی طولانی با دیوار چوبی در یک طرف و پارتیشن‌ های شیشه‌ ای کامادر در طرف دیگر وجود دارد که به فضا های مختلف دفتر کار منتهی می‌ شود. پارتیشن‌ های شیشه‌ ای شفافیت و باز بودن را فراهم می‌ کنند، در حالی که دیوار چوبی گرما را به فضا می‌ افزاید. نور طبیعی از پنجره‌ هایی که در قاب دیده نمی‌ شوند، به داخل راهرو و دفاتر سرازیر می‌ شود و آن‌ ها را روشن می‌ کند. کفپوش به نظر می‌ رسد از موادی با رنگ روشن، احتمالاً کاشی یا بتن پولیش شده، است که به زیبایی و تمیزی محیط کمک می‌ کند. در داخل یکی از دفاتر با پارتیشن شیشه‌ ای، صندلی‌ هایی دور یک میز جلسه با یک چراغ روی آن قرار دارند که نشان می‌دهد این ممکن است یک اتاق کنفرانس یا منطقه‌ای برای کار گروهی باشد. دکوراسیون ساده اما شیک است و بر روی کاربردی بودن و فضا تأکید دارد.

چه نکاتی برای انتخاب انواع پارتیشن اداری باید در نظر گرفت؟

بررسی کنید که چه اندازه ای از پارتیشن اداری برای فضای مورد نیاز شما مناسب است.

همچنین از جنس شیشه پارتیشن اطمینان حاصل کنید. زیرا لازم است جنس موادی که انواع پارتیشن اداری از آن ساخته می شوند، با محیط سازگاری داشته باشند.

همچنین باید طراحی و استایل پارتیشن را به درستی انتخاب کنید تا با سبک و طراحی داخلی محیط اداری شما همخوانی داشته باشد.

ممکن است نیاز به تغییر مکان پارتیشن داشته باشید، در این صورت بهتر است پارتیشنی انتخاب کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و همچنین برای حمل و نقل آسان باشد.

فضای داخلی را نشان می‌ دهد که احتمالاً برای جلسات یا کار های مشترک استفاده می‌ شود. که مشخص است آن یک پارتیشن شیشه‌ ای بزرگ با نوارهای افقی مات است که توسط شرکت کامادر طراحی شده است. اتاق شامل یک میز با صندلی است و با نور بالا و نور طبیعی از پنجره ها روشن می شود. طراحی مدرن و مینیمالیستی است که با روند های طراحی اداری معاصر هماهنگ است. کفپوش فرش شده دارای طرح مربع و مستطیل خاکستری است که به زیبایی اتاق می افزاید. این نوع پارتیشن شیشه ای تعادلی بین باز بودن و حفظ حریم خصوصی در محیط های اداری ایجاد می کند.

پارتیشن شیشه ای سندبلاست اداری

پارتیشن شیشه ای سندبلاست اداری یک گزینه عالی برای استفاده در محیط‌ های اداری است. سندبلاست یا همان شیشه‌ های مات، ترکیبی از شیشه و نانو تکنولوژی است. که با داشتن یک لایه مات، به شیشه اجازه می‌ دهد تا از دید مستقیم جلوگیری کند اما همزمان نور را عبور دهد. از آنجا که پارتیشن سندبلاست امکان دید داخلی و خارجی را از بین می برد، می‌ توان در محیط اداری حریم خصوصی را حفظ کرد. این ویژگی باعث می‌ شود که افراد در داخل اتاق‌ ها یا محیط‌ های مختلف حیطه خصوصی خود را داشته باشند. همچنین پارتیشن شیشه ای سندبلاست ظاهری زیبا و مدرن دارد که به زیبایی و شکوه محیط کمک می‌ کند.

پارتیشن شیشه ای رنگی اداری

یکی از انواع پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای رنگی اداری می باشد. که به عنوان ابزاری مدرن و جذاب برای تقسیم فضا های اداری و افزایش حریم شخصی کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن های رنگی اداری، با استفاده از شیشه های رنگی و مات، به طراحی زیبا و جذابی دست یافته اند که باعث افزایش زیبایی و شیکی در فضای اداری می‌ شوند. این پارتیشن ها علاوه بر افزایش حریم شخصی، نورپردازی مناسبی را فراهم می‌ کنند و سبب افزایش روشنایی و جلوه‌ زیبایی در محیط اداری می‌ شوند. این راهکار، گزینه ایده‌ آلی برای فضا های اداری است که به دنبال ایجاد فضایی مدرن و جذاب هستند.

یک فضای اداری مدرن را با پارتیشن های شیشه ای نشان می دهد که اتاقک های جداگانه را تشکیل می دهند. هر اتاقک شامل یک صندلی اداری مشکی و یک میز قهوه‌ ای است که روی یک فرش زرد و نارنجی پر جنب و جوش چیده شده‌ اند. اتاق با نور طبیعی پنجره های بزرگ روشن است و سقف دارای پانل های مستطیلی است.
یک فضای مدرن اداری با پارتیشن شیشه ای ساتینا اداری را نشان می دهد. طرح مات روی این پارتیشن به صورت مورب تکرار شده است. به طور کلی طراحی این پارتیشن شیشه ای توسط شرکت کامادر انجام شده است. به نظر می رسد این محیط یک فضای اداری مدرن است و پارتیشن شامل قاب های مشکی است که ظاهری براق به طراحی می بخشد. همچنین حاوی اطلاعات تماس است که احتمالاً برای مشتریان علاقه مند به محصولات یا خدمات آنها است. اگر به دنبال پارتیشن های شیشه ای برای فضای خود هستید، این طرح می تواند گزینه ای شیک و امروزی باشد.

پارتیشن شیشه ای ساتینا اداری

پارتیشن شیشه ای ساتینا اداری با استفاده از شیشه‌ های مات یا ساتینا ساخته شده‌ است. و به طور همزمان اجازه عبور نور را می‌ دهند و همچنین حریم شخصی را حفظ می‌ کنند. آن ها معمولاً در طراحی‌ ها و اندازه‌های مختلفی در دسترس هستند. همچنین می‌ توانند به طور سفارشی و متناسب با نیاز فضای اداری تنظیم شوند.

پارتیشن شیشه ای چاپی اداری

یکی دیگر از انواع پارتیشن اداری، پارتیشن چاپی می باشد که گزینه ای بسیار جذاب برای تزیین فضای اداری است. پارتیشن های چاپی تحت عنوان شیشه های اداری پرینت شده معروف هستند. که ممکن است شامل الگو ها، طرح ها، عکس ها یا هر نوع چاپ دیگری باشند که بیانگر برند یا هویت شرکت باشد.

این پارتیشن ها معمولا از شیشه شفافی با کیفیت بالا برای چاپ استفاده می کنند تا امکان عبور نور را حفظ کرده و همچنین ظاهر زیبا و حرفه ای ایجاد کنند. از آنجا که قابلیت چاپ بر روی شیشه وجود دارد، می توانید الگوها یا طرح های خاص خود را ایجاد کنید و به راحتی سفارشی سازی کنید.

نشان دهنده یک پارتیشن شیشه‌ ای چاپی با طرح رنگارنگ و دایره‌ای در اداره است. این طراحی یک زیبایی شناسی مدرن را نشان می دهد و پارتیشن کامادر می تواند هم اهداف تزئینی و هم کاربردی را در فضای داخلی انجام دهد. به طور کلی پارتیشن های شیشه ای جلوه زیبا و منحصر به فردی را به فضا می افرایند.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.