[vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4992″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4994″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4996″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”4998″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”5000″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”5383″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”5370″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”5367″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”5371″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]

یک فضای داخلی حمام مدرن با شیشه حمام ریلی را نشان می دهد که دور تا دور آن توسط یک فریم آلومینیومی پوشیده شده است. یک دوش محصور شیشه‌ ای با وسایل فلزی در سمت چپ حمام قرار دارد. استفاده از شیشه حمام ریلی سبب شده نور طبیعی به داخل حمام نفوذ کند. در سمت چپ حمام می‌توانیم توالت فرنگی سفیدی با درب بسته ببینیم. در سمت راست شیشه حمام ریلی، میز حمام براق و تیره رنگی در سرتاسر قاب امتداد یافته است و دو سینک ظرفشویی سفید رنگ در بالای آن قرار دارد. بالای هر سینک یک آینه قرار دارد. به نظر می رسد آینه کوچکتر سمت راست دارای مکانیزم جمع شدنی است، احتمالاً برای بزرگنمایی یا بررسی دقیق تر. چندین کاشی بژ دیوار ها را پوشانده و زیبایی گرم و تمیزی به اتاق می بخشد. یک حوله زرشکی رنگی در سمت راست آویزان است و روی میز، دو گیاه سبز و خار دار وجود دارد که شبیه کاکتوس ها هستند و رنگ و زندگی را به صحنه می بخشند. حمام به خوبی از نور طبیعی ناحیه دوش و نور داخلی که بر روی سطوح شیشه منعکس می شود، روشن است. به طور کلی، حمام ظاهری مرتب و امروزی دارد.

شیشه حمام ریلی

شیشه حمام ریلی شیشه حمام ریلی یکی از انواع شیشه های حمامی است که معمولاً از شیشه شفاف یا مات ساخته می‌شود و برای جدا

ادامه مطلب »
فضای داخلی یک حمام مدرن و روشن را نشان می دهد که یک دوش شیشه ای بزرگ در جلوی آن قرار دارد. دوش دارای طراحی شیک با سیستم دوش فلزی است و کاشی‌ های خاکستری روی دیوارها با کاشی برجسته که نمادی دارد، وجود دارد که احتمالاً نشان‌ دهنده کنترل سیستم دوش هوشمند یا فقط برای اهداف تزئینی است. فراتر از دوش، یک پنجره بزرگ وجود دارد که یک خط افق شهری را نشان می دهد، که نشان می دهد حمام در یک ساختمان بلند در یک منطقه شهری واقع شده است. نور طبیعی به فضا سرازیر می‌ شود و به احساس هوای اتاق کمک می‌ کند. در سمت راست، یک قسمت روشویی وجود دارد که به نظر می رسد یک میز چوبی و یک سینک ظرفشویی است. بالای سینک یک آینه بزرگ و گرد و در کنار آن وسایل مختلف حمام مانند صابون، دستگاه پخش صابون و یک گیاه در گلدان وجود دارد. یک فرش سفید کرکی روی زمین، جلوی دوش، قرار گرفته است که حسی از گرما را به اتاق می‌ افزاید. در کنار پنجره، یک منطقه استراحت با صندلی راحتی در کنار یک میز کناری کوچک وجود دارد که در بالای آن گیاه دیگری قرار دارد. ترکیبی از عناصر چوبی، گیاهان و نور طبیعی به حمام محیطی ارگانیک و آرام می بخشد.

شیشه حمام فریم لس

شیشه حمام فریم لس شیشه حمام فریم لس نوعی از انواع شیشه های حمام است که فاقد هرگونه فریم می‌ باشد. طراحی شیشه حمامی فریم

ادامه مطلب »
فضای داخلی با طراحی مدرن و مینیمالیست را نشان می دهد. مجموعه ای از پارتیشن های شیشه ای کشویی با ظاهری مات وجود دارد که از شیشه مات ساتینا ساخته شده اند و با لوگوهای متعددی که روی آنها کامادر نوشته شده است مزین شده. اتاق با نور طبیعی روشن است که احتمالاً از پنجره‌ های بزرگ یا نورگیرهایی که در تصویر قابل مشاهده نیستند می‌ آید. این فضا در یک پالت تک رنگ، عمدتاً سفید، تزئین شده است که به فضای شیک و مدرن آن می افزاید. در سمت راست، یک قسمت نشیمن کوچک سفید رنگ است که یک صندلی رو به روی آن قرار دارد. کنار این نشیمن سفید رنگ دو کوسن به رنگ مشکی و قهوه ای قرار دارد. همچنین دو گیاه گلدانی پشت این صندلی وجود دارد نه حس سبزی وتضاد با طرح رنگی خنثی را ارائه می دهد. بالای این قسمت نشیمن، یک قفسه کتاب تعبیه شده در دیوار وجود دارد که به سمت سقف بلند کشیده شده و پر از کتاب و وسایل تزئینی است.

شیشه مات ساتینا

شیشه مات ساتینا چیست و چگونه تولید می شود؟ شیشه مات ساتینا نوعی شیشه است که سطح آن مات می باشد. این نوع شیشه اغلب

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *