مزایا پارتیشن شیشه ای دو جداره

مزایا پارتیشن شیشه ای دو جداره شامل موارد زیادی می باشد که این موارد عبارت اند از : مقاومت در برابر حرارت، استحکام در برابر ضربه، انعطاف پذیری در طراحی و عایق صوتی نیز می باشد. همچنین پارتیشن شیشه ای دو جداره شکوه و جذابیت فراوانی را در محیط ایجاد می کند.

فضای داخلی یک اداره مدرن را با یک پارتیشن شیشه ای شفاف به تصویر می کشد که یک فضای کاری روشن و باز ایجاد می کند. پنجره های بزرگ به نور کافی خورشید اجازه می دهد تا چراغ های سقف مصنوعی را تکمیل کند. دو میز با صندلی و کامپیوترهای رومیزی، که یک محیط اداری کاربردی را پیشنهاد می کند. یک گیاه گلدانی کوچک جلوه ای طبیعی به محیط اداری می بخشد. کفپوش چوبی فضای گرم و دلپذیر فضا را تقویت می کند. پارتیشن های شیشه ای دو جداره کامادر نمایانگر طراحی در دو سطح هستند که به زیبایی مدرن می افزایند.

مقاومت در برابر حرارت

یکی از مهم ترین مزایا پارتیشن شیشه ای، مقاومت آن در برابر حرارت نیز می باشد. در واقع به دلیل وجود لایه عایقی میانی، می‌ تواند انتقال حرارت را کاهش دهد. بنابراین از افزایش حرارت در دو طرف مختلف جلوگیری می کند. این مزیت موجب می‌ شود که این پارتیشن‌ ها در مکان هایی که به ایجاد حفاظت در مقابل دماهای متفاوت نیاز دارند، مورد استفاده قرار بگیرند. به عنوان مثال در ساختمان‌ ها یا فضا هایی که نیاز به کنترل حرارتی دارند از آن استفاده می شود.

مقاومت در برابر ضربه

وجود دو لایه شیشه پارتیشن های شیشه ای دو جداره باعث می‌ شود که ضربات و ضربه‌ های معمولی که ممکن است به آن ها وارد شوند، تا حدودی تحت کنترل قرار بگیرند. همچنین، لایه عایقی میانی نیز می تواند از پخش و گسترش ضربه به سرعت، بر روی پارتیشن نیز جلوگیری کند.

انعطاف پذیری در طراحی

پارتیشن شیشه‌ای دو جداره به طور کلی از نظر طراحی انعطاف پذیر است و معمولاً دارای قابلیت سفارشی‌ سازی می باشد. بنابراین می‌ توانند بر اساس نیاز های خاص مشتریان طراحی شوند. در واقع قابلیت سفارشی سازی شامل انتخاب ابعاد، شکل و اندازه پارتیشن، ضخامت شیشه، پوشش های مختلف مانند فیلم های مات، رنگ های متنوع و حتی افزودن الگو ها یا طرح های دیگر می باشد. به عنوان مثال، مشتریان می‌ توانند پارتیشن‌ های دو جداره با درب‌ های شیشه‌ ای یا فریم های مختلف انتخاب کنند. همچنین می توان مدل های مختلفی مانند شیشه صاف، شیشه مات، شیشه طرح دار یا حتی شیشه های بافت دار را انتخاب کرد.

به نظر می‌ رسد یک راهرو اداری مدرن است که دارای دفاتر با پارتیشن های شیشه ای دو جداره در یک طرف است و اجازه می‌ دهد تا اتاق‌ ها به وضوح دیده شوند. پارتیشن های شیشه ای دو جداره در این اداره توسط شرکت کامادر طراحی و ارائه شده اند. دفاتر با میز و صندلی های سفید، با افراد نشسته و مشغول به کار یا گفتگو مبله شده اند. راهرو دارای یک کف صیقلی است که نور بالای سر را منعکس می کند، که به طور مساوی در امتداد سقف با الگوی شبکه ای قرار گرفته است. در طرف مقابل دفاتر شیشه ای، یک دیوار جامد بافت دار یا طرح دار وجود دارد. راهرو به یک فضای باز منتهی می‌ شود که نشان‌ دهنده مناطق مشترک یا فضا های اداری فراتر از دید است.

آیا از مزایا پارتیشن شیشه ای دو جداره می توان به ایمن بودن آن اشاره کرد؟

بله، یکی از مزایا پارتیشن شیشه ای دو جداره، ایمن بودن آن است. پارتیشن شیشه ای دو جداره معمولا از شیشه مرغوب و درجه یک ساخته می شود که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. این امر باعث می شود که احتمال شکستن یا ترک خوردن آن کاهش یابد. همچنین اغلب این پارتیشن ها به دلیل تشکیل شدن از شیشه های لمینت شده، در صورت شکستن، ریزش نمی کنند. بنابراین خطر مصدومیت کاربران را کاهش می دهند. این ویژگی مهم در تضمین ایمنی و بهداشت کاربران و افرادی که احتمالا در معرض آسیب قرار می گیرند، بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین، ایمنی یکی از مزایای مهمی است که با استفاده از پارتیشن شیشه ای دو جداره می توان به آن دست یافت. اصولا این نوع پارتیشن ها با استاندارد های ایمنی مناسب ساخته می شوند و افراد را در برابر هرگونه خطرات مربوط به شیشه شکسته یا خط و خش محافظت می کنند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره چگونه به عنوان یک عایق صوتی عمل می کند؟

بله، پارتیشن شیشه ای دو جداره (دو لایه شیشه) به عنوان یک عایق صوتی موثر عمل می کند و نفوذ صدا ها را نیز کاهش می دهد. به طور کلی پارتیشن دو جداره از دو لایه شیشه که با یک لایه مواد عایق صوتی میانی متصل شده اند تشکیل شده است. این لایه مواد عایق صوتی بین دو لایه شیشه مستقر می شود و صدا ها را جذب و تلف کرده و برای عبور از آن دشوار می کند. این ساختار دو لایه شیشه به همراه لایه عایق صوتی باعث ایجاد یک عایق صوتی موثر می شود که می تواند تاثیر بسزایی در کاهش نفوذ و انتقال صداها از یک فضا به فضای دیگر داشته باشد. این ویژگی آن را به یک انتخاب مناسب در فضا هایی مانند دفاتر، کنفرانس ها، استودی وهای موسیقی و فضا هایی که نیاز به حفظ حریم خصوصی و کاهش صدا های محیطی دارند، تبدیل می کند.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.