حفاظ کرکره برقی درب و پنجره آپارتمان ضد سرقت

هر کجایی که برای زنددگی انتخاب می کنید ، آپارتمان یا ویلا ، امنیت خود و خانواده تان باید اولویت اول شما باشد.در این صورت یکی از روش های افزایش امنیت محل سکونت و امن نگه داشتن خانه ، نصب درب های کرکره ای برقی در حفاظ ورودی آپارتمان و پنجره است. با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

چرا کرکره برقی  درب آپارتمان انتخاب کنیم؟

درب های کرکره ای آپارتمان از شما در برابر سرقت محافظت می کنند

طبق آمار ، سرقت سومین جرم در سال های اخیر در کشور ما بود که زندگی بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار داد. با نصب کرکره برقی در درب های ورودی آپارتمان و پنجره از خانه خود در برابر سارقین محافظت کنید. همچنین از شکستن درب هنگام سرقت جلوگیری می شود.

این نوع درب ها حریم خصوصی بیشتری را ایجاد می کند.

حفظ حریم خصوصی یکی از موارد مهمی است که برای خانواده ضروری است. خصوصاً اگر در کنار اتوبان یا در منطقه ای شلوغ زندگی می کنید نیاز به سکوت و سر و صدای کمتری دارید. درب کرکره برقی از مواد سختی ساخته شده است که می تواند از نظر دید و سر و صدا از دنیای بیرون به شما اطمینان دهد.

کرکره-برقی-محافظ-درب-آپارتمان

چه نوع کرکره ای برای حفاظ درب آپارتمان مناسب است؟

اگر تمایل دارید خانه شما در امنیت و سکوت کامل باشد، بهترین گزینه، کرکره آلومینیومی می باشد، زیرا :
• دارای عایق صوتی برای کاهش صدا می باشد.
• به طور کلی دارای کف پلی اورتان است که ماده ای کارآمد در ایجاد یک مانع صوتی قابل اعتماد بین خانه اجاره و محیط بیرون است. کف پلی اورتان در جلوگیری از انتقال صدا و جذب سر و صدا برای محیطی آرام تر ، راحت تر برای خانواده شما بسیار عالی است.
زیرا دارای مجهز به لوازمی از جمله دستگیره ها ، قفل ها ، لولاها ، اتصالات و لوازم جانبی می باشد که امنیت کافی برای خانه شما ایجاد می کند.

 

محافظ-درب-آپارتمان-با-کرکره-برقی

نمونه نصب کرکره برقی حفاظ درب آپارتمان در غرب تهران

فیلم نصب کرکره برقی  درب ورودی آپارتمان

محاسبه قیمت کرکره برقی

مزایای کرکره پنجره ای

• محافظت در برابر آفتاب و هوا
معمولا برای پنجره های خانه خود از پرده استفاده می کنید تا از خانه شما در برابر گرمای آفتاب محافظت کند ، اما آیا می دانید با گرم شدن شیشه پنجره ، گرما به پرده منتقل می شود و وارد خانه شما می شود؟ این امر در فصل زمستان نیز برای جلوگیری از به هدر رفتن گرما از خانه نیز صادق است.
• کرکره برقی محصولی عالی برای محافظت از پنجره ها در برابر شرایط آب و هوایی مانند تگرگ و طوفان می باشد همچنین باعث انحراف شاخه های درختان و سایر آوارهایی می شود که منجر به آسیب دیدگی یا شکستن شیشه پنجره یا درب شما می شود. همچنین در وزش شدید باد سرو صدایی تولید نمی کند.

• این نوع کرکره، گرمای ورودی به خانه را در روزهای گرم تابستان بسیار کاهش می دهد و از فرار گرما در زمستان جلوگیری می کند. بنابراین در هزینه های بالای انرژی صرفه جویی می شود.
• وقتی سیستم های گرمایشی نتوانند دمای مطلوبی را ایجاد کنند ، هزینه های مصرف انرژی افزایش پیدا می کند.مطمئناً با نصب کرکره برقی در آینده در هزینه های شما صرفه جویی می شود.
در مقایسه با پرده های پپنجره ، کرکره بسیار مقاوم است و به عنوان یک مانع در برابر متجاوزین و سارقین می باشد. همچنین عایق های حرارتی و صوتی را ایجاد می کند.

 

آیا کرکره برقی پشت پنجره ای خانه شما را تاریک می کند؟

یکی از سوالات متداول افراد اینست که نصب کرکره برقی در درب و پنجره در آپارتمان مانع از ورود نور به فضای داخلی می شود؟ در پاسخ باید گفت علی رقم اینکه کرکره می تواند دارای جنبه تزئینی داشته باشد و زیبایی نمای ساختمان را افزایش دهد ، اما باعث کاهش نور فضای داخلی شده و ممکن است متناسب با نوع ملک نباشد. به همین دلایل باید در انتخاب و نصب کرکره دقت کنید:
• انواع کرکره برقی در طرح ها و رنگ های متنوعی است. کرکره پلی کربنات یا شفاف برای آپارتمانی که نورگیر خانه کم است استفاده می شود و کرکره های فولادی برای فضاهایی که نورگیر خانه عالی است نصب می شود.

 

شرکت کامادرنمایندگی کرکره برقی  در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

محافظت در برابر حشرات

محافظت از خانه در برابر حشرات یکی از موارد مهمی است که بخصوص در فصل گرما دارای اهمیت زیادی است. کرکره برقی فولادی و آلومینیومی  مانع از ورود حشرات به خانه می شود.

امکانات ویژه کرکره برقی حفاظ آپارتمان و پنجره

کنترل از راه دور

کرکره های برقی با یک سیستم کنترل از راه دور و طراحی برتر ، راحتی ، سهولت و انعطاف پذیری را به مشتریان ارائه می دهد. سیستم های کنترل خانه دارای یک گزینه تایمر هستند که به شما امکان می دهد محیط خانه را از راه دور کنترل کنید.

مجهز بودن به سنسور و حفاظت در برابر نور خورشید

کرکره ها می توانند مطابق با حسگری کار کنند که می تواند شدت نور خاص و دمای اتاق را تشخیص دهد. این ویژگی دمای فضای داخلی را در تابستان حفظ می کند و از گرم شدن بیش از حد اتاق ها جلوگیری می کند. در زمستان ، این ویژگی می تواند از اشعه های خورشید برای گرم کردن اتاق استفاده شود بنابران در هزینه های گرمایش صرفه جویی کند.

کم مصرف

کم مصرف بودن مصرف برق یک از مزایای مهم برای خانه شما محسوب می شود.

تفاوت کرکره پنجره دستی با  برقی پنجره

  • کرکره پنجره دستی نیاز به باز کردن آن به صورت مکانیکی از بیرون دارد و از داخل به سختی بالا و پایین می شود. اما کرکره برقی با فشار تنها یک دکمه ریموت بالا و پایین می شود.
  • کرکره دستی ایمن نبوده و تنها می توان با قفلی که به راحتی باز می شود آن را ایمن کرد . در صورتی که نوع برقی آن ضدسرقت بوده و به هیچ عنوان قابل نفوذ برای سارقان نمی باشد.
  • کرکره دستی هنگام باز و بسته شدن دارای سر و صدا می باشد اما نوع برقی آن نه تنها بی صدا است بلکه به عنوان عایق صوتی عمل می کند و باعث کاهش صدا بیرون به فضای داخلی می شود.
  • از آنجائیکه کرکره دستی تقریبا منسوخ شده است، تنها یک نوع قدیمی آن موجود است که باعث تاریک شدن فضای داخلی می شود و از ورود نور طبیعی به داخل جلوگیری می کند. اما در کرکره پنجره ای برقی نوع شفاف یا پلی کربنات و رول گیتر آن با وجود ایمن بودن دارای محفظه هایی برای عبور نور می باشد و فضای داخلی را روشن و زیبا می کند.

کرکره پنجره چوبی

کرکره های چوبی به طور طبیعی زیبا ، به هر اتاق زیبایی و گرما می بخشند. این کرکره برای سبک های سنتی و معاصر بسیار مناسب هستند. تیغه این کرکره ها از جنس آلومینیوم یا فولادی است و روکشی از نمای چوبی دارد . این نوع کرکره با توجه به نما و معماری ساختمان انتخاب می شوند. به طور مثال برای ساختمان هایی که نمای قهوه ای یا چوبی دارند بسیار مناسب است .

قیمت این کرکره از انواع دیگر تیغه های موجود گران تر می باشد.

استعلام قیمت مدل برقی پنجره

قیمت کرکره برقی با توجه به نوع آن (آلومینیومی ، فولادی و…) ، ابعاد پنجره و موتور آن ( ساید یا پاور ) ، اجرت نصب محاسبه می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

کرکره برای تراس یا بالکن

تراس مانند پنجره یکی از فضاهای داخلی منزل می باشد که نقش مهمی در ظاهر ساختمان دارد. ایمن بودن آن مهم است . حال سوال ایننجاست که کرکره برقی برای تراس چگونه نصب می شود؟ با توجه به فضای موجود نصب این نوع کرکره متفاوت می باشد:

 

رول توکار

از آنجائیکه ظاهر تراس در نمای ساختمان تاثیرگذار است، بهتر است به تور توکار موتور آن نصب شود و در دید قرار نگیرد. اما نصب آن باید در حین عملیات ساختمان انجام شود تا باکس درون سقف جاگذاری شود.

رول روکار

نصب این کرکره برخلاف روکار باکس موتور آن در معرض دید می باشد و قابل نصب در ساختمان های قدیمی نیز می باشد.
جهت رول این کرکره رو به بیرون است و نمی توان مانند پنجره رو به داخل هم تنظیم کرد.

کرکره برای تراس یا بالکن

کرکره-برای-تراس-یا-بالکن

کرکره برقی بالکن شفاف

کرکره برقی پلی کربنات یا شفاف شیشه ای یکی از پرطرفدارترین کرکره های برای بالکن می باشد. زیرا علاوه بر زیبایی ظاهر ساختمان ضد سرقت می باشد و باعث نورگیری فضای داخلی می شود.