درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی

درب اتوماتیک شیشه‌ ای بیمارستانی یکی از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای است که معمولا در ورودی‌ بیمارستان‌ ها و اتاق‌ های اورژانس مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی این درب به سرعت ورود و خروج کاربران یا کادر درمان کمک می کند. این درب‌ ها معمولا با استفاده از سنسورهای حرکتی باز و بسته می‌ شوند. به‌ طوری که امکان عبور سریع افراد برای ورود و خروج از بیمارستان را فراهم می‌ کنند.

یک ورودی بیمارستان مدرن با درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی بزرگ را نشان می دهد. درب اتوماتیک بیمارستانی توسط شرکت کامادر تولید و نصب شده است. ورودی دارای طراحی شیک و دارای سطوح بازتابنده و سبک مینیمال است. یک حصیر مشکی جلوی درب وجود دارد که عبارت «ENTRY» با حروف درشت و سفید نوشته شده است که نشان می دهد کجا باید وارد ساختمان شوید. در دو طرف درب ها گیاهان گلدانی قرار گرفته اند که رنگ سبزی را به محیط اضافه می کنند. سقف دارای نورپردازی فرورفته است و انعکاس قابل مشاهده ای روی شیشه وجود دارد که نشان دهنده یک محیط داخلی یا بیرونی با نور مناسب است.

مزایا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی

بهبود بهداشت : استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی، از انتقال عفونت‌ ها و باکتری‌ ها از طریق تماس دستی با درب، جلوگیری می‌ کند.

افزایش سرعت عبور : به دلیل باز و بسته شدن به صورت خودکار، سرعت عبور افراد از ررب نیز افزایش پیدا می کند.

افزایش امنیت : درب‌ اتوماتیک شیشه‌ ای بیمارستانی دارای سیستم‌ های امنیتی می باشد. بنابراین از دسترسی افراد غیر مجاز به مناطق حساس جلوگیری می‌ کند.

ظاهر مدرن : درب های اتوماتیک بیمارستانی ظاهر زیبا و مدرنی دارند و به زیبایی و آرامش بیمارستان کمک می‌ کنند.

آیا درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی با پارامتر های بهداشت مطابقت دارد؟

بله، درب‌ اتوماتیک شیشه‌ ای بیمارستانی باید با پارامتر های بهداشت مطابقت داشته باشد. تا ایمنی و بهداشت محیط بیمارستان را حفظ کند. برخی از پارامتر های بهداشت که در نصب و استفاده از درب‌ های اتوماتیک شیشه‌ای بیمارستانی باید رعایت شوند عبارت اند از :

درب‌ های بیمارستانی باید از مواد ضدباکتریال ساخته شده باشند تا به جلوگیری از انتقال عفونت‌ ها و باکتری‌ ها بین افراد کمک کنند.

علاوه بر این باید به گونه ای طراحی شوند که به راحتی قابل تمیز شدن باشند و در مقابل ضربات و ضربه ها نیز مقاوم باشند.

درب‌ های اتوماتیک بیمارستانی باید دارای سرعت واکنش مناسب باشند تا افراد بتوانند به سرعت از آن‌ ها عبور کنند و از تاخیر و نیاز به تماس دستی اجتناب شود.

همچنین باید دارای سیستم‌ های ایمنی مختلفی مانند سنسور های حرکت، مانع تردد و قفل‌ های ایمنی باشند تا از ایجاد حوادث و صدمات جلوگیری کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی در مواقع اضطراری چگونه عمل می کند؟

در کل، در صورت وقوع مواقع اضطراری مختلف، درب‌ های اتوماتیک بیمارستانی با استفاده از این روش‌ ها به ایمنی و فوریت در خروج و ورود افراد کمک می‌ کنند.

مجموعه ای از درب های شیشه ای اتوماتیک را نشان می دهد که به داخل ساختمانی با طراحی معماری مدرن منتهی می شوند. درب های کامادر با اسکلت فلزی و دارای دستگیره در سمت راست هستند. بالای درب ها، یک برآمدگی با نورپردازی فرورفته وجود دارد. از طریق شیشه، می توانید فضای داخلی را با ساختار سقف هندسی پیچیده و سفید مشاهده کنید که نشان دهنده یک ساختمان عمومی یا تجاری مانند فرودگاه یا مرکز کنفرانس است. در پایین هر درب تابلوهای زرد رنگی وجود دارد که نوشته روی آن ها خوانا نیست.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی

ورود و خروج به صورت اتوماتیک : درب‌ اتوماتیک شیشه‌ ای بیمارستانی، برای ورود و خروج سریع و آسان کارکنان، بیماران و بازدید کنندگان از بیمارستان استفاده می‌ شود.

راهرو ها و مراکز پذیرش : برای دسترسی سریع و آسان به مراکز پذیرش، اتاق‌ های مطبوعات و راهرو ها، از این نوع درب ها استفاده می شود.

اتاق‌ های عمل و اورژانس : درب‌ های اتوماتیک بیمارستانی برای دسترسی سریع به اتاق‌ های عمل و اورژانس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

واحد های مراقبت ویژه : برای مراقبت‌ های ویژه و واحد های حیاتی مانند بخش مراقبت ویژه (ICU)، درب‌ اتوماتیک شیشه‌ ای بیمارستانی استفاده می شود.

مناطق حساس : همچنین برای حفظ امنیت در مناطق حساس مانند بخش‌ های قرنیه، آزمایشگاه‌ ها و فضا های خاص دیگر، از درب‌ اتوماتیک بیمارستانی استفاده می‌ شود.

شرکت کامادربا بیش از 20 سال سابقه درزمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین با بهره مندی از کارشناسان مجرب و گواهینامه بین المللی، کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند. برای دریافت و کارشناسی رایگان می توانید با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.